myrshavija написа:Ще споделиш ли дали се наблюдава подобно нещо и при другите марки?
Колега ,направих си труда да прегледам няколко форума на други марки, предварително се извинявам на колегите тука , не се заяждам с никого ,само ще споделя прочетеното и наученото, направих си регистрация за да мога да пусна теми и да получа мнения.Основно форумите на Хонда, Тойота Хюндай, Ауди, Френските кенефи ги изключвам,Форд също,нов на 65 х.км му смениха дюза за 750 лв с ремонта стигна 1000, това е пладнешки обир.Какво констатирах,Които са с горивна система на БОШ са страшно здрави,просто там няма теми за повреди,защото не се чупят,нямат демпфери една част от моделите а Хюндай изобщо не са го внедрявали, само тойота го слага на ,авенсис мисля,Повредите им като , че ли са по щадящи от към пари,дреболии един съединител е от 250-400 лв комплект.Дизеловите им форуми са скука,погледнете в нашия,може да се напише история на марката от дефекти по горивната система и трансмисия.Хонда ползват мотора на исузу, много редки повреди може да се прочете.По страшно от нашето се оказа Митсубиши новия им дизел от рода на ПД, там 4 дюзи са колкото колата, а ГНП не подлежи на обслужване и е за страшни пари.Няма по подробен от нашия форум, ние сме се превърнали в монтьори,защото всичко ни е минало през главата,при другите го няма това.