Колеги ,
само ще ви кажа че баща ми има 21412 - с москвичов (БМВ) мотор
не алеко и той и на 450000 без основен ремонт а купето е кърпено за
5ти път -
едва сега започва да се скапва тотално и то не друго ама вече купето е за изхвърляне а мотора още може
П.С - купен е нов и си го е подържал
2400 кубика -> 70 коня! :)))
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Споменатите коли нито са мощни,нито са издръжливи,нито са икономични.Единствения плюс е че са ремонтопригодни-демек с чук,тел и тесла.Но ако се загледате споменатите автомобили са проектирани сдоооста одавана и за времето си не са били никак лоши-не става въпрос да са били N1 но са били съвсем съвременни.Друг е въпроса за качеството и оборудването в съветските заводи и несменянето на модела с десетилетия.А иначе за споменатия мотор 70к.с-има значение и въртящия момент!
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
ACCELERATOR написа:Какви са тия двигатели от Москал на по 450000 без основен ремонт бре?! Чичо ми навремето имаше 2 поредни москвича - един 12-так и един Алеко (пак със същия москвичов двигател), и на двата им се правеше основен ремонт през 120000 - 150000.
Нали знаете поговорката за братушките че са трезви само в сряда


Всичко е до прецизна изработка а не всички двигатели са направени еднакво добре.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Принципно е така, даже съм чувал, че като си купиш руски автомобил, първото нещо, което трябва да направиш, е да провериш дали всичко е затегнато както трябва, и си е на мястото
При всички случаи обаче 450000км без основен ремонт ми се струват непосилна задача, дори и за Лада, чиито двигатели са по-издържливи. Те ако издържаха по толкова, щяха да са много надеждни автомобили.

При всички случаи обаче 450000км без основен ремонт ми се струват непосилна задача, дори и за Лада, чиито двигатели са по-издържливи. Те ако издържаха по толкова, щяха да са много надеждни автомобили.
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
IvoG написа:ACCELERATOR написа:Какви са тия двигатели от Москал на по 450000 без основен ремонт бре?! Чичо ми навремето имаше 2 поредни москвича - един 12-так и един Алеко (пак със същия москвичов двигател), и на двата им се правеше основен ремонт през 120000 - 150000.
Нали знаете поговорката за братушките че са трезви само в срядаможе споменатите коли на по 400к-500к да са правени в сряда и собствениците им са късметлии
![]()
Всичко е до прецизна изработка а не всички двигатели са направени еднакво добре.
има нещо такова единия ми дядо имаше москвич 408 с основен рем. на 70 000 км. Другият ми дядо москвич 407 (незнам колко от вас са вождали такава антика) произведен 1959г. малко над 500 000км. като са му подменени само клапаните с жигулски като е бил на около 100 000км.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Plamen_VR6 написа:Колега Рабит, много грубо се изразяваш![]()
Вместо тел може да използваш "българско инженерно влакно", а вместо чук - управител, пък за да сме съвсем в час със времето - чук, тел, тесла = bulgarian repair toolkit


Иначе за москвичите дълголетници без основен на по 400к както и за всички подобни соц.возила обяснението е едно.Като чакаш 15 години и плащаш вноски да ти доиде кола от Мототехника като я вземеш то е едно пазене едно дондуркане,едни гаражи ,едни препарати,сработвания,каране само по сватби и т.н. та в такива условия колата като е гледана много ясно че ще е 400к без основен,но такива екземпляри отдавна не са в рацете на първите им собственици.Иначе по мои наблюдения ако ги караш тези коли така както се карат днешните все ще си под тях изключваики окачването на москвича което е с ресори като на камион ,ама то като само човъркаш мотора фаидата от окачването е малка освен ако нямаш кърска работа.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
ACCELERATOR написа:Принципно е така, даже съм чувал, че като си купиш руски автомобил, първото нещо, което трябва да направиш, е да провериш дали всичко е затегнато както трябва, и си е на мястото
Имаше преди година статия в Атуобилд за новата Волга с дизелов двигател, която щяла да се продава в Германия. Та във въпросната статия пишеше, че във фирмата, която привежда колата в съотвествие с германските изисквания им отнема два работни дни на кола да затегнат всички болтове и гайки.
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Re: 2400 кубика -> 70 коня! :)))
lyubobg написа:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14134.html
Едно време карах такова Волги и снощи се зачудих това с двигател на камион колко ли коня има и днес се скъсах да се хиля като прочетох - 70!
Щом ти се виждат малко конете трябва да пробваш новата версия:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2400 кубика -> 70 коня! :)))
nikolay написа:lyubobg написа:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14134.html
Едно време карах такова Волги и снощи се зачудих това с двигател на камион колко ли коня има и днес се скъсах да се хиля като прочетох - 70!
Щом ти се виждат малко конете трябва да пробваш новата версия:






Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта