


ДИЛЕМА - двиг. пежо или vw - дайте компетентни мнения!
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:като недостатък на ХДИ остава постоянно прецакващия се EGR клапан;за помпа дюза се знае вси4ко
общо взето е на кантар -и двата двигатели са сполу4ливи ,само 4е тди държи на хамалско каране и е по непретенциозен тип мотор ,а с обстановката в БГ също трябва да се съобразяваш(за хди -по финна работа и съответно пове4е мизериики)
ли4но аз ако трябва да избирам ,ще взема тди
успех

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На VW мотора е с код BKD, a на Mitsubishi Outlander го водят BSY, трансмисията е на Митсу.
Като разлика м/у VW варианта и този на Mitsubishi е 320Nm при VW с/у 310Nm при Митсубиши.
Ако мотора ти омалее може да чипне предлага се чип за него, с които се запазва гаранцията, но струва към 2000лв.
Аз съм твърдо за ВАГ мотора, сега като дойдат първите бройки с Пежо ще го покарам и него малко и тогава ще мога да коментирам как е на пътя като динамика спрямо 2.0ТДИ-то, защото едно е да се гледа на хартия друго е човек да покара. ХДИ-то е и доста по-лакомо.
По разни тестове дават 2.2ХДИ да е една идея по-пъргав от 2.0ТДИ, но пък пишат, че след 3500об/мин устремът му спирал и за разлика от ТДИ, което мъжки се разхожда в целия оборотен диапазон без много да се задъхва.
ХДИ мотора има и затворен филтър за твърди частици, на които след определен период си изисква поръжка (180хил.км по предписания) и е доста по-капризен както каза Никс76.
Ако имаш път през БалканСтар се одаби да се запознаем.
Сложно е за обяснение, общо взето тоя модел се предлага на няколко разлини пазара, като има различни варианти.
В УСА няма дизел, а 3.0 бензин, който се отказаха да го пуснат в Е-па. На различните пазари има различни предпочитания относно задвижването, а нали се сещаш, че излиза много по евтино да се вземе готов мотор, отколкото за даден пазар да се разработва изцяло нов мотор.
А и Митсубиши в момента нямат собствен малък дизелов мотор (малък разбирай под 2.5литра).
Додж също ползват 2.0 ТДИ на VW
Като разлика м/у VW варианта и този на Mitsubishi е 320Nm при VW с/у 310Nm при Митсубиши.
Ако мотора ти омалее може да чипне предлага се чип за него, с които се запазва гаранцията, но струва към 2000лв.
Аз съм твърдо за ВАГ мотора, сега като дойдат първите бройки с Пежо ще го покарам и него малко и тогава ще мога да коментирам как е на пътя като динамика спрямо 2.0ТДИ-то, защото едно е да се гледа на хартия друго е човек да покара. ХДИ-то е и доста по-лакомо.
По разни тестове дават 2.2ХДИ да е една идея по-пъргав от 2.0ТДИ, но пък пишат, че след 3500об/мин устремът му спирал и за разлика от ТДИ, което мъжки се разхожда в целия оборотен диапазон без много да се задъхва.
ХДИ мотора има и затворен филтър за твърди частици, на които след определен период си изисква поръжка (180хил.км по предписания) и е доста по-капризен както каза Никс76.
Ако имаш път през БалканСтар се одаби да се запознаем.
One написа:чисто любопитство , защо мицубиши не слагат собствени мотори (прехвалените японци) ами ползват чужди ?
Сложно е за обяснение, общо взето тоя модел се предлага на няколко разлини пазара, като има различни варианти.
В УСА няма дизел, а 3.0 бензин, който се отказаха да го пуснат в Е-па. На различните пазари има различни предпочитания относно задвижването, а нали се сещаш, че излиза много по евтино да се вземе готов мотор, отколкото за даден пазар да се разработва изцяло нов мотор.
А и Митсубиши в момента нямат собствен малък дизелов мотор (малък разбирай под 2.5литра).
Додж също ползват 2.0 ТДИ на VW
Последна промяна от niikoo_1 на Пет 19 окт 2007 9:25, променено общо 1 път.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:На VW мотора е с код BKD, a на Mitsubishi Outlander го водят BSY, трансмисията е на Митсу.
Като разлика м/у VW варианта и този на Mitsubishi е 320Nm при VW с/у 310Nm при Митсубиши.
Ако мотора ти омалее може да чипне предлага се чип за него, с които се запазва гаранцията, но струва към 2000лв.
Аз съм твърдо за ВАГ мотора, сега като дойдат първите бройки с Пежо ще го покарам и него малко и тогава ще мога да коментирам как е на пътя като динамика спрямо 2.0ТДИ-то, защото едно е да се гледа на хартия друго е човек да покара. ХДИ-то е и доста по-лакомо.
По разни тестове дават 2.2ХДИ да е една идея по-пъргав от 2.0ТДИ, но пък пишат, че след 3500об/мин устремът му спирал и за разлика от ТДИ, което мъжки се разхожда в целия оборотен диапазон без много да се задъхва.
ХДИ мотора има и затворен филтър за твърди частици, на които след определен период си изисква поръжка (180хил.км по предписания) и е доста по-капризен както каза Никс76.
Ако имаш път през БалканСтар се одаби да се запознаем.
Приятно ми е, аз съм Калоян

В понеделник ще идвам вероятно.
Това е ценна информация мерси!
А малко по-горе писах за информация от познат от Порше БГ, той твъри, че има два мотора на VW - BKP и BKF, нищо не каза за BKD ?!?!
Интересно ми е кой мотор ползват, защото за BKP - то не се изказа много ласкаво.
P.S. Ако идвам в понеделник, къде да те потърся там?
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Може и така да е аз знам за моторите с код BKD предполагам има доста версии.
Лично съм продал няколко коли с БКД мотор само, че вграждани на коли от различни от VW
След последната справка с ПоршеБГ, наистина това е един от вариантите на двигателя и казах, че е много добър. Единствено резерви имаха към двигател BKP, който явно не се вгражда от мицубиши.
Твърдо вече се реши, остава варианта с VW двигател. Края на месеца би трябвало да дойде

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта