Напълни ги тия канали с обезмаслител да се накиснат хубаво и ги мини с една водоструйка, все пак ако минава водата през тях, ще върви и маслото, което все пак е под налягане което стига и до 6 атм.
Останалото с четката на ръка, знаех си че машината трудно ще се справи като човек на ръка.
Относно баланс валовете, проучете вероятността да се разкарат изобщо. Ние разкарахме на един екобууст баланс валовете и вече 20 хил никакъв проблем
Ултразвукова вана за почистване на цилиндров блок
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ултразвукова вана за почистване на цилиндров блок
Мерси Ода, ще пробвам така, и също ще пробвам да мия с онези пистолети с червеното казанче, за компресор, пълен с бензин.
в съшност, ако имаше голяма ултразвукова вана на температура 90 градиуса с препарат щеше да ги измие. Проблемът е, че повечето такива сервизи използват така наречената "центрофуга" и затова тя не може да да влезне навсякъде. Това е като миялна нашина за чинии, ама за двигатели
модулът с валовете ми е супер читав, без никакви луфтове, задирания, чупени зъбни колела и тнт. върти се безпроблемно!
Помпата също изглежда без фрапантни надирания.
Единствено виждам в нета, че правят проблем със едно от колелата, което е демпферно уж и го държи една зегерка- разглобява се в движение.
Мисля, д аму ударя една капка с аргона на зегерката и довиждане
в съшност, ако имаше голяма ултразвукова вана на температура 90 градиуса с препарат щеше да ги измие. Проблемът е, че повечето такива сервизи използват така наречената "центрофуга" и затова тя не може да да влезне навсякъде. Това е като миялна нашина за чинии, ама за двигатели

модулът с валовете ми е супер читав, без никакви луфтове, задирания, чупени зъбни колела и тнт. върти се безпроблемно!
Помпата също изглежда без фрапантни надирания.
Единствено виждам в нета, че правят проблем със едно от колелата, което е демпферно уж и го държи една зегерка- разглобява се в движение.
Мисля, д аму ударя една капка с аргона на зегерката и довиждане
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ултразвукова вана за почистване на цилиндров блок
Тапи на каналите където трябва и наливане с ацетон да разкисне тинята. После може да измиеш с бензин с пистолета с червеното казанче.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ултразвукова вана за почистване на цилиндров блок
Matematiks написа:Мерси Ода, ще пробвам така, и също ще пробвам да мия с онези пистолети с червеното казанче, за компресор, пълен с бензин.
в съшност, ако имаше голяма ултразвукова вана на температура 90 градиуса с препарат щеше да ги измие. Проблемът е, че повечето такива сервизи използват така наречената "центрофуга" и затова тя не може да да влезне навсякъде. Това е като миялна нашина за чинии, ама за двигатели![]()
модулът с валовете ми е супер читав, без никакви луфтове, задирания, чупени зъбни колела и тнт. върти се безпроблемно!
Помпата също изглежда без фрапантни надирания.
Единствено виждам в нета, че правят проблем със едно от колелата, което е демпферно уж и го държи една зегерка- разглобява се в движение.
Мисля, д аму ударя една капка с аргона на зегерката и довиждане
Ние ги изхвърлихме, щото трябваше да купим безумно скъп инструмент за зацепването им.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта