ДИЛЕМА - двиг. пежо или vw - дайте компетентни мнения!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 19 окт 2007 9:03


чисто любопитство , защо мицубиши не слагат собствени мотори (прехвалените японци) ами ползват чужди ?




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 19 окт 2007 9:06


niks76 написа:като недостатък на ХДИ остава постоянно прецакващия се EGR клапан;за помпа дюза се знае вси4ко
общо взето е на кантар -и двата двигатели са сполу4ливи ,само 4е тди държи на хамалско каране и е по непретенциозен тип мотор ,а с обстановката в БГ също трябва да се съобразяваш(за хди -по финна работа и съответно пове4е мизериики)
ли4но аз ако трябва да избирам ,ще взема тди
успех


:да: Подкрепям напълно. В форума Peugeot от ХДИ се оплакват, че много е капризен на нафта дори по претенциозен от Помпа Дюзата.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 19 окт 2007 9:17


One написа:чисто любопитство , защо мицубиши не слагат собствени мотори (прехвалените японци) ами ползват чужди ?


Ми и аз си зададох този въпрос, при положение, че доскоро други фирми ползваха техни дизелови разработки...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 19 окт 2007 9:19


One написа:чисто любопитство , защо мицубиши не слагат собствени мотори (прехвалените японци) ами ползват чужди ?


много добро запитване....и аз искам да знам :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 окт 2007 9:19


На VW мотора е с код BKD, a на Mitsubishi Outlander го водят BSY, трансмисията е на Митсу.

Като разлика м/у VW варианта и този на Mitsubishi е 320Nm при VW с/у 310Nm при Митсубиши.

Ако мотора ти омалее може да чипне предлага се чип за него, с които се запазва гаранцията, но струва към 2000лв.

Аз съм твърдо за ВАГ мотора, сега като дойдат първите бройки с Пежо ще го покарам и него малко и тогава ще мога да коментирам как е на пътя като динамика спрямо 2.0ТДИ-то, защото едно е да се гледа на хартия друго е човек да покара. ХДИ-то е и доста по-лакомо.

По разни тестове дават 2.2ХДИ да е една идея по-пъргав от 2.0ТДИ, но пък пишат, че след 3500об/мин устремът му спирал и за разлика от ТДИ, което мъжки се разхожда в целия оборотен диапазон без много да се задъхва.

ХДИ мотора има и затворен филтър за твърди частици, на които след определен период си изисква поръжка (180хил.км по предписания) и е доста по-капризен както каза Никс76.

Ако имаш път през БалканСтар се одаби да се запознаем.


One написа:чисто любопитство , защо мицубиши не слагат собствени мотори (прехвалените японци) ами ползват чужди ?


Сложно е за обяснение, общо взето тоя модел се предлага на няколко разлини пазара, като има различни варианти.
В УСА няма дизел, а 3.0 бензин, който се отказаха да го пуснат в Е-па. На различните пазари има различни предпочитания относно задвижването, а нали се сещаш, че излиза много по евтино да се вземе готов мотор, отколкото за даден пазар да се разработва изцяло нов мотор.
А и Митсубиши в момента нямат собствен малък дизелов мотор (малък разбирай под 2.5литра).

Додж също ползват 2.0 ТДИ на VW

Последна промяна от niikoo_1 на Пет 19 окт 2007 9:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 19 окт 2007 9:24


niikoo_1 написа:На VW мотора е с код BKD, a на Mitsubishi Outlander го водят BSY, трансмисията е на Митсу.

Като разлика м/у VW варианта и този на Mitsubishi е 320Nm при VW с/у 310Nm при Митсубиши.

Ако мотора ти омалее може да чипне предлага се чип за него, с които се запазва гаранцията, но струва към 2000лв.

Аз съм твърдо за ВАГ мотора, сега като дойдат първите бройки с Пежо ще го покарам и него малко и тогава ще мога да коментирам как е на пътя като динамика спрямо 2.0ТДИ-то, защото едно е да се гледа на хартия друго е човек да покара. ХДИ-то е и доста по-лакомо.

По разни тестове дават 2.2ХДИ да е една идея по-пъргав от 2.0ТДИ, но пък пишат, че след 3500об/мин устремът му спирал и за разлика от ТДИ, което мъжки се разхожда в целия оборотен диапазон без много да се задъхва.

ХДИ мотора има и затворен филтър за твърди частици, на които след определен период си изисква поръжка (180хил.км по предписания) и е доста по-капризен както каза Никс76.

Ако имаш път през БалканСтар се одаби да се запознаем.


Приятно ми е, аз съм Калоян :)
В понеделник ще идвам вероятно.
Това е ценна информация мерси!
А малко по-горе писах за информация от познат от Порше БГ, той твъри, че има два мотора на VW - BKP и BKF, нищо не каза за BKD ?!?!
Интересно ми е кой мотор ползват, защото за BKP - то не се изказа много ласкаво.
P.S. Ако идвам в понеделник, къде да те потърся там?


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 19 окт 2007 9:25


аааа да, и за чипа сме говорили, но Деси каза, че е хубаво да се минат първо поне 4-5000 км. и тогава отива на 170к.с. :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 окт 2007 9:32


Може и така да е аз знам за моторите с код BKD предполагам има доста версии.
Лично съм продал няколко коли с БКД мотор само, че вграждани на коли от различни от VW


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 19 окт 2007 11:29


niikoo_1 написа:Може и така да е аз знам за моторите с код BKD предполагам има доста версии.
Лично съм продал няколко коли с БКД мотор само, че вграждани на коли от различни от VW


След последната справка с ПоршеБГ, наистина това е един от вариантите на двигателя и казах, че е много добър. Единствено резерви имаха към двигател BKP, който явно не се вгражда от мицубиши.
Твърдо вече се реши, остава варианта с VW двигател. Края на месеца би трябвало да дойде :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта