Проверяваш.
1.Масло
2.Антифриз
3.Налагане на гуми и въобще оглеждаш гумите за дефекти
4.Пълниш резервоара с достатъчно гориво. Аз винаги пълня догоре.
5.Провеляваш си светлините.Макар че аз лично не го прав.
6.Пърниш си казанчето за чистачките.
Аз нося.
1.Дистирбуторна капачка,палец.
2.Масло за хидравлика,скоростна кутия,мотор,
3.Антифриз.
4.Ремък за водна помпа и хидравлика. Преценил съм че за алтернатор не ми е нужен и че дори и нощем се ще се домъкна до някое населено място на акумулатор
5.Комплект задни лагери 1бр.
6.Някоя друга резервна свещ.
7.Разни други дреболии като бушони и други подобни.
8.Гайки болтове шайби в една найлонова торба от всички размери.
9.Изолирбанд . Няколко парчета кабел различни дебелини.
10.Въже за теглене
11.Ремъци за стягане на багаж.
12.Подвижна лампа.
13.Комплект гаечни ключове.Комплект Лули.Комплект звезди.
Гидория пълен комплект. Клещи два броя.Отверки най-различни.Два чука.Наколко пробоя. Френски ключ и разни други дреболии.
Долу горе това е инструмента с който си ремонтирам колата.
Не е задължително да носиш всички това ама така съм свикнал и без инструмент в колата се чувствам се едно че съм тръгнал без гащи. И още бих наблъскал ама пусто няма къде.
Нужното за да сме спокойни на дълъг път...
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз всичкото това съм го сложил в джобовете отстрани и в нишата нарезервната гума. Нямам нищо което да се мандахерца из багажника.
Имам и едно комплектче в жабката с отверки клещи и по-често изрползвани гаечни ключове-това го препоръчвам. Дет се казва на минутата да откачиш акумулатора при недай си боже късо някъде по инсталацията. Нещо като авариен комплект.
Далч съм от мисълта че при сериозна авария-да не дава господ ще се оправя насред пътя. Но пък бих могъл да направя някакъв ремонт далеч от дома на чуждо място. Затва ги влача. Ма пак казвам аз не съм пример за това какво да се носи. Още повече че човек трябва да знае какво да прави с това което го носи.
Имам и едно комплектче в жабката с отверки клещи и по-често изрползвани гаечни ключове-това го препоръчвам. Дет се казва на минутата да откачиш акумулатора при недай си боже късо някъде по инсталацията. Нещо като авариен комплект.
Далч съм от мисълта че при сериозна авария-да не дава господ ще се оправя насред пътя. Но пък бих могъл да направя някакъв ремонт далеч от дома на чуждо място. Затва ги влача. Ма пак казвам аз не съм пример за това какво да се носи. Още повече че човек трябва да знае какво да прави с това което го носи.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zaio_baio написа:Да допълня комплекта
14. Ъглошлайф
15. Електрожен /Оксижен/
16. Два предни носача + комплект тампони за тях
17. ЧУК/тесла/
18. Секач
19. Щанга тип "кози крак"
20. 2 комплекта спирачни дискове +накладки
Така "оборудвани" можете да направите основен ремонт на място!!! Screwy
По точка 14-15. Аз все пак ремонтирам автомобил не волска каруца.
По16. Добра идея не бях се сетил. Карам си карам ,слизам да почина и междудругото си викам я да си уплътня почивката и набързо да сменя левия носач че нещо ми потропва през последните 20км

17. Чукове си носим.С теслата няма кво да дяламе.
18.Секач си нося.
19.Е все пак нито съм ковал нещо по пасата та да трябва да вадя пирони по из път. Нито мисля да обирам крайпътните села и паланки.
20.Също добра идея.
Между впрочем на мен ми се е трошил преден спирачен диск на път. И честно казано ако трябва да пътувам така 300км с тоталната липса на една предна спирачка бих предпочел в първото населено място да си купя комплект дискове и да го сменя на място.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nii написа:ами влачи си едно ремарке в него може няколко калника, фарове и прочее едрогабаритни да мушнеша и компресор за въздух, скоба за лагери, малко клапани, свещи, 2 гуми с джанти, въже и кабели, лебедка + телфер буаааааа xa xa xa gruebel
Ся кат са замислих я по-добре да си фана автобуса и да не мъкна толкоз багаж.

- Jerom
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
По добре си натовари цяла кола в тва ремарке(от тея дето носат коли) да си спокоенnii написа:ами влачи си едно ремарке в него може няколко калника, фарове и прочее едрогабаритни да мушнеша и компресор за въздух, скоба за лагери, малко клапани, свещи, 2 гуми с джанти, въже и кабели, лебедка + телфер буаааааа xa xa xa gruebel

- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Б@си мамата, какво сте понесли бре?
:
Аз във вартбурга преди имах какви ли не ключове, гедорета и отвертки, в голфа имам само ключ за болтовете на гумите, нож, изолирбанд, няколко горивопровода, кабел, резервен въздушен филтър, малко масло, антифриз и вода и това е. Какви са тия полеви ремонти, какво е това чудо... Ай да не се налага...

Аз във вартбурга преди имах какви ли не ключове, гедорета и отвертки, в голфа имам само ключ за болтовете на гумите, нож, изолирбанд, няколко горивопровода, кабел, резервен въздушен филтър, малко масло, антифриз и вода и това е. Какви са тия полеви ремонти, какво е това чудо... Ай да не се налага...

- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
Освен обичайните ключове,отвертки и други дребни джаджи(масла,ремък,свещ..) си взимам една зимна гума с джантата, та като спукам сменям и пак газ на педала. Защото преди две години спуках гума на шипка и не ме питаите как беше с 4 човека в колата и багаж до козирката:)следващите 60-70км. Може да заема място ама вече слагам лимит на багажа - за всеки човек по сак - ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО:)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 32 госта