какво мислите за това зарядно ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: какво мислите за това зарядно ?

Мнениеот Lisho » Нед 26 дек 2010 17:44


beonedge написа:Става дума за :
http://www.bmw.bg/bg/bg/owners/accessor ... rvice.html
(втората снимка) Познат си взе такова и според това което са му казали , се включва в запалката и зарежда акумулатора . Самото зарядно е с размерите на захранване за лаптоп т.е. необичайно малко. Въпроса е дали наистина си струва (струва към 300 лв , не помня точно ). В ebay има аналогични модели на по-нормални цени :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CTEK-Mul ... 35ae9d2930
Някой има ли опит с такъв тип зарядни и ако може да сподели кой е най-добрия избор .

Аз съм със CTEK XS4003 от около 7м.Като цяло съм доволен, най-много ме кефи зареждането през запалката.Зарядно + кабел за зареждане през запалката + доставка до БГ ми стъпи ~200 лв.В БГ марката CTEK я дистрибутира вносителя на акумулатори Banner.
Виж документацията на БГ език за по големия модел CTEK XS 7000 за 4003 няма на български.Различават се и по външен вид (на 10 и 11 стр. от ръководството има едни диаграми които са изографисани на CTEK XS 4003, на CTEK XS 7000 има акумулаторчета),различават се и по ампераж (малкия модел зарежда с 4А, а големия със 7А). В общи линии принципа на работа е един и същ.Не ми харесва само, че трябва да му пускам няколко цикъла на заряд понеже според зарядното акумулатора е зареден, а според аеромера гъстотата на електролита не е в границите 1,25-1,28.В комплекта освен стандартните щипки има и едно друго кабелче (на снимката в ляво) което се закача към клемите на акумулатора и към него може да включиш зарядното т.е. няма нужда всеки път да търсиш сгоден начин да закачиш щипките.Устройството е Шведско и е с 5г. гаранция.Предполагам в Българи не важи, но щом му дават толкова гаранция значи би трябвало да е със света направено.Забравих да спомена няма проблем за електрониката на колата дори когато се зарежда акумулатора без да се разкача.Мерил съм какво дава на клемите на акумулатора (14,24v). Тази стойност е при почти зареден акумулатор и не е прескача през цялото време на заряда.

Последна промяна от Lisho на Нед 26 дек 2010 18:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: какво мислите за това зарядно ?

Мнениеот kris11 » Нед 26 дек 2010 17:45


k_garchev написа:
beonedge написа:Иначе точно тази марка правят ОЕМ зарядни за BMW...и много други производители

Отиваш при един жичкаджия да ти направи запалката с постоянно напрежение и готово!


А най-лесно да се изведе 1 гнездо за запалка директно от акумулаторът през предпазител на най-удобно място .
Отиди на ул.Дунав 10 при алармаджията - Стефан ,мога да ти дам GSM на лични


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 210
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: какво мислите за това зарядно ?

Мнениеот boichopavlov » Съб 22 яну 2011 18:21


А максимално лесното е да си отвориш предния капак на Туарега си и да отвориш червеното капаче над лявата гума - това е директен извод клема 30 към акумулатора, а близо до него (мисля на ръба на калника) има и извод клема 31, т.е. мунус към купе.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта