Не виждам нищо различно колега от всеки такъв диск. Понеже е от GTI е с 5 дупки. Иначе ако се загледа човек по снимките, на моя диск основата с дупките за болтовете е доста по - дебела и прилича на фланец!
Не виждам драма в случая.
защо дисковете са такива???
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: защо дисковете са такива???
то и голф 4 е с 5х100 и е на 280мм ама ЕТ на диска е различно от това на голф3.
Опел и те имат 5х100 на 280мм. Неможеш да сложиш диск с различно от твоето ЕТ просто ей така.
Опел и те имат 5х100 на 280мм. Неможеш да сложиш диск с различно от твоето ЕТ просто ей така.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: защо дисковете са такива???
значи какво излиза диска не е от голф 3 нищо че е 5х100 280мм..така ли?
питам защото съм ги пуснал за продажба..и да не излезе 4е съм некоректен защото съм написал 4е са за голф3,както на мен ми бяха продадени за такива...ако някои знае за каква друга кола може да са нека каже!!!
питам защото съм ги пуснал за продажба..и да не излезе 4е съм некоректен защото съм написал 4е са за голф3,както на мен ми бяха продадени за такива...ако някои знае за каква друга кола може да са нека каже!!!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: защо дисковете са такива???
измери ЕТ на този диск и на диск за голф 3 и ще разбереш дали са еднакви 

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: защо дисковете са такива???
ЕТ не е ли размер от джанта ? На диска от каде до каде му е ЕТ ???
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: защо дисковете са такива???
ЕТ - офсет
, не е задължително да е само на джанта 


- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: защо дисковете са такива???
vladovelin написа:ЕТ не е ли размер от джанта ? На диска от каде до каде му е ЕТ ???
Който се интересува може да влизне в сайта на която и да е от фирмите производител на афтърмаркет дискове и ще разбере подробностите.
Категорично дисковете имат оффсет!
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: защо дисковете са такива???
По темата: преди 3-4 месеца си купих Голф 3, който отпред е заводско с 288 спирачки.
Не знам по каква причина предишният ТЪП собственик при смяна на нови предни дискове и накладки е монтирал дискове с по-малко ЕТ. Може да ги е намерил по-евтино или друго, не знам. Понеже ги е сменял зимата, със стоманените джанти проблем не е имало. Напролет, като решил да монтира оригиналните заводски BBS - греда! Джантите влизат с много зор и при въртене дерат жестоко в спирачните апарати, защото дисковете не ги "изхвърлят" достатъчно навън.
И си върнал пак стоманените джанти отпред, а алуминиевите натоварил в багажника. Разбира се задните 2 без проблеми монтирал. Гледам аз колата в немското мобиле - отпред със заводски стоманени джанти, отзад със заводските лети BBS. Питам го защо така - той ми обяснява, че заради спирачките не влизали... Викам си, или е слагал някакви големи тунинг спирачки, или е супер некадърник и не може да ги монтира. Как да е, взех я, докараха я в БГ. Пробвам аз да сложа алуминките отпред - влизат, ама дерат. Явно тоя тъпак ги е карал малко така, защото спирачните апарати си бяха направили фин канал където са опирали. Нищо значимо.
Аз обаче твърдо бях решен да си сложа летните гуми на алуминиевите, а зимните на стоманените. С малко търкане с флекса намалих с 1мм спирачните апарати там, където опираха и си монтирах BBSа без проблеми, но сега минава на части от милиметъра там. Вече минах около 4000км и няма никакви проблеми с това. Не вярвам и да има.
Впоследствие чрез замерване и сравняване установихме, че дисковете са 288 и по параметри съвпадат с размерите на Голф 4! Всичко е еднакво, но на Голф 3 плоскостта, на която ляга джантата е с 5-6мм (по спомен) по-навън.
Та така, да знаете, че дисковете също си имат доста параметри и ЕТ е един много важен от тях!
А относно Zimmermann - понеже и аз ще вземам скоро такива дискове и доста ги гледах - те си ги произвеждат така с тези "фланци" - явно за различни коли според дупките и ЕТ-то.
Не знам по каква причина предишният ТЪП собственик при смяна на нови предни дискове и накладки е монтирал дискове с по-малко ЕТ. Може да ги е намерил по-евтино или друго, не знам. Понеже ги е сменял зимата, със стоманените джанти проблем не е имало. Напролет, като решил да монтира оригиналните заводски BBS - греда! Джантите влизат с много зор и при въртене дерат жестоко в спирачните апарати, защото дисковете не ги "изхвърлят" достатъчно навън.
И си върнал пак стоманените джанти отпред, а алуминиевите натоварил в багажника. Разбира се задните 2 без проблеми монтирал. Гледам аз колата в немското мобиле - отпред със заводски стоманени джанти, отзад със заводските лети BBS. Питам го защо така - той ми обяснява, че заради спирачките не влизали... Викам си, или е слагал някакви големи тунинг спирачки, или е супер некадърник и не може да ги монтира. Как да е, взех я, докараха я в БГ. Пробвам аз да сложа алуминките отпред - влизат, ама дерат. Явно тоя тъпак ги е карал малко така, защото спирачните апарати си бяха направили фин канал където са опирали. Нищо значимо.
Аз обаче твърдо бях решен да си сложа летните гуми на алуминиевите, а зимните на стоманените. С малко търкане с флекса намалих с 1мм спирачните апарати там, където опираха и си монтирах BBSа без проблеми, но сега минава на части от милиметъра там. Вече минах около 4000км и няма никакви проблеми с това. Не вярвам и да има.
Впоследствие чрез замерване и сравняване установихме, че дисковете са 288 и по параметри съвпадат с размерите на Голф 4! Всичко е еднакво, но на Голф 3 плоскостта, на която ляга джантата е с 5-6мм (по спомен) по-навън.
Та така, да знаете, че дисковете също си имат доста параметри и ЕТ е един много важен от тях!

А относно Zimmermann - понеже и аз ще вземам скоро такива дискове и доста ги гледах - те си ги произвеждат така с тези "фланци" - явно за различни коли според дупките и ЕТ-то.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта