Нов автомобил, нисък клас или употребяван, висок клас?
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
teo_ss написа:Някой малко по-нагоре беше писал за някакви рискове. Риска е при закупуване на употребяван автомобил. Каква ти е гаранцията, че не караш с втората глава на трети двигател??? А сетили се че си има електроника новата кола - много е удобно закачаш лаптопа и ти дава дори информация за дръжката за задна дясна врата...
Нямаш представа колко хора са умрели в тази кола.Сега някой ще изреве"ми ОТВАРЯЙ СИ ОЧИТЕ" Тенекечииските възможности на автотърговците са неограничени. Айде моляте всеки по читав майстор ще познае дали е удряна... разлика в боята... шевове и т.н.
Айде то тия времена малко поодминаха ама доста хора изгораха с покупка на краден автомобил. това от мързел в КАТ си има услуга отиваш и ти минават номера по шасито и двигателя на рентген... да не говориме че досега всяка кола която съм взел съм я платил след КАТ
Консумативите на всяка една кола от нисък клас са в пъти по-малки от тези на автомобилите отвисок клас. Повечето коли от нисък клас автомобили - най-евтиния въриант - са с малък двигател. Расхода на гориво, маслото даже е по-малко като количество, както и антифриза, че даже и акумулатора е с по-малък капацитет - следователно е по-евтин. Да така е ама пък в сервиза ти е 40лв на човекочас... ходи им дай 600лв да ти сменят маслото...
Ако погледнем от психологическа гледна точка - да караш 3г. А6 примерно е много гот - спор няма чувстваш се тешкар. Въпреки това (поне за мен) е още по-голямо удоволствие да си първия дето ще пръцне на седалкатаОсобенно ако е култовия Дачия Логан - по-голям кеф няма...
И всички знаем как се определят цените на авточастите - едно и също нещо за две различни коли е с две цени - познайте коя е по-високата.
Аз като си куя кола с намерение да я карам 5-6г. не ми дреме с колко ще и падне цената след 2. А замисляли ли сте се защо и пада цената - може би зарати това което писах отначало. виж сега Нещо не се разбрахме тука та затова пример: Взимаш кола на 2г. например за 30 000лв а нова струва 50 000лв след 5 години нормалната и цена ще е около 15-20 000лв (взимаме най-черния вариант 15к) значи ще си загубил 15 000лв... сега вторият вариант 50 000лв след 5г. колата да е 25 000 (най-оптимистичния) и си загубил 25 000лв. та.... ако за това не си правиш сметка не знам просто... все са 10 000лв.... явно не ти дреме за такива дребни работи...
Не че неикам кола от висок клас - ама ако е на едни пари с нещо чисто ново... То всеки знае кое е най-добре - нова S- класа примерно.
Тя вашта работа (имам предвит привържениците на употребявани коли) е малко - на гол тумпак, чифте пищови Тук не съм много съгласен според мен който извади 30 000лв за кола на 2-3 години спокойно ще може да извади и още 10 000 за нова просто тук е преценка кое е по-рационално...
ПП. докога всичко ще ни е втора ръка??? Пък после защо в западна Европа ни вземали за хора втора ръка - ми защото ни е такова мисленето - ВТОРА РЪКА
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
teo_ss написа:То по тази логика въобще не трябва да има коли от нисък клас. Богатите ще си ге гарат нови, а ние с по-малко средства ще си ги копуваме от тях.
ами има нещо такова
качи се в една яго което ново е около 20 000лв...
да за градско изглежда супер но повярвай ми с това няма да излезна на магистрала...
всичко е компромис в малкия клас
повечето нямат ESP дори и като екстра
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
твърдо за втора употреба, но от реномирана автокъща и след много гледане.
новият автомобил в момента който излезе от магазина поевтинява средно с 20%, докато старият няколко хиляди километра отгоре не му влияят особенно.
тъй като продавам употребявани автомобили имам малко поглед върху пазара и ми е ясно че читавите употребявани коли са доста малко, а и всеки гледа да му е евтино. но старо и евтино не са добра компания. например пасат след 2000 не може да струва 10 000, просто няма как. 4-5 годишна кола карана в европа и на 70 000 километра също няма, неудряните коли и те са малко. май диапазона на добрите коли се стеснява доста. но все пак има такива които си заслужават.
малко и за новите, да карам нова кола 2005 година, не е като да няма проблеми. сервизна акция за смяна на маховика, оказа се че моя е от серията която си е ок. преебан амортисьор на багажника, дефектна ключала пак там, подрънкващи кутии по таблото и тн. И това е нов при това Фолксваген, за френските чикии изобщо не ми се говори те от завода си излизат тракащи. гаранционен сервиз, не мерси, чиста загуба на време и пари, а не може да се отиде другаде. та така
новият автомобил в момента който излезе от магазина поевтинява средно с 20%, докато старият няколко хиляди километра отгоре не му влияят особенно.
тъй като продавам употребявани автомобили имам малко поглед върху пазара и ми е ясно че читавите употребявани коли са доста малко, а и всеки гледа да му е евтино. но старо и евтино не са добра компания. например пасат след 2000 не може да струва 10 000, просто няма как. 4-5 годишна кола карана в европа и на 70 000 километра също няма, неудряните коли и те са малко. май диапазона на добрите коли се стеснява доста. но все пак има такива които си заслужават.
малко и за новите, да карам нова кола 2005 година, не е като да няма проблеми. сервизна акция за смяна на маховика, оказа се че моя е от серията която си е ок. преебан амортисьор на багажника, дефектна ключала пак там, подрънкващи кутии по таблото и тн. И това е нов при това Фолксваген, за френските чикии изобщо не ми се говори те от завода си излизат тракащи. гаранционен сервиз, не мерси, чиста загуба на време и пари, а не може да се отиде другаде. та така
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Ми аз избора го направих, погледни в ляво.
Не ми се спори с хората, дето са за старо, ама чувството да се качиш в кола дето е на 4 км., да се поглезиш като я поръчваш - този цвят ме кефи, оня не, ама искам и това да е синьо а не лилаво, е незаменим. А и скъпи стари съм взимал, така, че имам идея и за двете ситуации. А за Ярис за 20К - ми моя излезе над 28К така че......
Не ми се спори с хората, дето са за старо, ама чувството да се качиш в кола дето е на 4 км., да се поглезиш като я поръчваш - този цвят ме кефи, оня не, ама искам и това да е синьо а не лилаво, е незаменим. А и скъпи стари съм взимал, така, че имам идея и за двете ситуации. А за Ярис за 20К - ми моя излезе над 28К така че......
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
DragoGT написа:teo_ss написа:Някой малко по-нагоре беше писал за някакви рискове. Риска е при закупуване на употребяван автомобил. Каква ти е гаранцията, че не караш с втората глава на трети двигател??? А сетили се че си има електроника новата кола - много е удобно закачаш лаптопа и ти дава дори информация за дръжката за задна дясна врата... -а колко пори е този толкова удобен софтуер
Нямаш представа колко хора са умрели в тази кола.Сега някой ще изреве"ми ОТВАРЯЙ СИ ОЧИТЕ" Тенекечииските възможности на автотърговците са неограничени. Айде моляте всеки по читав майстор ще познае дали е удряна... разлика в боята... шевове и т.н.ми честно казано май не са толкова много тези майстори
Айде то тия времена малко поодминаха ама доста хора изгораха с покупка на краден автомобил. това от мързел в КАТ си има услуга отиваш и ти минават номера по шасито и двигателя на рентген... да не говориме че досега всяка кола която съм взел съм я платил след КАТ
Консумативите на всяка една кола от нисък клас са в пъти по-малки от тези на автомобилите отвисок клас. Повечето коли от нисък клас автомобили - най-евтиния въриант - са с малък двигател. Расхода на гориво, маслото даже е по-малко като количество, както и антифриза, че даже и акумулатора е с по-малък капацитет - следователно е по-евтин. Да така е ама пък в сервиза ти е 40лв на човекочас... ходи им дай 600лв да ти сменят маслото...силно се съмнявам в тея цифри но можи е така да е няма да споря пък и е много относително- на колко време ги даваш тея пари
Ако погледнем от психологическа гледна точка - да караш 3г. А6 примерно е много гот - спор няма чувстваш се тешкар. Въпреки това (поне за мен) е още по-голямо удоволствие да си първия дето ще пръцне на седалкатаОсобенно ако е култовия Дачия Логан - по-голям кеф няма...
И всички знаем как се определят цените на авточастите - едно и също нещо за две различни коли е с две цени - познайте коя е по-високата.
Аз като си куя кола с намерение да я карам 5-6г. не ми дреме с колко ще и падне цената след 2. А замисляли ли сте се защо и пада цената - може би зарати това което писах отначало. виж сега Нещо не се разбрахме тука та затова пример: Взимаш кола на 2г. например за 30 000лв а нова струва 50 000лв след 5 години нормалната и цена ще е около 15-20 000лв (взимаме най-черния вариант 15к) значи ще си загубил 15 000лв... сега вторият вариант 50 000лв след 5г. колата да е 25 000 (най-оптимистичния) и си загубил 25 000лв. та.... ако за това не си правиш сметка не знам просто... все са 10 000лв.... явно не ти дреме за такива дребни работи... чакай малко говориш ми за две коли - едната -30 другата 50к нали уж трябваше да са на едни пари - 20 000 за нищо ли ги нямаш Не че неикам кола от висок клас - ама ако е на едни пари с нещо чисто ново... То всеки знае кое е най-добре - нова S- класа примерно.
Тя вашта работа (имам предвит привържениците на употребявани коли) е малко - на гол тумпак, чифте пищови Тук не съм много съгласен според мен който извади 30 000лв за кола на 2-3 години спокойно ще може да извади и още 10 000 за нова просто тук е преценка кое е по-рационално...съгласен но принципа май е "по-добре пръв на село от колкото последен в града"?
ПП. докога всичко ще ни е втора ръка??? Пък после защо в западна Европа ни вземали за хора втора ръка - ми защото ни е такова мисленето - ВТОРА РЪКА
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за френските коли мога да споделя няколко интересни случки, на моя колега С3 стоя близо 3 месеца в сервизна на ситроен, след едно обръщане.
Пежото на един друг познат седя 3 седмици, защото от някъде си се пълнеше с вода при дъжд.
а иначе за мен тази дилема е неразрешима, гледам новите коли фабия или фиеста или корола, и си мисля, че ако зема една А3 или голф 4, ще имам останали към 10 к, мисля си че за 3 години ще си имам за ремонти и консумативи.
Пежото на един друг познат седя 3 седмици, защото от някъде си се пълнеше с вода при дъжд.
а иначе за мен тази дилема е неразрешима, гледам новите коли фабия или фиеста или корола, и си мисля, че ако зема една А3 или голф 4, ще имам останали към 10 к, мисля си че за 3 години ще си имам за ремонти и консумативи.
не може да се прави толкова пряко сравнение, ако искам голяма кола ще си купя голяма, ако търся малка кола ще си купя малка или с други думи:
1.1. преценявам какво ми трябва
1.2. преценявам какво ми харесва или кара
2. проверявам парите, които съм склонен да дам за автомобил към моментното ми финансово състояние
3. ако стигат продължавам към 4, ако не стигат: повтори 1 и 2 докато стигнат
4. честито!
1.1. преценявам какво ми трябва
1.2. преценявам какво ми харесва или кара
2. проверявам парите, които съм склонен да дам за автомобил към моментното ми финансово състояние
3. ако стигат продължавам към 4, ако не стигат: повтори 1 и 2 докато стигнат
4. честито!
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
mladvampirTDI написа:Ми аз избора го направих, погледни в ляво.
Не ми се спори с хората, дето са за старо, ама чувството да се качиш в кола дето е на 4 км., да се поглезиш като я поръчваш - този цвят ме кефи, оня не, ама искам и това да е синьо а не лилаво, е незаменим. А и скъпи стари съм взимал, така, че имам идея и за двете ситуации. А за Ярис за 20К - ми моя излезе над 28К така че......
Не знам... Аз 100 пъти бих предпочел едно Ауди А4 авант 1.9 ТДИ 131 коня, със всичките му глезотийки, макар и на 3-4г, пред чисто нов Ярис.
Просто усещането като се качиш в двете коли е коренно различно, а като ги покараш - разликата става още по-голяма.
Да не говорим, че след 2г цената на Ярис, ако тръгнеш да го продаваш, ще се е сринала, за разлика от тази на Аудито.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта