На къде върви марката VW

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот forski » Сря 06 ное 2013 13:21


Автомобила не е вещ жизнено важна, нито такава от първа необходимост, имам приятели и познати които никога не са имали личен автомобил!
Автомобила си е една скъпа играчка предназначена за тези които могат да си я позволят, просто трябвада се влага малко повече разум за сметка на емоцията при покупка на автомобил и всичко ще е ОК.
Kaквото е при автомобилите такова е и при хладилниците, телевизорите, дрелките и т.н. вменяване на потребности ... за да може Светът да продължава да се върти :biggrin




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот brabus » Сря 06 ное 2013 13:32


Всичко в днешно време се прави с цел. Целта се нарича хиперпотребление. За да стане това, нещо трябва да се счупи.
Пресен случай от вчера. W164 ML320 CDI Edition 10, закупен от Балкан Стар през 2009 г. нов. В момента на около 60 000 км. и вече извън гаранция заради годините.
Колектори за смяна - спукани и с шупли. С големи отстъпки 1400 лв. "Накълвана" турбина от шуплите. Нова турбина, с много отстъпки, 3000 лв. Твърдят, че причината за горните проблеми е запушен катализатор (пак повтарям колата е на 60 к км, първи собственик), защото задържа отработените газове и причинява прегряване на колекторите. Нов катализатор 4500 лв. Дотук 9 бона без труд. Неприятно, нали!?

Всяка фирма си има своите заложени още на чертожната дъска "заводски проблеми". Било колектори, било дросели, бобини, дюзи и т.н. и т.н.

Лошото в случая, че колите в последно време се превръщат във високотехнологични играчки и цените на резервните части изобщо не са по джоба на средностатистическия българин.


tabu_bg
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
Автомобил: Nissan Navara
Двигател: yd25ddti
Местоположение: Козлодуй/София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот tabu_bg » Сря 06 ное 2013 15:02


По тази тема мога да кажа много, наистина много и да представя нещата от най-различни гледни точки, на кратко казано като съвет ако можете да си позволите автомобил за 10 000 (със всичките му масрафи) вземете си автомобил за 7 000 (със всичките му масрафи) и студена водица мирна главица.Карайте малко по скромно.Гледам темите на колеги който питат за съвет за автомобил, най често случая е има 5000 лева иска кола за 15 000 ... тъп народ сме .. на гол тумбак чифте пищови .. а после некой ни бил виновен че не правил "вечни автомобили" айде стига глупости !


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20291
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Vlad777 » Сря 06 ное 2013 15:41


stivenj написа:всяка втора тема в дизелови агрегати е смяна на маховик или тресе съединителя,което е пак водещо на там


Отваря се мобиле.бг и се гледа Passat 5.5 1.9 TDI 131 к.с. с цени от 4'000 до 12'000. Купуват се напарфюмираните полумилионници за по 5-6 хиляди лева и се оказва, че не били на по 150'000 км, а на по 450'000 и започва посещение по сервизи, проблеми, реване и оплаквания как тропа маховик, как дюзите, ЕГР-а, турбото и какво ли още не.

Маховик не се сменя на 100'000 км. Може спокойно един маховик да изкара и повече от 2 съединителя. Което значи поне 250'000 км. и нагоре. Тези, които се оплакват според мен като го отворят ще видят вътре, че даже не е оригиналния, а вече е сменян веднъж... Т.е. колата вече е минала 500 хиляди.


Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Raikov » Сря 06 ное 2013 15:43


За мен всичко е до преценка на възможностите,аз карам Голф 3 и поддръжката не ми е никъв проблем.
Верно не съм кварталния гъзар с тая кола,но си я карам с кеф и е в топ състояние защото мога да си го позволя!
Колегите са дали предостатъчно обяснение за фирмени политики и т.н,в моята работа имаме примери от Шкоди,ФВ,Аудита,Мерцедеси,БМВ-та след 2007 и положението е на едно дередже.
Един пример,С 550 4матик на 20000км счупи скорости...


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот stivenj » Сря 06 ное 2013 17:13


myrshavija написа:Ще споделиш ли дали се наблюдава подобно нещо и при другите марки?

Колега ,направих си труда да прегледам няколко форума на други марки, предварително се извинявам на колегите тука , не се заяждам с никого ,само ще споделя прочетеното и наученото, направих си регистрация за да мога да пусна теми и да получа мнения.Основно форумите на Хонда, Тойота Хюндай, Ауди, Френските кенефи ги изключвам,Форд също,нов на 65 х.км му смениха дюза за 750 лв с ремонта стигна 1000, това е пладнешки обир.Какво констатирах,Които са с горивна система на БОШ са страшно здрави,просто там няма теми за повреди,защото не се чупят,нямат демпфери една част от моделите а Хюндай изобщо не са го внедрявали, само тойота го слага на ,авенсис мисля,Повредите им като , че ли са по щадящи от към пари,дреболии един съединител е от 250-400 лв комплект.Дизеловите им форуми са скука,погледнете в нашия,може да се напише история на марката от дефекти по горивната система и трансмисия.Хонда ползват мотора на исузу, много редки повреди може да се прочете.По страшно от нашето се оказа Митсубиши новия им дизел от рода на ПД, там 4 дюзи са колкото колата, а ГНП не подлежи на обслужване и е за страшни пари.Няма по подробен от нашия форум, ние сме се превърнали в монтьори,защото всичко ни е минало през главата,при другите го няма това.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот forski » Сря 06 ное 2013 17:26


stivenj написа:
myrshavija написа:Ще споделиш ли дали се наблюдава подобно нещо и при другите марки?

Няма по подробен от нашия форум, ние сме се превърнали в монтьори,защото всичко ни е минало през главата,при другите го няма това.


За това съм напълно съгласен, мога да дам и пример със форума на Мазда, там все едно е паднала бомба в техническия раздел, нищо са не случва :mhihi


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот my heart iS iCe » Сря 06 ное 2013 17:37


Колегите, по-нагоре са го написали! Повечето караме коли, които потдържаме със много зор!
Примерно ако имаш 20бона за нова кола, повечето избираме да си купим 2-ра ръка внос, отколкото да си купим най-базовата дачия, защото не са автомобили, или примерно да си купим нови китайски вариант на ярис. Защото сме малиматаджий! Всеки иска да кара хубаво, и да е евтино! Е а дано ама на дали! Няма за какво да ми се сърдите това е реалността! Няма спор, че всичко се прави да кара по-малко, но имам познат който си купи НОВ хюндай , и сега е на 68 хил км. Гаранцията му е изтекла, защото мина 8 години! За тези години технически е сменил само крушка на късите! Обаче колата е купена нова! И явно човека си има късмет! Знае си възможностите, и той е могъл за тези 40 бона дето е дал за хюндая, да си купи С класа на старо, но знае, че втора ръка си е втора ръка, не се знае какво е правено преди да дойде при теб!
Няма какво да се оплакваме! Които иска лукс, трябва да плаща за него! :a045


tabu_bg
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
Автомобил: Nissan Navara
Двигател: yd25ddti
Местоположение: Козлодуй/София

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот tabu_bg » Сря 06 ное 2013 19:54


stivenj написа:
myrshavija написа:Ще споделиш ли дали се наблюдава подобно нещо и при другите марки?

Колега ,направих си труда да прегледам няколко форума на други марки, предварително се извинявам на колегите тука , не се заяждам с никого ,само ще споделя прочетеното и наученото, направих си регистрация за да мога да пусна теми и да получа мнения.Основно форумите на Хонда, Тойота Хюндай, Ауди, Френските кенефи ги изключвам,Форд също,нов на 65 х.км му смениха дюза за 750 лв с ремонта стигна 1000, това е пладнешки обир.Какво констатирах,Които са с горивна система на БОШ са страшно здрави,просто там няма теми за повреди,защото не се чупят,нямат демпфери една част от моделите а Хюндай изобщо не са го внедрявали, само тойота го слага на ,авенсис мисля,Повредите им като , че ли са по щадящи от към пари,дреболии един съединител е от 250-400 лв комплект.Дизеловите им форуми са скука,погледнете в нашия,може да се напише история на марката от дефекти по горивната система и трансмисия.Хонда ползват мотора на исузу, много редки повреди може да се прочете.По страшно от нашето се оказа Митсубиши новия им дизел от рода на ПД, там 4 дюзи са колкото колата, а ГНП не подлежи на обслужване и е за страшни пари.Няма по подробен от нашия форум, ние сме се превърнали в монтьори,защото всичко ни е минало през главата,при другите го няма това.



Може ли да се направи извод, че марките който са направени по "качествено" са източни, тоест японски, китайски и т.н. при който западната корпоративна мисъл устремена към печалба не се намесва ???


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот icoico » Сря 06 ное 2013 20:13


my heart iS iCe написа:...Примерно ако имаш 20бона за нова кола, повечето избираме да си купим 2-ра ръка внос, отколкото да си купим най-базовата дачия, защото не са автомобили, или примерно да си купим нови китайски вариант на ярис. Защото сме малиматаджий...


Не си много прав. Базовата Дачия от 20 бона за четири години губи почти две трети от цената си и без да си дал лев за ремонт си вече с едни да кажем 13 000 лева назад. За мен това не е добра сделка при положение, че ремонтните услуги у нас са все още на поносими цени. Са, ако "добър ден" в сервиза струва 1000 евро и оттамм почва да се търкаля снежната топка ща не ща ще трябва да си променя мнението... :dontknow


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот forski » Сря 06 ное 2013 20:22


На един Голф колко му се срива цената за пет години, с тази разлика че не го купуваш за 20 ами за 40 и след 5 години струва 15-16k.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот moimoimoi » Сря 06 ное 2013 20:49


колеги и колежки

търсенето определя предлагането
европееца /не ние/ има пари и си сменя колата през 5-6 години независимо дали чичо Ханс я е направил ултра-мега-супер здрава,т.е. производителя си прави сметката че купувача на нова кола ще я кара 5-6 години и около 500000км и след това ще си купи нова и съответно тази нова кола се прави да изкара тези години и километри,по здрава няма нужда да е защото за производителя е важен този който купува нова кола.

после в българия идват едни от най скапаните коли ,на много километри и със скрити дефекти,и накрая защо имало маховици за смяна :mhihi

Последна промяна от moimoimoi на Сря 06 ное 2013 20:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Комшията » Сря 06 ное 2013 20:51


Колеги коя според вас е най здравата кола вървяла по българските пътища?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот moimoimoi » Сря 06 ное 2013 20:54


най здравата е служебната- не се разваля никога,а даже и да се развали не плащаш за ремонта от джоба си :mhihi

ами виж коя марка е най разпространена и ще се сетиш коя е най добре за бг


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: На къде върви марката VW

Мнениеот Комшията » Сря 06 ное 2013 21:00


moimoimoi написа:най здравата е служебната- не се разваля никога,а даже и да се развали не плащаш за ремонта от джоба си :mhihi

ами виж коя марка е най разпространена и ще се сетиш коя е най добре за бг

Знам коя маркА е най разпространена нашата за която коментиране но за мен беше колата на дъртия лада 1500s,ебахти и кютюка който беше истинска кола на народа.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта