Прекъсвач обороти на Ferarri F430...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 15:26


не може ... и това проверих ........ едното бутало вече е в космоса ... а другото се заби в кухнята на леля Петка от 6тия етаж




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 15:28


Tyan написа:не може ... и това проверих ........ едното бутало вече е в космоса ... а другото се заби в кухнята на леля Петка от 6тия етаж

след дълги опити да видим колко ще издържи при нас прескочи някой друг зъб на ремъка.. но го държа доста време.. ! даже и в движение на 2-ра ги стигаше..


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 20 окт 2007 15:28


еба си майката леля Петка идва с брадва :maaad: :maaad: :maaad: :maaad:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 15:29


mhihi mhihi mhihi ...поне не ти е скъп ремонта...200-300 еУро и си е пак пушка...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 20 окт 2007 16:33


За наденицата ли питате :lol: :lol: :lol:

Изображение


На 9000 сигур вече прекъсва.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 20 окт 2007 17:00


В новия брой на АутоБилд има статия за GT2 и Scuderia.
Там пише:
V8 издържа до 9000 об/мин. , разрешени са 8500.
Червената зона на оборотомера е от 8500.
Предполагам , че дават макс. мощност при 8500 защото до толкова е разрешено , ако се развърти още може да развие и по-висока мощност, ама тогава ще се получи порблема с леля Петка.


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 20 окт 2007 17:22


andro_ написа:За наденицата ли питате :lol: :lol: :lol:

Изображение


На 9000 сигур вече прекъсва.

ферари автоматик? :gruebel тва някоя улегнала седемдесе годишна жена си го е поръчла, пълна подигравка


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 17:23


Ето го тоя следващия .. абе като не разбирате за какво се обаждате неподготвени? От скоростни кутии разбираш ли че си голям експерт ? Ае писна ми вече от такива неподготвени изказвания
по добре питай отколкото да се излагаш...


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 20 окт 2007 17:43


ти ще ме изпитваш ли? кажи какво трябва да знам че да пиша в една тема с тебе? карал ли си кола над 300 коня с автоматик и с ръчни? за по-подходяща дума от подигравка не се сещам


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 18:02


nadasdi написа:ти ще ме изпитваш ли? кажи какво трябва да знам че да пиша в една тема с тебе? карал ли си кола над 300 коня с автоматик и с ръчни? за по-подходяща дума от подигравка не се сещам


Ама съвсем случайно съм карал 300+ коня кола с ръчни.. ама съвсем случайно .. освен това със централно разположен двигател и със задно задвижване ;) а автоматика определено беше доста по слабичък който съм карал.. 140 коня нисан... :)
а да те светна ама съвсем леко за някои скоростни кутии като на порше.. дето превключват по бързо от ръчните ? какъв ташак си е това... ? повечето нови спортни автомобили (а и не само нови) са с като на Ламбото E-Gear .. прочети малко за нея и ще ти стане долу горе ясно за някой неща.. за скоростни кутии с по 2 съединителя чувал ли си ? за ДСГ примерно? за техните свойства? за хидравлични скоростни кутии чувал ли си (с хидравлични избирачи ? :) ?

как ще кажеш че е глупаво като сменя по бързо и дава по добро време от ръчните скорости ? много неща не са ти ясни явно


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 20 окт 2007 18:07


Veso101 написа:
В новия брой на АутоБилд има статия за GT2 и Scuderia.
Там пише:
V8 издържа до 9000 об/мин. , разрешени са 8500.
Червената зона на оборотомера е от 8500.
Предполагам , че дават макс. мощност при 8500 защото до толкова е разрешено , ако се развърти още може да развие и по-висока мощност, ама тогава ще се получи порблема с леля Петка.


Да бе батка, така пише, ама не ме разбирате... Навсякъде пише че края идва на 8500(ограничител), червеното също почва на 8500, макс. мощност също е на 8500, ама има клипчета дето влиза до 8700 и не се вижда да се задейства ограничител, просто човека превключва.....Е интересува ме на колко реално изключва!

Батка, нищо въпреки ама виж се ...

nadasdi написа:
ферари автоматик? тва някоя улегнала седемдесе годишна жена си го е поръчла, пълна подигравка

Сега има ли Ферари с ръчни,А? Щото май всички са с тип Ф1 скоростни кутий които си имат автоматичен режим. Така че може да се каже че всички нови Ферарита са автоматик...


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 20 окт 2007 18:12


ха, ето го проблема, не си ме разбрал. На тая тема колко съм спорил, много съм съгласен че днешния автоматика е по-бърз. Просто не ми допада идеята да изговриш нещо на колата, да натиснеш едно копче, пак да изговориш нещо и тя да те закара където искаш. Не и Ферари. А тоя Нисан ако е бил някоя максима, е*ати резачката. 140 ама сигурно дига 100 за 7-8сек?...не е тук мястото де.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 20 окт 2007 18:31


nadasdi написа:ха, ето го проблема, не си ме разбрал. На тая тема колко съм спорил, много съм съгласен че днешния автоматика е по-бърз. Просто не ми допада идеята да изговриш нещо на колата, да натиснеш едно копче, пак да изговориш нещо и тя да те закара където искаш. Не и Ферари. А тоя Нисан ако е бил някоя максима, е*ати резачката. 140 ама сигурно дига 100 за 7-8сек?...не е тук мястото де.


Ама найстина първо вземи да прочетеш за видовете трансмисии и научки какво е "хидравличен преобразувател", "секвенциална скоростна кутия", "автоматизирана ск.кутия", трансмисия с два съединителя, вариатори и т.н.
Всичките хората ги определят като автоматични, но са коренно различни.


Различно е и поведението им и скоросттта с която сменят предавки и начина, по който работят в автоматичен режим


Ферарито е с подредена секвенциална трасмисия. :idea:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 20 окт 2007 18:33


Копчето за избиране на drive mode ме кефи.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 20 окт 2007 18:55


andro_ написа:Копчето за избиране на drive mode ме кефи.


A мен не, един спортен автомобил не бива да има бутони по волана, освен планките за скоростите отзад.
А това да сложат бутона за стартиране пак там си е жив ташак.

Освен това открих колега защо продължава след 8500..............
ами много просто, човека кара на газ и ограничителя на оборотите не се задейства. :dummy: mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта