Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Стефанчо,донякъде си прав,но не забравяй,че е важно и колко бързо се развърта тоя мотор. Не може хода на буталото да ти е 100 мм примерно и да чакаш да се случи нещо бързо,та ако ще и на 2000 оборота да ти е въртящия момент. Да не говорим,че двигателите с къс ход реагират МНОГО по-бързо при всякакви обороти,дори и при 1000 като настъпиш педала и литва,докато ония другите се чудят дали да наеме или да угасне.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
krasi76 написа:И между другото почти всеки 2 литров 8 клапанов мотор от онова време е 115 к.с. Например на вектра и омега ....
МОЛЯ Я пак справка малко в Гугалеску. Toва,че Vw не са могли да направят мощен двигател си е техен проблем.
Жокер : двигател ZAR167
Стефчо -малко справка на Сандо AGG то му пика ба върт. момент е на 2500 об/ мин.При мен е на 240о об/ мин / не ,че има разлика/. Много са приятни за градски условия на равно споко тръгваш на 2 ра , на наклон надолу на 3 та
П.П. Даже AGG то е в по-добра кондиция в предвид олекотените бутала.
Последна промяна от kris11 на Вто 08 сеп 2015 18:38, променено общо 2 пъти.
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
На база личен опит с два еднакви автомобила, но с различни като конструкция мотори с почти еднаква мощност и обем мога да споделя, че дългоходовият ми се струваше чисто субективно, че дърпа по-добре на ниските обороти.
ABU има по-малки като диаметър бутала, но е с по-голям ход, PN е с по-големи, но е по-къс ход на буталото.
ABU има по-малки като диаметър бутала, но е с по-голям ход, PN е с по-големи, но е по-къс ход на буталото.
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Смешкото със таксиджийският (жълтият) сеат пък страшен разбирач се извади.
Последна промяна от hooligans на Пет 11 сеп 2015 13:18, променено общо 2 пъти.
Причина: Получаваш официално предупреждение! Спазвай приличен тон!
Причина: Получаваш официално предупреждение! Спазвай приличен тон!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
krasi76 адаш я дай нещо по темата по повечето конски сили и моя жокер
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Дългоходовите мотори са по-еластични, не всеки водач търси спортен дух от колата. Преди масовото навлизане на автоматиците тези мотори определено бяха по-добри за градско шофиране.
Колкото до късоходовите, Фиат имаха един с ход 55,5 и диаметър 80 мм на 1100 кубика, 1300 кубика с диаметър 80 и не помня колко. Този мотор в УНО гореше колкото Голф 3 1.6...
Колкото до късоходовите, Фиат имаха един с ход 55,5 и диаметър 80 мм на 1100 кубика, 1300 кубика с диаметър 80 и не помня колко. Този мотор в УНО гореше колкото Голф 3 1.6...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Аз бях страшно доволен от вървеж в ниските от моето 1.6 АЕЕ 75 к.с.Тръгваше веднага щом го настъпиш но до 3000-3500 всичко свършваше.Това за градско каране беше супер.На момчето което го продадох го беше снимал на клип как го дърпа с 1.8 АБС на голф и вървяха равно.
След това като се качих на АЕК 101 к.с. ми идеше да се гръмна.Тва чудо не ще да тръгне на светофара.За сега съм най-доволен именно от 2.0 115 к.с. АГГ има си ряз още в ниските и си тегли доволно.

-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Ми аз съм ди доволен от колата и като здравина и като мощност,и го заявявам най отговорно,щото имам 2Е от 1996 година. И говоря за читаво 2Е,щото лично аз си го докорах преди 10 години от Германия.На реални 130 хил.километра.И съм сигурен че са реални щото преди няколко месеца (на 220 хил.) му сменях съединителя и този дето свалих беше със щампи vw audi и на водната помпа и на термостата дори си пишеше vw audi.А по мотора освен едни гумички на клапани нищо друго не съм пипал. А за тези дето не вярват че си пълни километража - пробваме и ако не направи 220 я паля публично,но ако е обратното им изгаря колата.На лично си давам тела за да се уговорим-за тези от Сф важи това.Хайде да ви видя сега отворковци. п.п Евала за колата бай Сандо. :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Bai Sando написа:Аз бях страшно доволен от вървеж в ниските от моето 1.6 АЕЕ 75 к.с.
Като карал АЕЕ го потвърждавам. Но си и гореше доста на градско.
На 2л моторче са можели да сложат още 1 валче и с 8 клапана да го докарат до поне 140 к.с. Ако са и добавили и по още 1 "резервна " свещ са можели да го дотъкмят до 147 к.с. "Резервната" свещ е патент на Мерцедес от 1 та св. война на самолетни двигатели - ТS
Друго, което ми е много чудно е защо късмо се отказват от делкото след като още 1994г /може би по-рано/ Бош има запалителни системи без делко.
Последна промяна от kris11 на Вто 08 сеп 2015 19:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Читаво. Държа да подчертая - ЧИТАВО 2Е си върви напълно доволно.Единственият минус му е разхода поради късите предавки но пък го компенсира с добрата динамичност.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
stefan4o написа:Много си се вглъбил в прогреса на марката, мисля.
Ми много ми е бавно Vento-то. Бегачките BMW с 1.8 двигател от тия години имат повече коне.



stefan4o написа:Според мен по-съществен е въртящият момент в кои обороти има пик и как изглежда графиката му през работния диапазон на мотора.
Ми то на 2Е въртящият момент(не кой знае колко голям) пак не му е в особено ниски обороти(цели 3200), да не говорим че мощността е на 5400. Не знам за малолитражка, но Fiesta 900 кубика с 3 цилиндъра се оказва, че върви повече от Vento с 4 цилиндъра и 2000кубика.


Просто мотора 2Е като го гледам е такава пълна скръб, че да бях си взел по-добре ААА или ABV, като ще плащам голям данък.(или поне ABF)
kris11 написа:Друго, което ми е много чудно е защо късмо се отказват от делкото след като още 1994г
Значи Fiesta 93 е без дистрибуторна капачка, бобината е с 4 кабела, които отиват към свещите.

krasi76 написа:Читаво. Държа да подчертая - ЧИТАВО 2Е си върви напълно доволно
Какво ще рече доволно според теб, човек? 2 литров мотор от 0 до 100 за близо 11 секунди?

- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Мен не ме бърка, ако някоя бърза калинка се гаври с мен. С всякакви коли съм си правил сверки. Чак толкоз не задълбавам, да взема да се гръмна ли, че колата ми не вдига 200 или не прави 100 за под 10 секунди?
Последна промяна от stefan4o на Вто 08 сеп 2015 20:08, променено общо 1 път.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
stefan4o написа:Мен не ме бърка, ако някоя бърза калинка се гаври с мен. С всякакви коли съм си правил сверки.
Мен също, това по-горе да се възприеме като някакъв мой си опит за хумор. Истината е, че двигател DX от 83-та има почти същата мощност като двигател AKR от 98-ма година или 2Е от 94-та. Просто не го разбирам това.

-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
Напълно си прав. 2Е-то не става за нищо (особено пък твойто). Направо го карай в отпадъци. И с парите които вземеш купувай една 1000 кубикова фиеста,шом е такъв самолет. Уникат си ей.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Защо двигател 2Е на VW MKIII е с толкова малка мощност?
krasi76 написа:Напълно си прав. 2Е-то не става за нищо (особено пък твойто).
Ми не, да бях си взел една Jetta 81 и то същата работа като Vento 94. Къде по-точно е прогреса, освен в малко по-облият външен вид?
stefan4o написа:Чак толкоз не задълбавам, да взема да се гръмна ли, че колата ми не вдига 200 или не прави 100 за под 10 секунди?
Ми за чий ти е голям обем, като няма никой?

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта