
Писна ми от "майстори" ей!
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
vladtod написа:другия вариянт слагаш дура люб и няма да го сменяш,малко като петъчен спам стана ама ........
Кво слагам?
а ето как го е направил колегата...
master написа:Като купих мойта кола маслото беше 1см. над максимума. Взех от аптеката една голяма спринцовка и един маркуч за системи. Мушкаш маркуча в пробката и теглиш! За 2 мин работа е без да се нацапаш!
Предполагам под "пробка" има в предвид там дет пъхаш щеката

- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
niks76 написа:я да не се халосваш за друг път
направи се на европеец-стига ти толковадаже другия път ще доида да смениш и маслото на моята кола
мда....малко е рисковано да права аз квото и да е по колата, щото докат се опитвам да оправа едно - развалям друго

сега по темата. та амбицирах се днес, обух гащеризона и фанелката за работа с надпис VIRUS и айде при колата. Вдигнах я на крик от едната страна, взех от гидорията едно по длъжко рамо и едно те таково извито джелязо, наденах му една 19-ка и пробката поддаде. Източих около 400 мл и сега нивото е 2 мм под максимума. Както би казал баш Майсторът - "Мене ше ме минат те, селяндури!"
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта