Ronin написа:Трева не обичам !! Виж праскови олющих кило две току що...
Сега сериозно...поспорихме в предната подобна тема ,и пак казвам колкото по голям по добре...(Като в женски разговор) Динамото ти няма никакво значение дали е 45А ,70А,или 90А
Дали..?
Твърдиш, че си се занимавал..?
я сега кажи за нормален заряд на акумулатор за 10-14 часа с колко се зарежда....?
1/10 нали..
т.е. ако зложиш 75Ач -> 7.5 А заряден ток..
Както всички знаем акуто в колата далеч не се зарежда за около 10-14 часа, а е изчислено да се зареди за не повече от 5 часа. /и то без други консуматори/
И сега логика.. колкото по-голям акумулатор, толкова повече ток може да "лапне" в режим на заряд...
С две думи.. искам аз да попитам. какво става с 50А алтернатор, който реално до 2000-3000 оборота не може да изкара повече от 30А ток
и ти му лапнеш 20 А за зареждане .. кво ще стане?
а я да те попитам.. той някога зимата ще се зареди ли?
а я да попитам що свети лампата.. ми щото напрежението в системата пада, заради голямата консумация на перманентно НЕЗАРЕДЕНИЯТ голям акумулатор..
В заключение.
Добре зареден 44Ач акумулатор, ще даде в пъти по-голям стартов ток, отколкото недозареденият или образно казано на 50% зареден 70Ач акум.
така че.. немеца кат препоръчва знае кво прави.. па ти си слагай квот искаш
климатика има друга бира...
вика му се компресор на климатика, който си харчи 10-15 ампера без проблем.. по-точно съединителя на компресора...