как да караме икономично градско и извънградско

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 14 апр 2006 20:06


На светофар изрязване за да сме първи. За да не се пречкат Голфове и Фордове.
Изключване от скорост и дълъг пробег по инеция с включен климатроник.
Извън града висока скорост с поддържане на пробези с изключен от скорост двигател на равни участъци и и надолнище.Разход около 8,5л с клима за само 147 кончета.
Да не и е уроки но има много голям пробег с изключен от скорост двигател. Ако е надолнище се скача на спирачките .А лагерите са италиано :)
А Г3 ми е трудна за каране , камо ли за паркиране.А и аз сядам там само в неделя за 1 час.Но определено не се чувствам комфортно там - не мога да се нагодя лесно.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 14 апр 2006 20:51


kris11 написа:А Г3 ми е трудна за каране , камо ли за паркиране.А и аз сядам там само в неделя за 1 час.Но определено не се чувствам комфортно там - не мога да се нагодя лесно.


Еееееееееееееее щом Г3 ти е трудна за паркиране какво остава за Пасат или нещо по-голямо.Ами ти си яко фен на Алфа така че ........

ПП: Извинявам се за спама ама не издържах :)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 14 апр 2006 20:54


ACCELERATOR написа:VW_FEN, твоя пасат сигурно има ебаси компресията, може би някъде между 500 и 700 атмосфери, щом му трябва наклон от 40 градуса, за да върви на 5-а скорост без гориво... :shock, и да забие нос, и да спре след 3 метра... :shock :shock :shock
Защото моя дизел, със смешните му 30-тина атмосферки, няма никакъв проблем да спуска наклон на скорост, пък ако ще и без гориво...
Пък даже и се засилва, да г. е.а., требе и спирачка да натискам...


Искаш да кажеш, че изклучваш ключа от контакта и колата ти се движи на скорост надолу? А какво става с маслената помпа, с другите равоти, които работят само при включен двигател?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 14 апр 2006 21:04


Всичко е свързано.НЕ ЗАБРАВЯЙ!!! Помпата пак си качва масло, водната помпа си върти.... с една дума всичко си работи. :)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 14 апр 2006 22:31


ОК, ако е така, хубаво. Но защо тогава не изключвате направо от контакта? та изобщо да не ви горят колите по наклон? ;)


kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kiik » Съб 15 апр 2006 10:46


Продължавам да твърдя, че няма логика при изключен от скорост двигател да се гори повече отколкото при каквото и да е друго спускане или намаляване на скорост, когато има зацепване между него и колелетата.....
така че абсолютно винаги, когато мога си пускам по инерция, пък кой каквото ще да си приказва.....


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 15 апр 2006 11:32


kiik написа:Продължавам да твърдя, че няма логика при изключен от скорост двигател да се гори повече отколкото при каквото и да е друго спускане или намаляване на скорост, когато има зацепване между него и колелетата.....
така че абсолютно винаги, когато мога си пускам по инерция, пък кой каквото ще да си приказва.....


Ма колко пъти трябва да го обясняваме, че при ППХ не гори нищо. Разберете го. Факт е. Ама щом пък така твърдиш, обясни ми за защо колата гори нещо когато е на скорост. Ако имате МФА лесно може да проверите, че не гори нищо.

@VW_FEN никой не е казал че си изключва колата. Просто колегата ти каза че си я пуска на скорост по наклон и тя ускорява. И е нормално. Няма как да забие нос :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 15 апр 2006 12:55


Добре, тука явно трябва да питаме някой, който ги конструира тези двигатели, защото той ще знае най-добре. Ние само водим безпочвени спорове.
;)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 15 апр 2006 13:28


kiik написа:Продължавам да твърдя, че няма логика при изключен от скорост двигател да се гори повече отколкото при каквото и да е друго спускане или намаляване на скорост, когато има зацепване между него и колелетата.....
така че абсолютно винаги, когато мога си пускам по инерция, пък кой каквото ще да си приказва.....
Преди да продължиш да твърдиш,че са верни твоите убеждения,направи си труда да прочетеш темата от началото-всички постове-споровете приключиха отдавна и се сложи точка - При принудителен празен ход-няма разход на гориво,при спускане и неутрална скорост-има работен цикъл-има разход!Лично за себе си съм се убедил отдавна в това-спускам на 5-та-двигателя изстива,същия участък спускам на неутрална-няма промяна в температурата


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 15 апр 2006 15:33


И аз съм 1000000 % съгласен с думите на колегата веселин, защото и аз го правя тоз номер и при мен двигателя изстива.

Всеки си има стил на каране.Карайте както си прецените, но истината е че при спускане с работещ двигател, на скорост, без да се пипа газта се пести гориво.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 15 апр 2006 16:22


bobcho написа:при спускане с работещ двигател, на скорост, без да се пипа газта се пести гориво.

При това положение оборотите не се ли покачват?Ако е така,след като достигнат 3000-4000 оборота пак ли харчи по-малко отколкото на празен ход ако са 900?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 15 апр 2006 16:56


Е как ше харчи повече като НЕ СЕ ВПРЪСКВА ГОРИВО :lol: Замислете се малко преди да ги пише тези работи. А и 3-4000 оборота на 5 при мойта кола ше дойде 220 некаде :wink: нема как по инерция да ги вдигнеш тея обороти въпреки че зависи от мотор, скорости и т.н. Нисана ми при 3500 оборота е на 120км/ч.
Та да уточна за да не се пита пак...при 900 оборота на празен ход се подава гориво за да не изгасне мотора. При спускане на скорост двигателя се върти от колелетата и не се подава гориво. Не е нужно. По ясно от това немога да го обясня.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 15 апр 2006 17:28


Spunky написа: А и 3-4000 оборота на 5 при мойта кола ше дойде 220 некаде :wink: нема как по инерция да ги вдигнеш тея обороти въпреки че зависи от мотор, скорости и т.н.

Всичко е възможно :lol: При спускане с 80 км в час на 3та колко са оборотите?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 15 апр 2006 17:37


единствения вариянт да карам на 3та с 80 при спускане е ако напраа 5та :arrow: 3та :wink: Все пак съм дизел. Трябва ми много дълъг и много стръмен наклон за да ускори до толкова. Но с колкото и оборота да съм пак няма да харчи нищо :!:


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Съб 15 апр 2006 18:24


tankishev написа:казаното до тук има за цел да отвори очите на тези който си мислят, че зада се търкаля камък по нанадолнище първо е трябвало да мине през ОМВ да зареди ....


Глеееедам и не вяяяяярвам на ушите си! :lol:

Е това най-ми кареса. Естествено, че на скорост по нанадолнище, колата ще гори "0", а на свободна ще гори толкова, колкото да не угасне.
Тццццтццццтцццц



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта