
Крик крокодил Кауфланд
- zdravkop64
 - Мнения: 322
 - Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
 - Автомобил: Mercedes W213
 - Двигател: E 400 V6
 
Re: Крик крокодил Кауфланд
Благодаря!  
			
									
									
- 
				telefunken
 - Мнения: 269
 - Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
 - Автомобил: VW T- Roc Style DSG
 - Двигател: 1500 TSI OPF 2023
 
Re: Крик крокодил Кауфланд
DoH_KuXoT написа:...Гумичката от къде може да се поръча и моя няма , гледам го че има етикет My Project, това май беше пак кауфландска марка, но по-отдавна...
Пращат 2 бройки, с 2 различни диаметъра. Много е важна и твърдата подложка под колелцата.
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099588567999&sku_id=17592810076991&_x_sessn_id=anw18mragg&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1761754126064_2jsgp58wnt&refer_page_sn=10045
- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Крик крокодил Кауфланд
DoH_KuXoT написа:отляво на лоста за попане , вижда се пробка с прорез за права отвертка , развива се, аз сипвах с чашка от кафе , от еднократните пластмасови, изобщо не подливат, сипваш малко, вдигаш и натискаш леко крика, то си го поема, пак сипваш пак нагоре надолу лекичко, и така на няколко пъти сипах половин чашка масло. Завих обратно и работи
Това кръглото нещо там е гумена тапа за доливане.
Както си е сгънат крика легнал нормално тя се пада отгоре на бутилката. Под ламаринката до дръжката. Махаш тапата, пълниш догоре и набиваш обратно гумената тапа.
Онова винтче до помпичката май е дросела за плавно спускне.
- ZEDYCUS
 - Мнения: 364
 - Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
 - Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
 - Двигател: AUY 2001
 - Местоположение: Пловдив
 - Контакти:
 
Re: Крик крокодил Кауфланд
Гопа е прав долива се от гумената тапа , която е и отдушник. Това с винта би трябвало да е за регулиране на предпазния клапан, но може и да бъркам ако вътре има метална съчма.  На тези крикове проблема е в една засечка на цилиндъра която служи за регулиране максималното отваряне. Когато пръта с к маншета стигне до засечката маслото преминава през засечката и спира да вдига. Но тази засечка е с остри ръбове и наранява кманшета. Два крика ремонтирах подобни с тоя проблем, с пиличка или шкурка се оправя.
			
									
										
						Re: Крик крокодил Кауфланд
Сигурно е така , но аз от там сипах и за сега работи както се очаква . Като се наложи пак ще ползвам тапата.
			
									
										
						- NikMar55
 - Мнения: 284
 - Регистриран на: Вто 26 окт 2021 17:05
 - Автомобил: Golf 4
 - Двигател: TDI 1900 101 к с 2003 г
 - Местоположение: Габрово
 
Re: Крик крокодил Кауфланд
Имам такъв от доста време. Два пъти съм го ремонтирал, сменял съм му всички О пръстени с изключение на маншона на буталото з/о такъв не се намира. Главата на моя е сменяема и аз си направих тази на снимката. Тя обхваща ръба на прага без да го мачка. Някои автомобили имат специална пета за крик, на други прага е подсилен за повдигане и тогава като се подпре на ръба става лошо.
			
									
										
						Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: maloumnik и 76 госта
			   