Паркиране под наклон

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Сря 06 фев 2008 20:25


То сигурно има значение и на коя скорост се оставя колата!! Май, най-добре, в такива случаи, на задна!




boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Сря 06 фев 2008 20:56


martineli написа:
boi4eto написа:
Geleto написа:
boi4eto написа:
Geleto написа:
boi4eto написа:.....Или съидинителя не е наред.


Би ли обяснил защо щото нещо не виждам логика :roll: Нали колата е на скорост вече? :roll:

Хлабав,или износен няма ли да испуска на скорост?


Според мен не :wink:

Според мен да.


батко,седни и помисли малко върху действието на скоростната кутия.има едни предавателни числа на зъбните колела и други такива работи.за да е от съединителя(и то пак не е сигурно)трябва да е заминал максимално ама да е станал ламаринка само.или да е толкова натегнато жилото че притискателя въобще да не докосва феродото което почти да не кажа напълно невъзможно.пък и човека написа че колата си работи добре.просто силата която е необходима да приплъзне феродото натиснато между притискателя и маховика е по малка от тази да превърти мотора.

Щом казваш,си прав за себе си.Лека вечер!


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Сря 06 фев 2008 21:01


аз, за да нямам подобни проблеми оставям колата според наклона на първа или на задна, до сега не е мърдала :)


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Сря 06 фев 2008 21:05


Cyberloner написа:аз, за да нямам подобни проблеми оставям колата според наклона на първа или на задна, до сега не е мърдала :)

Е това според мен,е най добрия вариянт,плюс ръчна.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Сря 06 фев 2008 21:12


Щом казваш,си прав за себе си.Лека вечер!

Прав си е и технически. Ако съединителя не издържа на наклон какво остава за каране на колата...

Колега нормално е да превърти като е голям наклона особено за малък мотор.
Карай си колата и не мисли за глупости.


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Сря 06 фев 2008 21:17


волана към бордюра...доколкото знам в САЩ ,в някои щати ,незавсимо каква ти е колата си длъжен при паркиране предните ти гуми да сочат бордюра, за да се избегнат инциденти...


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Сря 06 фев 2008 21:21


kiko написа:волана към бордюра...доколкото знам в САЩ ,в някои щати ,незавсимо каква ти е колата си длъжен при паркиране предните ти гуми да сочат бордюра, за да се избегнат инциденти...

Това е закон при мен,въпреки че трактора не помръдва.


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Сря 06 фев 2008 23:12


Относно спора за съединителя не е от него на 3 хил. километра е :roll:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 07 фев 2008 6:41


martinpetrov написа:Относно спора за съединителя не е от него на 3 хил. километра е :roll:


Неможе и да бъде от него! Нали той е отделен от двигателя ако не е натиснат педала :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 07 фев 2008 8:31


Направи едно единствено и много лесно нещо.....измери компресията на цилиндрите и после гради хипотези.....
Иначе търсим черна котка в тъмна стая!От схоластични спорове полза няма!


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Чет 07 фев 2008 8:39


Geleto написа:
martinpetrov написа:Относно спора за съединителя не е от него на 3 хил. километра е :roll:


Неможе и да бъде от него! Нали той е отделен от двигателя ако не е натиснат педала :wink:

:?: напротив,когато е натиснат тогава е отделен от двигателя


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Чет 07 фев 2008 9:12


Geleto написа:
martinpetrov написа:Относно спора за съединителя не е от него на 3 хил. километра е :roll:


Неможе и да бъде от него! Нали той е отделен от двигателя ако не е натиснат педала :wink:

Колега ти ме уби,не искам да споря повече с теб.Лек ден!


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Чет 07 фев 2008 15:02


добре де ,каква компресия като мотора не бачка-сега като голфа е пред блока-той има ли компресия в цилиндрите,с компресията ли е цяла нощ...нали мерят компресия при максимални обороти на запален двигател...просто много ми е интересно,ако някой накратко може да обясни...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 07 фев 2008 17:53


не е с компресия като ти стои пред блока, но ако е в наклон колата със теглото си бута и се опитва да върти двигателя. Като го помръдва създава компресия, но ако наклона е много голям, значи и силата от теглото на колата ще е по - голяма и този цилиндър, който компресира в момента може да не устиска на напрежението и да отвори изпускателния клапан и колата мръдва 5 см. след което задържа следващия цилиндър който е в положение сгъстяване и така.
Дано си ме разбрал какво написах.


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Чет 07 фев 2008 20:03


kiko написа:волана към бордюра...доколкото знам в САЩ ,в някои щати ,незавсимо каква ти е колата си длъжен при паркиране предните ти гуми да сочат бордюра, за да се избегнат инциденти...


абсолютно прав и направо давам пример Сан Франсиско ,макар и не с толкова голям наклон на улиците това се изисква от шофьорите!ако не се спазва се срещаш с малкото жълтеникаво листче защипано под чистачката ;)

по темата:или компресията ти е паднала ,или просто наклона е бил доста голям и нямаш ядове с мотора ,дори и нова да е колата с такъв малък мотор няма как компресията да ти държи толкова килограми на такъв наклон ..... чиста физика (силата към земята ,силата на тежестта и т.н.) не знам защо се намесват скоростни кутии и съединители ! най малко е съединителя (поради предавателните числа) ,ако е заминал е нямало как да стигне до тоя наклон.... поради обясними причини :) .така че нямаш ядове брат ! ама пак може като се видиш с пари да скочиш до сервиза да ти я измерят компресията!

п.п. молба към колегите от форума (не назовавам имена и никове) ,форума на тунинг.бг беше заприличал на чат по едно време поради нямащите никакъв смисъл коментари от типа "аз съм прав" , "ти си крив" ,"за теб е така",не е така",обиди и нареждания.Също така от мнения които копират други мнения (НЯМА СМИСЪЛ).Вярно не съм админ или модератор но мисля че съм прав ,има ли нужда от 15 мнения от типа "да е" "да е" "да е" "да е" "да е" "да е" (горе долу) или е по добре от 3 мнения с изчерпателен отговор! Не искам това да стане и с този форум!

Благодаря за вниманието ! пак казвам нищо лично към никой!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта