rufkata написа:groznika написа:altanivan написа:Незнам дали г40 е несполучливо ,но за мен това от по-старите коли е най голямата бегачка..
Полото G40 се явява основно бегачка заради малкото си килограми. Иначе моторът е 1.3 компресор 115 коня (нищо особено). За сметка на това е морално остарял, чуплив и капризен. Компресора иска обслужване което не е никак евтино, колата е спартанска, несигурна и без никаква возия.
За бегачка също можем да поспорим... Други марки в същия и близките класове се представят доста по-добре...
Бегачки също са рено 5 турбо, ситроен саксо vts и пежо 106 16v при това да не казвам силна дума са една идея по-бегачки
В този ред на мисли поло G40 е доста несправедливо издигнато в култ основно на сектантски принцип
От изброените най бегач е Реното но вярвайте имал съм такава и колкото исках да я задържа тя толкова а и повече ме отказваше,до към 100 000 хил.км. сигурно са добри,но после нищо общо със прослувутата издръжливост на фолксвагена
Може би на мен ми харесва ,щот не е моя и чат пат само я карам
