Прекъсвач обороти на Ferarri F430...
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
В новия брой на АутоБилд има статия за GT2 и Scuderia.
Там пише:
V8 издържа до 9000 об/мин. , разрешени са 8500.
Червената зона на оборотомера е от 8500.
Предполагам , че дават макс. мощност при 8500 защото до толкова е разрешено , ако се развърти още може да развие и по-висока мощност, ама тогава ще се получи порблема с леля Петка.
Там пише:
V8 издържа до 9000 об/мин. , разрешени са 8500.
Червената зона на оборотомера е от 8500.
Предполагам , че дават макс. мощност при 8500 защото до толкова е разрешено , ако се развърти още може да развие и по-висока мощност, ама тогава ще се получи порблема с леля Петка.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nadasdi написа:ти ще ме изпитваш ли? кажи какво трябва да знам че да пиша в една тема с тебе? карал ли си кола над 300 коня с автоматик и с ръчни? за по-подходяща дума от подигравка не се сещам
Ама съвсем случайно съм карал 300+ коня кола с ръчни.. ама съвсем случайно .. освен това със централно разположен двигател и със задно задвижване


а да те светна ама съвсем леко за някои скоростни кутии като на порше.. дето превключват по бързо от ръчните ? какъв ташак си е това... ? повечето нови спортни автомобили (а и не само нови) са с като на Ламбото E-Gear .. прочети малко за нея и ще ти стане долу горе ясно за някой неща.. за скоростни кутии с по 2 съединителя чувал ли си ? за ДСГ примерно? за техните свойства? за хидравлични скоростни кутии чувал ли си (с хидравлични избирачи ?

как ще кажеш че е глупаво като сменя по бързо и дава по добро време от ръчните скорости ? много неща не са ти ясни явно
Veso101 написа:
Да бе батка, така пише, ама не ме разбирате... Навсякъде пише че края идва на 8500(ограничител), червеното също почва на 8500, макс. мощност също е на 8500, ама има клипчета дето влиза до 8700 и не се вижда да се задейства ограничител, просто човека превключва.....Е интересува ме на колко реално изключва!
Батка, нищо въпреки ама виж се ...
nadasdi написа:
Сега има ли Ферари с ръчни,А? Щото май всички са с тип Ф1 скоростни кутий които си имат автоматичен режим. Така че може да се каже че всички нови Ферарита са автоматик...
В новия брой на АутоБилд има статия за GT2 и Scuderia.
Там пише:
V8 издържа до 9000 об/мин. , разрешени са 8500.
Червената зона на оборотомера е от 8500.
Предполагам , че дават макс. мощност при 8500 защото до толкова е разрешено , ако се развърти още може да развие и по-висока мощност, ама тогава ще се получи порблема с леля Петка.
Да бе батка, така пише, ама не ме разбирате... Навсякъде пише че края идва на 8500(ограничител), червеното също почва на 8500, макс. мощност също е на 8500, ама има клипчета дето влиза до 8700 и не се вижда да се задейства ограничител, просто човека превключва.....Е интересува ме на колко реално изключва!
Батка, нищо въпреки ама виж се ...
nadasdi написа:
ферари автоматик? тва някоя улегнала седемдесе годишна жена си го е поръчла, пълна подигравка
Сега има ли Ферари с ръчни,А? Щото май всички са с тип Ф1 скоростни кутий които си имат автоматичен режим. Така че може да се каже че всички нови Ферарита са автоматик...
ха, ето го проблема, не си ме разбрал. На тая тема колко съм спорил, много съм съгласен че днешния автоматика е по-бърз. Просто не ми допада идеята да изговриш нещо на колата, да натиснеш едно копче, пак да изговориш нещо и тя да те закара където искаш. Не и Ферари. А тоя Нисан ако е бил някоя максима, е*ати резачката. 140 ама сигурно дига 100 за 7-8сек?...не е тук мястото де.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nadasdi написа:ха, ето го проблема, не си ме разбрал. На тая тема колко съм спорил, много съм съгласен че днешния автоматика е по-бърз. Просто не ми допада идеята да изговриш нещо на колата, да натиснеш едно копче, пак да изговориш нещо и тя да те закара където искаш. Не и Ферари. А тоя Нисан ако е бил някоя максима, е*ати резачката. 140 ама сигурно дига 100 за 7-8сек?...не е тук мястото де.
Ама найстина първо вземи да прочетеш за видовете трансмисии и научки какво е "хидравличен преобразувател", "секвенциална скоростна кутия", "автоматизирана ск.кутия", трансмисия с два съединителя, вариатори и т.н.
Всичките хората ги определят като автоматични, но са коренно различни.
Различно е и поведението им и скоросттта с която сменят предавки и начина, по който работят в автоматичен режим
Ферарито е с подредена секвенциална трасмисия.

- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
andro_ написа:Копчето за избиране на drive mode ме кефи.
A мен не, един спортен автомобил не бива да има бутони по волана, освен планките за скоростите отзад.
А това да сложат бутона за стартиране пак там си е жив ташак.
Освен това открих колега защо продължава след 8500..............
ами много просто, човека кара на газ и ограничителя на оборотите не се задейства.




Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта