lion_heart002 написа:А аз пък махам скобите от носачите и чистя носача отдолу,под скобата и апарата отвътре,гледам маншоните на водачите,да не са скъсани,ако има скъсани сменявам. Гресирам водачите,слагам медна грес на тънък слой където приляга апарата към накладката, за да не тропа, гресирам и отдолу на скобите където ще се движи накадката когато се износва и мести. Задължително се уверявам,че накладката се движи без да задържа в канала по който ще върви и ще се износва. И накрая слагам лепилце от синичкото за резбички и стягам с необходимото усилие указано от производителя,понеже си го гледам от аутодата. Така хем не е много стегнато,хем няма как сами да се отвъртят,а ако няма посочен въртящ момент стягам на 20 НМ. Както казах-всеки си решава сам как да работи. А да,на износени дискове с ръб или криви не монтирам нови накладки,ако искат нови накладки на стар износен диск му слагам старите и го пращам да му ги сменят другаде.
Точно така се прави и на братчеда в сервиза. Инжектопляктора, не знам в какви сервизи попада, та да развиват болтовете с тръба и още куп дивотии. Много отдавна са измислили и се ползват гайковерти на въздух. Никой уважаващ себе си майстор, няма сметка да ти смени накладките, без да ти смени маншончето и да му се върнеш с блокирал апарат след 10 дни, да му правиш рекламация