гледам го бакшиша пред мен помпи гумите на...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 11 окт 2006 21:34


аз карам на 2.5
205/45/16 285лв.
това са размерите mhihi
и затова карам на 2.5




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 11 окт 2006 21:37


buFka написа:не се ли изхабяват най-силно в средата, а краищата значително по малко? все си мисля, че тва не е много здравословно за гумите...

няма такова нещо.


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 11 окт 2006 21:45


баси аз значи ли че карам крайно неикономично моя шлеп с гуми 195/50/15 с 2.2 атмосфери :?:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 11 окт 2006 21:47


orgasmatron написа:баси аз значи ли че карам крайно неикономично моя шлеп с гуми 195/50/15 с 2.2 атмосфери :?:


незнам за теб, ама аз карам на 1.9-2.1 предни и 2.0-2.3 задни с размер 185/60 R14...a и 175/70 R13 ги карам така...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 11 окт 2006 21:52


които търси и возия да помпа в предписаните стоиности,а за икономистите :smackbum ,в края на краищата нали затова са тия заводски стоиности


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 11 окт 2006 21:58


Само които е ходил на изправяне на джанти всеки уикенд и е прецакал гума за .... лв (д*ба и пътищата) знае за кво иде реч и не се смее на 2.5 или 2,8. това че не са същите качествата на гумата като е пренапомпана е ЯСНО ама няма оправия -стават на баница а моите не чак супер ниски 195/50/15 .От тия дупки вече сум почетен судружник в Дияна ООд , толкова пари наливам(а иначе данък-240лв
+70 винетка+5151515515 лв данък на бабати хвърчилото) Да се ОПИТВАШ да караш в БГ е безценно


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 11 окт 2006 21:59


нещо не разбра май
виж сега в Париж доколкото съм виждал няма дупки
но тук е малко по-различно
та тия предписани стойности са за размер 195/50/15
както е известно гумите с които карам 205/45/16 са доста доста по-скъпи
та немисля заради едните му стойности предписани да ги сменям през 1-2 месеца по дупките
защото при 2.5 гума джантата се изкриви в една шахта но гумата е здрава...

и ми е много интересно защо са за бой?
нещо стабилноста ли намалява или може би спирачния път??

само друсането се увеличава но мисля че това си е мой личен избор!!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 11 окт 2006 22:14


DragoGT написа:нещо стабилноста ли намалява или може би спирачния път?!


Ами би трябвало със сигурност спирачния път да се увеличи, а предполагам, че и стабилността ще е понамалена (няма начин да не се промени, след като намаляме триенето между гумата и пътя), но в крайна сметка промяната ще е много малка.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 11 окт 2006 22:18


ще се видиме някой път и ще ти дам да покараш голфа ;)
мани ти тия теории на вероятностите
:)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 12 окт 2006 0:00


DragoGT написа:ще се видиме някой път и ще ти дам да покараш голфа ;)
мани ти тия теории на вероятностите
:)
ти си познаваш колата и няма как да отре4еш 4е с нормално напомпани и препомпани има разлика наи ве4е в Завои с висока скорост(препомпаната не е толкова стабилна)нема да се караме за глупости ,въпрос на ли4ен избор е!и за кривата джанта -също не е гаранция 4е с нормално помпене ще хвърлиш гумата


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 12 окт 2006 0:08


nii написа:някой от вас може би знаят, други може би не, че нископрофилните гуми по принцип се помпат на малко по-високо налягане.
мапример ако нормален Г3 дават 2.1 бара, то ако се кара с 215/45/15 следва да се нашлякат поне на 2.5 бара.
отделно бакшишите си тъпчат гумите повече, щото като надъни метановата + 5 човека колата става твърде тежка и си трябва налягане.
аз моите 185/55/14 не им давам да падат под 2.4 никога. нормално 2.5-2.6


Точно тва мислех да напиша.....аз мойте на 2.5 ги карам ама не е заради икономия хехехех.Кви са тия глупости че вредяло на гумите балони излизали, няма такъв филм.Много ме дразнят и на бензиностанциите как ме гледат като им кажа 2.5...ама що толкова ама що не.....абе питам ли те що не.Помпай на 2.5 и си трай там. :lol: Зимните които са 50 вече ги карам на 1.9 ама те се пак са и зимни. :?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 12 окт 2006 1:19


аз като карах голфа с 195/45/15 си ги помпах на 2.6 - 2.8. На нископрофилната гума е задължително! +това никога не съм пукал гума през целия си шофьорски стаж! :lol:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 12 окт 2006 7:35


niks76 написа:
DragoGT написа:ще се видиме някой път и ще ти дам да покараш голфа ;)
мани ти тия теории на вероятностите
:)
ти си познаваш колата и няма как да отре4еш 4е с нормално напомпани и препомпани има разлика наи ве4е в Завои с висока скорост(препомпаната не е толкова стабилна)нема да се караме за глупости ,въпрос на ли4ен избор е!и за кривата джанта -също не е гаранция 4е с нормално помпене ще хвърлиш гумата


виж сега аз карам малко идиотски особенно като съм сам и няма коли наоколо
и спокойно мога да отрека че не е стабилна като е напомпана
аз съм леко манияк на тема стабилност и съм я направил лагерница в момента колата...

абе напомпай ги веднъж на 2.5 и пробвай дали има разлика (не говоря за комфорта...)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Чет 12 окт 2006 9:50


195/50/15 ги карам на 2.6, да чукна на дърво /чук-чук/ досега не съм имал проблем с гума или джанта, а дупки за уцелване все се намират

казвали са ми следното нещо : ниско профилна гума се кара яко напомпана /2.6-2.8 за голфче/, заради по-ниския профил по-трудно й излизат балони, от друга страна се пази джантата, или просто преценяваш кое ти е по-евтиното


Потребителски аватар
Cnupo
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Cnupo » Чет 12 окт 2006 10:27


Аз не си бях проверявал скоро гумите, защото ми се струваха добре и последния път като отидох на бензиностанцията се оказа, че предните ми са на 1 бар, а задните на 1,2-1,3 :oops: :oops: Млад шофьор съм и нямам някои навиците :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта