Dokolkoto znam i sym vizdal pri moita posledna registraciq briefa go skaniraha predi da mi izdadat chisto nov takyv (na starija njamashe mjasto), taka che moze da opitash da pitash dali ne mogat da ti izdadat edin dokument, na koito pishe, che na edi-koja si data briefa e unishtozen.
Ako iskash mi pusni registracionnia nomer na kolata i nomera na ramata na lichni, she se obadja po telefona da pitam.
P.S. Sorry za latinicata, njamam admin prava na tva PC...
mod edit: wili98
e кредор нямаше ли
Липсващи документи на кола нов внос...
- Stefan 0201
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян-кв.Устово
Колкото и да е тъжно колегата е правsanto_trafficante написа:тая кола няма регистрираненевазисимо в кой КАТ
![]()
1.връщате колата и си взимате парите
2.продавате на части и губите част от парите
3.....тва дето те съветват по на горетегава работа и ако те олепят гориш
![]()
от Германия посмъртно не можеш да си вземеш пак талон

- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tougi написа:На някой му се отваря път до Германия.
Първо, при унищожаване се прави протокол.
Второ, винаги може да се издаде дубликат на талона.
Stefan 0201 написа:Колкото и да е тъжно колегата е правsanto_trafficante написа:тая кола няма регистрираненевазисимо в кой КАТ
![]()
1.връщате колата и си взимате парите
2.продавате на части и губите част от парите
3.....тва дето те съветват по на горетегава работа и ако те олепят гориш
![]()
от Германия посмъртно не можеш да си вземеш пак талон
Главно ме интересува тези впечатления дали са на база на личен опит. Някой, който е минал през германската система и знае особеностите. Защото ако е само "подочуто отнякъде" не е достатъчно като база за някакво действие от моя страна...

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Чудомир написа:Ako iskash mi pusni registracionnia nomer na kolata i nomera na ramata na lichni, she se obadja po telefona da pitam.
Dostoverna informaciq mozesh da poluchish v nemskia KAT. Kato imash staria nomer na kolata i nomera na ramata sys sigurnost she ti kazat kak da prozedirash. Trjabva ti chovek, koito da znae dobre nemski, za da se razberete.
Moiata oferta si vazi, taka che ti si reshavash.
Кирилица
mod edit: group®
- ~~~~~
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Колко пари струва тая Хонда за ориентир?
Аз мисля че ако не стане в Германия работата, процедурата е: Дупница => Враца => (караш си я на риск) или (продаваш след няколко месеца)
Иначе варианта "за части" означава загуби от 1500лв нагоре до 50% от цената поне.
PS: Имай впредвид че кола с врачански номер ще продадеш малко по-трудно. Неслучайно повечето изгодни оферти са все ВР ####.
Аз мисля че ако не стане в Германия работата, процедурата е: Дупница => Враца => (караш си я на риск) или (продаваш след няколко месеца)
Иначе варианта "за части" означава загуби от 1500лв нагоре до 50% от цената поне.
PS: Имай впредвид че кола с врачански номер ще продадеш малко по-трудно. Неслучайно повечето изгодни оферти са все ВР ####.
- ~~~~~
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
20vTurbo написа:Колежке, България е странта на неограничените възможностисамо трябва да намериш правилните хора.
И аз съм на това мнение. Да не мисли някой, че на колите от автокъщите не са им изгубени 10% от документите? Ама в повечето случаи накрая се намират някакви. А това, че всички договори ги пишат на името на купувача, все едно е ходил в чужбина? Не са ли тотално фалшиви тия договори? Аз се чудя въобще за коли под 5000 лв какво толкова им се церемонят - имат си база данни, ако са крадени им засичат номера на рамата и толкова. Останалото са подробности.
- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Не знам дали ще помогна с информацията си,но искам да я споделя с хора които си купуват коли от всякакви мошенници в Б-я,без да се замислят и без нужната информация по въпроса с документите.Пиша това като човек купувал 2 пъти лично кола от Г-я-вторият път септ.2007.В Г-я грешки по принцип няма,има ред и той е:Виждаш колата и решаваш да я купиш,собственика ти показва документите и най вече брифа/талона на колата/.Той собсвеноръчно попълва договора за покупко-продахба,сваля си номерата даваш му парите и това е цялата делова част.Договора може да се попълни и на друго име.След това отиваш в местния КАТ с брифа и договора декларираш че колата е за експорт,казваш какви номера искаш/червени или жълти.Плащаш такса около30Е срищу която получараш талон на твое име.Докато ти печатат талона отиваш с един документ който ти дават от КАТ в службата за номера.Ако си пръв стават за 10 мин,плащаш около 150Е,което включва и застраховка за цяла Европа за времето щамповано на новите ти немски номера.Дават ти и две листчета-зелено и жълто които са зелената карта и нещо друго което забравих.Връщаш се в КАТ взимаш си талона.....и това е,около30-40 мин.и колата е вече твоя.Ако е за друг човек ,в нашия КАТ отива човека на чието име си направил втори договор в Г-я на негово име.Абе,голям кеф е да правиш каквото и да е в Германия,поне за мен.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта