Паркиране под наклон
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
martineli написа:boi4eto написа:Geleto написа:boi4eto написа:Geleto написа:boi4eto написа:.....Или съидинителя не е наред.
Би ли обяснил защо щото нещо не виждам логикаНали колата е на скорост вече?
Хлабав,или износен няма ли да испуска на скорост?
Според мен не
Според мен да.
батко,седни и помисли малко върху действието на скоростната кутия.има едни предавателни числа на зъбните колела и други такива работи.за да е от съединителя(и то пак не е сигурно)трябва да е заминал максимално ама да е станал ламаринка само.или да е толкова натегнато жилото че притискателя въобще да не докосва феродото което почти да не кажа напълно невъзможно.пък и човека написа че колата си работи добре.просто силата която е необходима да приплъзне феродото натиснато между притискателя и маховика е по малка от тази да превърти мотора.
Щом казваш,си прав за себе си.Лека вечер!
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
не е с компресия като ти стои пред блока, но ако е в наклон колата със теглото си бута и се опитва да върти двигателя. Като го помръдва създава компресия, но ако наклона е много голям, значи и силата от теглото на колата ще е по - голяма и този цилиндър, който компресира в момента може да не устиска на напрежението и да отвори изпускателния клапан и колата мръдва 5 см. след което задържа следващия цилиндър който е в положение сгъстяване и така.
Дано си ме разбрал какво написах.
Дано си ме разбрал какво написах.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
kiko написа:волана към бордюра...доколкото знам в САЩ ,в някои щати ,незавсимо каква ти е колата си длъжен при паркиране предните ти гуми да сочат бордюра, за да се избегнат инциденти...
абсолютно прав и направо давам пример Сан Франсиско ,макар и не с толкова голям наклон на улиците това се изисква от шофьорите!ако не се спазва се срещаш с малкото жълтеникаво листче защипано под чистачката

по темата:или компресията ти е паднала ,или просто наклона е бил доста голям и нямаш ядове с мотора ,дори и нова да е колата с такъв малък мотор няма как компресията да ти държи толкова килограми на такъв наклон ..... чиста физика (силата към земята ,силата на тежестта и т.н.) не знам защо се намесват скоростни кутии и съединители ! най малко е съединителя (поради предавателните числа) ,ако е заминал е нямало как да стигне до тоя наклон.... поради обясними причини

п.п. молба към колегите от форума (не назовавам имена и никове) ,форума на тунинг.бг беше заприличал на чат по едно време поради нямащите никакъв смисъл коментари от типа "аз съм прав" , "ти си крив" ,"за теб е така",не е така",обиди и нареждания.Също така от мнения които копират други мнения (НЯМА СМИСЪЛ).Вярно не съм админ или модератор но мисля че съм прав ,има ли нужда от 15 мнения от типа "да е" "да е" "да е" "да е" "да е" "да е" (горе долу) или е по добре от 3 мнения с изчерпателен отговор! Не искам това да стане и с този форум!
Благодаря за вниманието ! пак казвам нищо лично към никой!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта