Вярно ,че 2Т си е сила ... и 4Т в това отношение неможе да се мери с него ,но като за новак в този спорт 2Т малки кубици или 4Т средни ... са перфектни.Хем да свикнеш със скоростите,съединителя,пренасянето на тежестта и тн.Пък после можеш да си вземеш 2Т.kiiko написа:НякоЙ казват че не минеш ли през 2т остава дупка през моторджиският ти живот!



оф-роуд двуколесни
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: оф-роуд двуколесни
@kiiko ... нямаш ли някой приятел с кросов/ендуро мотор?Ако имаш покарай го малко ,за да видиш кой би ти допаднал повече.
- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: оф-роуд двуколесни
Да карал съм но само 2т и то няколко часа ,за което време не мога да преценя !
- motofan
- Мнения: 138
- Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
- Автомобил: A4
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen
Re: оф-роуд двуколесни
да изръся и аз една идея . Вземи и покарай един 2Т и един 4Т и виж с кое как се справяш ,щото карането в горат изморява доста ,споделям мнението на колегите,че с 2Т си е зор в гората ако нямаш никакъв опит ,а можеш да споделиш и с каква физика си, защото ако си 100 кила 250 кубика 4Т ще са малко според мен, ама всичко е въпрос на личен избор ,затова се връщаме в началото а именно качваш се и пробваш
Успех
Успех

- ilkomotor
- Мнения: 640
- Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: оф-роуд двуколесни
4тактова
, иначе 2туктовата ..гори многно ,мин. 8/100 а и е с къс живот на дигатела! търси си 600 кубикова ..от рода на ХОНДА600ХЛ , ЯМАХА600ХТ, СУЗУКИ-ДР600, това са по здравите и евтини машини 


- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: оф-роуд двуколесни
Не съм останал с впечатление че един 250сс 2Т мотор гори повече от един 450-550сс 4Т(с еднакви мощности). А за ресурса на двигателя и тук може да се поспори, караш ли с хубаво масло 2Т двигателя нямаш проблеми. При 4Т имаш ангр. верига , клапани, повдигачи , разпределителен вал, бе все неща който си искат обслужване.
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: оф-роуд двуколесни
При 4Т има повече движещи части.
Евтини Да! ,но това са големи ендурота,тежки ,които не са за начинаещи ... вярно не са някакви резачки ,но за да караш такива трябва да имаш опит с по-леки мотори.Колегата каза ,че на първо време ще обикаля околните поляни затова му трябва лек мотор ,но с тоя бюджет много трудно може да се намери читав.ilkomotor написа:ХОНДА600ХЛ , ЯМАХА600ХТ, СУЗУКИ-ДР600, това са по здравите и евтини машини
- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: оф-роуд двуколесни
Привет! Закупих си вече учебният мотор! Кавазаки КМХ 125!
Сега само трябва да се пробва как ще се държи в гората!
Сега само трябва да се пробва как ще се държи в гората!
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: оф-роуд двуколесни
Честито! Само безаварийни километри по горите да му навъртиш.
Може и някоя снимка да сложиш да го видим, и ако не е тайна за колко си го взел, в какво състояние.
Може и някоя снимка да сложиш да го видим, и ако не е тайна за колко си го взел, в какво състояние.
- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: оф-роуд двуколесни
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
За този става на въпрос,нямам актуална снимка в момента!
За този става на въпрос,нямам актуална снимка в момента!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта