2400 кубика -> 70 коня! :)))

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Pa4kata
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 09 май 2006 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Pa4kata » Пон 09 окт 2006 8:49


Колеги ,

само ще ви кажа че баща ми има 21412 - с москвичов (БМВ) мотор
не алеко и той и на 450000 без основен ремонт а купето е кърпено за
5ти път -
едва сега започва да се скапва тотално и то не друго ама вече купето е за изхвърляне а мотора още може

П.С - купен е нов и си го е подържал




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 09 окт 2006 10:01


Какви са тия двигатели от Москал на по 450000 без основен ремонт бре?! Чичо ми навремето имаше 2 поредни москвича - един 12-так и един Алеко (пак със същия москвичов двигател), и на двата им се правеше основен ремонт през 120000 - 150000. :roll:


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 09 окт 2006 10:04


То и един познат ми расправя че на съседа му ладата била на 600 000 без ремонт ама аре не на нас тия.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 09 окт 2006 11:14


На Жигулата която имах преди Г2-то и направих ремонт на 450 000, и двигателя далеч не беше в окаяно състояние, ама беше от първите произведени - 1970 със щампи на фиат :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 окт 2006 12:29


Споменатите коли нито са мощни,нито са издръжливи,нито са икономични.Единствения плюс е че са ремонтопригодни-демек с чук,тел и тесла.Но ако се загледате споменатите автомобили са проектирани сдоооста одавана и за времето си не са били никак лоши-не става въпрос да са били N1 но са били съвсем съвременни.Друг е въпроса за качеството и оборудването в съветските заводи и несменянето на модела с десетилетия.А иначе за споменатия мотор 70к.с-има значение и въртящия момент!


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 09 окт 2006 12:59


Колега Рабит, много грубо се изразяваш mhihi
Вместо тел може да използваш "българско инженерно влакно", а вместо чук - управител, пък за да сме съвсем в час със времето - чук, тел, тесла = bulgarian repair toolkit


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 09 окт 2006 13:06


ACCELERATOR написа:Какви са тия двигатели от Москал на по 450000 без основен ремонт бре?! Чичо ми навремето имаше 2 поредни москвича - един 12-так и един Алеко (пак със същия москвичов двигател), и на двата им се правеше основен ремонт през 120000 - 150000. :roll:

Нали знаете поговорката за братушките че са трезви само в сряда :D може споменатите коли на по 400к-500к да са правени в сряда и собствениците им са късметлии :D
Всичко е до прецизна изработка а не всички двигатели са направени еднакво добре.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 09 окт 2006 13:10


Принципно е така, даже съм чувал, че като си купиш руски автомобил, първото нещо, което трябва да направиш, е да провериш дали всичко е затегнато както трябва, и си е на мястото :wink:
При всички случаи обаче 450000км без основен ремонт ми се струват непосилна задача, дори и за Лада, чиито двигатели са по-издържливи. Те ако издържаха по толкова, щяха да са много надеждни автомобили.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Пон 09 окт 2006 13:12


IvoG написа:
ACCELERATOR написа:Какви са тия двигатели от Москал на по 450000 без основен ремонт бре?! Чичо ми навремето имаше 2 поредни москвича - един 12-так и един Алеко (пак със същия москвичов двигател), и на двата им се правеше основен ремонт през 120000 - 150000. :roll:

Нали знаете поговорката за братушките че са трезви само в сряда :D може споменатите коли на по 400к-500к да са правени в сряда и собствениците им са късметлии :D
Всичко е до прецизна изработка а не всички двигатели са направени еднакво добре.


има нещо такова единия ми дядо имаше москвич 408 с основен рем. на 70 000 км. Другият ми дядо москвич 407 (незнам колко от вас са вождали такава антика) произведен 1959г. малко над 500 000км. като са му подменени само клапаните с жигулски като е бил на около 100 000км.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 окт 2006 13:15


Plamen_VR6 написа:Колега Рабит, много грубо се изразяваш mhihi
Вместо тел може да използваш "българско инженерно влакно", а вместо чук - управител, пък за да сме съвсем в час със времето - чук, тел, тесла = bulgarian repair toolkit

:да: Много добре казано.За телта го знаех като българска инженерна връзка :lol:
Иначе за москвичите дълголетници без основен на по 400к както и за всички подобни соц.возила обяснението е едно.Като чакаш 15 години и плащаш вноски да ти доиде кола от Мототехника като я вземеш то е едно пазене едно дондуркане,едни гаражи ,едни препарати,сработвания,каране само по сватби и т.н. та в такива условия колата като е гледана много ясно че ще е 400к без основен,но такива екземпляри отдавна не са в рацете на първите им собственици.Иначе по мои наблюдения ако ги караш тези коли така както се карат днешните все ще си под тях изключваики окачването на москвича което е с ресори като на камион ,ама то като само човъркаш мотора фаидата от окачването е малка освен ако нямаш кърска работа.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 09 окт 2006 13:19


колеги просто така са конструирани вземете тогава за пример КРАЗ -14860 кубика -330коня :shock :shock :shock а въртящ момент 1225нм(1400об) и максимална скорост 90км/ч


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пон 09 окт 2006 15:10


ACCELERATOR написа:Принципно е така, даже съм чувал, че като си купиш руски автомобил, първото нещо, което трябва да направиш, е да провериш дали всичко е затегнато както трябва, и си е на мястото

Имаше преди година статия в Атуобилд за новата Волга с дизелов двигател, която щяла да се продава в Германия. Та във въпросната статия пишеше, че във фирмата, която привежда колата в съотвествие с германските изисквания им отнема два работни дни на кола да затегнат всички болтове и гайки.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Пон 09 окт 2006 15:17


колега, рабит попринцип съм съгласен с теб обаче малко ди противоричиш. една кола ако я караш само по свадби както казваш ще ти отнеме повечко време за да навъртиш 400 000км :wink:


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Re: 2400 кубика -> 70 коня! :)))

Мнениеот nikolay » Пон 09 окт 2006 15:42


lyubobg написа:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14134.html
Едно време карах такова Волги и снощи се зачудих това с двигател на камион колко ли коня има и днес се скъсах да се хиля като прочетох - 70!

Щом ти се виждат малко конете трябва да пробваш новата версия:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2400 кубика -> 70 коня! :)))

Мнениеот hristian37 » Пон 09 окт 2006 15:49


nikolay написа:
lyubobg написа:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14134.html
Едно време карах такова Волги и снощи се зачудих това с двигател на камион колко ли коня има и днес се скъсах да се хиля като прочетох - 70!

Щом ти се виждат малко конете трябва да пробваш новата версия:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


:shock :shock :shock :shock :shock :shock



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта