Бях с голямо предубеждение към италианските коли.От 6-7 месеца карам служебен самолет Алфа 155 2,0 л 94г.. Огледал съм я отдолу на повдигач и се шашнах -няма никъде ръжда, ама грам.за вървенето върви.Има фул екстри без възглавници,доста поскърцват пластмасовите облицовки на вратите и около таблото, но се трае.
Иначе мотора е много як има много тга за кола на над 470 х км,масло не гори много ,ако не караш над 4-4,5х оборота. На 1000км доливам около 400-600 гр масло Селения 20 W.Очаквах много скъпи части но : спирачни пр.маркучи -9,8 лв, възд.ф-р 9 лв, маслен 7 лв.СЕга ще сменям свещи с NGK 8бр х 10лв. За въвенето няма какво да споменавам щом съм казал, че е самолет.За горене лятно време със задръствания -1 светофар на 4 или 5 път минавам направо и докато стигна до офиса са 14 светофара /понякога през 100м./ с климатроник фул на мин.температура 11,6-12л. Извънградско с клима на фул и скорост понякога 140-170 - 8,7 до 9 л. Бензин от Шел по принуда .
Голфа на градско стига 10л без да има клима , а е само 1,6л ,и той върви доста яко -макс, скорост която съм стигал е 205 км на на долнище но имах пречки за повече.
Коментари за други марки автомобили!!!
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
kris11 написа:Бях с голямо предубеждение към италианските коли.От 6-7 месеца карам служебен самолет Алфа 155 2,0 л 94г.. Огледал съм я отдолу на повдигач и се шашнах -няма никъде ръжда, ама грам.за вървенето върви.Има фул екстри без възглавници,доста поскърцват пластмасовите облицовки на вратите и около таблото, но се трае.
Иначе мотора е много як има много тга за кола на над 470 х км,масло не гори много ,ако не караш над 4-4,5х оборота. На 1000км доливам около 400-600 гр масло Селения 20 W.Очаквах много скъпи части но : спирачни пр.маркучи -9,8 лв, възд.ф-р 9 лв, маслен 7 лв.СЕга ще сменям свещи с NGK 8бр х 10лв. За въвенето няма какво да споменавам щом съм казал, че е самолет.За горене лятно време със задръствания -1 светофар на 4 или 5 път минавам направо и докато стигна до офиса са 14 светофара /понякога през 100м./ с климатроник фул на мин.температура 11,6-12л. Извънградско с клима на фул и скорост понякога 140-170 - 8,7 до 9 л. Бензин от Шел по принуда .
Голфа на градско стига 10л без да има клима , а е само 1,6л ,и той върви доста яко -макс, скорост която съм стигал е 205 км на на долнище но имах пречки за повече.
Е то в италия май само стар Опел може да раждяса!

- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
kris11 написа:Е то в италия май само стар Опел може да раждяса!
kris11 каза: абе не е така. А голфа минава само 5 светофара и е на "магистралата" за Дружба. А на кила е доста по-лек и е само 75 коня срещу 143коня и клима.[/quote]
Не много честно да съпоставяш туин спарк двигател с моноинжекцион

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта