К.Одаджийски написа:Като го махах на тръбата за зареждане имаше една клапа, която пропуска само по посока на резервоара и над нея цедка. Отдушника на резервоара беше на самия резервоар в горния му край.
Та мисълта на всичките ми писаници до тук е, че ако ще да си стъпиш на врата маркуч от там нямш шанс да напъхаш. Точене или от пробката или с кирката.
С клапата няма никакъв проблем с марку4 ф 6-7 мм . Проблема е в ниското разположение на резервоара - принципа на скачени съдове - трябва канал или друго ниско място където да се източва от резервоара - поне на 50-60 см под резервоара.
Точил съм резервоари за да мога лесно да ги почистя после с присадка от батаци и вода.
Не се пипат да се свалят без нужда резервоари , че всичко е клеясало и шпики се късат и скоби и гумени маркучи. Особено за кола от Германия положението е плачевно с демонтажа.
