VW като инвестиция.....
По-скоро "Как се обезценява VW сравнен с други марки автомобили".Защото колегите правилно подчертаха покупателната способност и обезценката на парите.А че се обезценяват автомобилите с времето - то е ясно.Въпроса е кой - колкоL&R написа:reinhard написа:Инвестиция е нещо,което се очаква да носи доход.Личната кола си е просто покупка
Eвала баце абсолютно вярно, значи темата е минимална ли е загубата от покупка на VW

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Приятелю, това е форум на Фолксваген, така че не знам какви отговори очакваш да получиш.
По принцип колата си е нерентабилна инвестиция - от нея само губиш пари - за ремонти, консумативи, застраховки и т.н. Номерът е в това, че ти създава удобство - възможно най-лесния и бърз начин да стигнеш от точка А до точка Б. За това си плащаш - в повечето случай - скъпо и прескъпо.
Колкото по-нови модели са колите - независимо каква марка, толкова са по-калпави и ненадеждни за дълъг период - това е обсъждано вече в много теми.
Ей сега усещам как някой ще

По принцип колата си е нерентабилна инвестиция - от нея само губиш пари - за ремонти, консумативи, застраховки и т.н. Номерът е в това, че ти създава удобство - възможно най-лесния и бърз начин да стигнеш от точка А до точка Б. За това си плащаш - в повечето случай - скъпо и прескъпо.
Колкото по-нови модели са колите - независимо каква марка, толкова са по-калпави и ненадеждни за дълъг период - това е обсъждано вече в много теми.
Ей сега усещам как някой ще


- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Цената на една кола пада, докато стигне около 2000-3000лв. Оттам нататък, ако е в добро техническо състояние, цената се задържа. Просто на човек му е все едно дали ще си купи 18, 20 или 23 годишна кола - гледа се състоянието - поддържана ли е колата, има ли ръжда и т.н.
При голфовете това е още по-силно изразено, защото 2-ката си е създала репутацията на железен автомобил, за разлика от 3-ката.
При голфовете това е още по-силно изразено, защото 2-ката си е създала репутацията на железен автомобил, за разлика от 3-ката.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3970
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
reinhard написа:Инвестиция е нещо,което се очаква да носи доход.Личната кола си е просто покупка
колега, позволи ми да те коригирам леко. според мен не е просто покупка, а и предпоставка за по-нататъшни разходи. все пак удоволствието да се придвижваш автономно струва пари, които всеки от нас е готов да плати. както е казал един колега малко по-горе - "кеф цена няма"!
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
моятя първа я вземах за 1000 лева - когато беха по 2200 тея години. сега и искам - 4000 с музиката и 2 без. става ли/ константа ли е цената или заплатите ни са от тея величини. всеки иска 2ка или 3ка последна година производство за модела с екстри - всичко! ама никой не дава пара - ако имах пара да съм взел колата г2 вр6 от продава / ма само храня - немам кинти и си карам 1,3то/. и съм я плащал 1000лв.!
От тази гледна точка всичко е предпоставка за по-нататъшни разходи-и да умреш пари трябватjoro_kem написа:reinhard написа:Инвестиция е нещо,което се очаква да носи доход.Личната кола си е просто покупка
колега, позволи ми да те коригирам леко. според мен не е просто покупка, а и предпоставка за по-нататъшни разходи. все пак удоволствието да се придвижваш автономно струва пари, които всеки от нас е готов да плати. както е казал един колега малко по-горе - "кеф цена няма"!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта