dobrin написа:А за това коя кола какво трябва и не трябва да има това е отделен въпрос. Важното е дали отговаря на техническите изисквания за съответния автомобил и дали е в изправност.
Колега, става въпрос, че се притеснявам от жонглирането с неясни понятия като "техническа неизправност", "сериозна повреда".
Ако приемат нещо такова, трябва да се изясни ясно и конкретно.
Например - норми на вредните газове еди си колко пъти над нормата за конкретната категория автомобил..Или спирачна система, която не подсигурява блокирането на колелата или с по-малко от еди си колко хиляди нютона спирачна сила.
Например, аз си признавам, че съм минавал технически преглед с неизправна ръчна спирачка. Направо съм лъгал системата, като ми каже "дръпни ръчната" и аз натискам педала на спирачката. Но паркинг спирачката не прави автомобилът опасен за движение по пътищата. Никой не спира с паркинг спирачка и тя е само да държи колата на място.Което като я поставиш на скорост - същата работа върши. Направих го като бях с предната кола, където в дисковите апарати е комбинирана ръчна. Не можах да оставя колата на трупчета седмици, че да ги изпратя за рециклиране.
Stivi написа:Иначе колкото пъти по телевизията споменат за изгорял в движение или взривил се автомобил все е бил "газиран",така че ти куца информацията ,което е логично щом и ти си от "икономисващите"
Колега, това са глупости. Изгорял в движение или взривил се двигател не може да има без катастрофална техническа неизправност. В повечето случаи говорим за теч на газ и искра, поради което газта се пали под капака.
Ти ако вярваш на всичките глупости, които говорят по телевизията...
И да, на новите дизели може да се сложи газ, но се кара на смес от газ и бензин и икономията е много по-малка, отколкото бензинов двигател само на газ.