Що се занимаваш с глупости? Или е тръгнал акумулатора, или са били хлабави кабелите и затова му бягат така тоците. Едно от двете е. Щом се кара колата зарежда достатъчно, освен ако няма проблем със зареждането. След зимата ще пишеш пак тук, че си си взел нов. Почти съм сигурен. Такива акумулатори не възкръсват от едно зареждане.

Иначе за сулфатизация, разреждане се прави и с крушка от фар 60W или 100W на дългите докато стане към 10.5-11 волта. И после зареждаш на МАХ със зарядното. Ама виж първо клемите де и другите връзки до стартера и алтернатора.

Обаче си мисля, че това се отнася за акумулаторите от едно време. Тия сегашните много се знае какви са им плочите и въобще дали става нещо...
Преди седмица хвърлихме един такъв GM от една Corsa 97ма. Късмет. Какво очакваш ти от 5 годишен акумулатор?!

Немски са май...
