Колеги-мотористи

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот M3ntata » Пет 17 фев 2017 19:32


Здравейте, то на истина няма смисъл от повече кубици за града (основно) и като за първи мотор. Еми като цяло доста неща понаучих тези дни (ще погледна и линковете) и останалото е с времето. Март месец ще се запиша за А кат. то само на кормуване трябва да се явя понеже съм с B и C кат. И след това ще се търси подходящ мотор без да изпускам топлото време да му се накефя, после да не слизам зимата в гаража да го паля :D




Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот anger » Пет 17 фев 2017 20:52


Колега, добре дошъл в клуба на адреналиновите ентусиасти! :)
Не се разбра дали си карал преди мотор, но като за човек без А - категория, ми се струва доста високо скачаш с тези 600 + - кубикови (първи) мотори. Разбира се, това е мое мнение, но както с всичко останало, и за мотор се иска много разум и много повече опит, за да си позволиш каквото и да е начинание в посока "много кубици". Винаги се почва от малко, научаваш основните неща, практикуваш, после искаш по - голямо, и там се учиш, практикуваш...и така, докато си намериш границата :)
Никак не е за пренебрегван и факта, че трябва да си отлично екипиран, ако ще да се наложи да минеш и 10 метра с мотора. Повярвай ми, падането с 200 + - килограмов мотор не е обстоятелство, което да бъде подценявано.
Толкова с морала! Нужен е разум при карането, всеки си знае колко пипи има под каската :)

По темата: Ако инфото ти е полезно - пловдивския мотор е регистриран през Март миналата година. Моят е 0998 и го регистрирах в края на месеца. Според мен човека от Първомай е един от многото появили се прекупвачи на мотори (ако е много хубав мотора, защо ще го маха на първия сезон?), затова или има нещо гнило, или просто някой иска да спечели едни 4 - 500 лева от човек, мислещ си, че има бензин в кръвта ;)


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Пет 17 фев 2017 21:52


M3ntata написа:Здравейте, то на истина няма смисъл от повече кубици за града (основно) и като за първи мотор. Еми като цяло доста неща понаучих тези дни (ще погледна и линковете) и останалото е с времето. Март месец ще се запиша за А кат. то само на кормуване трябва да се явя понеже съм с B и C кат. И след това ще се търси подходящ мотор без да изпускам топлото време да му се накефя, после да не слизам зимата в гаража да го паля :D


За около 2 месеца ще изкараш курса и още 2 седмици за книжка.
Ще имаш каране на полигон, където ще упражняваш елементите и малко градско каране. Според мен добре си се ориентирал като за първи мотор с СВ.
Когато изкрах категорията нямах никакъв опит с моторите, но си взех 600цц 100к.с. пистарка и съм нямал проблеми. 600цц са напълно достатъчни, затова и сегашния мотор си го взех с тази кубатура. :beer
Имай предвид, че по новия закон под 24 години си с категори А2 35кв.- 48к.с максимум.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот M3ntata » Пет 17 фев 2017 22:18


anger написа:Колега, добре дошъл в клуба на адреналиновите ентусиасти! :)
Не се разбра дали си карал преди мотор, но като за човек без А - категория, ми се струва доста високо скачаш с тези 600 + - кубикови (първи) мотори. Разбира се, това е мое мнение, но както с всичко останало, и за мотор се иска много разум и много повече опит, за да си позволиш каквото и да е начинание в посока "много кубици". Винаги се почва от малко, научаваш основните неща, практикуваш, после искаш по - голямо, и там се учиш, практикуваш...и така, докато си намериш границата :)
Никак не е за пренебрегван и факта, че трябва да си отлично екипиран, ако ще да се наложи да минеш и 10 метра с мотора. Повярвай ми, падането с 200 + - килограмов мотор не е обстоятелство, което да бъде подценявано.
Толкова с морала! Нужен е разум при карането, всеки си знае колко пипи има под каската :)

По темата: Ако инфото ти е полезно - пловдивския мотор е регистриран през Март миналата година. Моят е 0998 и го регистрирах в края на месеца. Според мен човека от Първомай е един от многото появили се прекупвачи на мотори (ако е много хубав мотора, защо ще го маха на първия сезон?), затова или има нещо гнило, или просто някой иска да спечели едни 4 - 500 лева от човек, мислещ си, че има бензин в кръвта ;)


Здравей и благодаря :th_up

Значи преди около 5г последно имахме и карах (бяха на дядо който е имал към 4-5 наведнъж на младини) MZ 250 (от старите) който го карах много преди 5г и simson който преди около 5г го продадохме макар, че аз не исках много (той беше последен). Та преди около 7-8 години бях паднал от MZ-то с около 50км/ч (може и повече) бях на около 14-15 години без никаква екипировка по хавайки :mrgreen . При спускане по надолнище на един завой се врязвам в една голяма дупка кормилото ми се усуква и ме изхвърля напред, като там вече ми се губят спомените след което едни батковци седят малко по надолу в една чешма и си мият коли (тогава беше на мода) са ме взели и са ме закарали у нас и от тук ми почват спомените наще в шок аз не знам дали плача или се смея. Целия ожулен сякаш са ме минали с флекса нямах тениска :eek хавайките и боксерките протъркани и дупето ми се виждаше. по целия гръб, ръце и крака ожулено, веднага в болница където пренощувах поради възрастта явно... Където се установи, че имам спукано ребро всичко останало е повърхностно по кожата. След това близо 1 седмица на лего понеже ме болеше като се мърдам много, даже и мухите не можех да махам дето ме хапеха, винаги лягах на една страна дори възглавници слагах да не се обръщам хаха. МРАЗЕХ да се къпя понеже трябваше да отлепяме залепналите превръзки/лепенки и така след седмица повечето рани хванаха корички и аз почнах да се движа възползвах се и от промоционална почивка първия срок ме нямаше на училище, понеже това се случи към края на ваканцията. Та малко след случката мотора се продаде за да не се повтаря... Та акъла не ми е дошъл напълно все още правя глупости, но мисля два пъти та за това си избирам по спокоен мотор като за начало, а и освен това както казах ужасно много си падам по турърите. Последно преди около 3години (не се сещам точно) карах един triumph daytona 6** преобразен като турър/cafe racer като се накефих ужасно много, исках мотор, но първо реших че трябва да си закупя лична кола и след това ако имам възможност мотор и като чели ще имам. Та сам прецени дали съм карал, според мен трябва да свикна просто.

Еми общо взето до тогава може да изскочат много оферти, но тези ми хванаха окото иначе има и един тъмно сив който също не изглежда зле който мисля че беше пловдивски. Но ми е рано още да си харесвам конкретен мотор, модела е избран и така. Тук в едната школа също имаме SV 650 от старите с тръбната рама дето са карбуратор и мисля там да се записвам хем ще покарам мотора и случайно нещо ако не ми допадне ще ви кажа какво е и да ме насочите към по подходящ.

opsi4 Ех че съм късметлия с моторите тази година Ноември правя 24г, та до 2018 ще карам малко по покрито. Освен това тук наще полицаи са малко заспали с извинение, през оная работа им е какво се случва на пешеходна пътека седят да регулират движението и да дават път на пешеходците, а какво правят ли. Единия на стопчето зарибява мацката другия в колата на топло си играе с някакъв огромен таблет през това време всеки прави каквото си иска джигитите въртят гуми, трети свирят на пешеходци да се размърдат абе анархия. Често са ми дигали палката за проверка през деня обаче из града карам без колан и вече за 3-4 слуя се сещам дето не съм им спирал просто се навеждам нещо по радиото или жабката и се правя на луд после ги гледам от огледалото се оглеждат като хамави. :mhihi :mhihi Лудница дори веднъж бях със баща ми той откачи, луд ли си вика ще ти вземат точки, актове не знам какво, а ония продължи да си мята палката :biggrin Абе по някога ми е чудно що е то България ама колкото и да плачем си е най хубавата :cool
За документа (категорията) си имам хора инструктора е мой човек, макар че лично той няма кат А, но ще говори с колегата му.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот anger » Съб 18 фев 2017 7:22


Ясно, значи си имаш вече яснота какво се случва при падане - това си държи влага, няма спор! Обаче, имай предвид, че колкото и да е твой човек инструктора, нямаш ли 24 години, няма да те допуснат на изпит пред ДАИ за А - категория. Можеш да изкараш А2, да си смениш книжката и като навършиш годините, за да изкараш А, трябва да минеш цялата галимация отново, на по - мощен мотор. Което, от финансова гледна точка са си едни 900 - 1000 лева. Ако те скъсат на изпита, за следващо явяване, поне тук в Пловдив се плащат допълнително 120 лева. :)


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот M3ntata » Съб 18 фев 2017 11:08


Добре де сега примерно на лято като се запиша да карам А кат. ще ми дадът А2 заради год. После като навърша 24 автоматично няма ли да ми дадът A кат. ? Пак ли трябва да се явявам на изпит..


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: RE: Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Съб 18 фев 2017 11:41


anger написа:Можеш да изкараш А2, да си смениш книжката и като навършиш годините, за да изкараш А, трябва да минеш цялата галимация отново, на по - мощен мотор.

Така е за жалост.
Приятел кара 2 години с категория А2 мотор в София, надхвърлящ допустимото и за над 20к км и каране в Румъния и Сърбия и 2-3 спирания от полицай нямаше никакъв проблем.
Тук обаче идва тънкият момент, че ако стане ПТП, без значение кой е виновен, ти ще го отнесеш.
Та винаги с едно на ум.
Иначе няма база за сравнение между симсон, Мз и тези мотори, които гледаш. [emoji16]

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот M3ntata » Съб 18 фев 2017 12:10


Е чи то тогава няма смисъл да се явявам на изпит изобщо, най добре ако намеря мотор да си го взема и да се сдържам да не го карам много и до година да изкарам категорията. Не мога да си губя времето с идиотщини по няколко пъти да се явявам на изпити за едно и също нещо.... Егати гаднярите честно то и MZ е достатъчно да се пречукаш както се вижда. Ще го обсъдя и с човека да видим той какво ще каже явно си е мислил, че имам 24?


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Съб 18 фев 2017 14:49


Лошото, е че ако си вземеш мотор, няма да се сдържиш да не го караш и стават глупостите... (по лични наблюдения)
Най-добре изчакай и догодина мини курса и след това се отглеждай за мотор, тъкмо ще се ориентираш по-добре.


Потребителски аватар
Ivotomov1
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
Автомобил: VW TOUAREG
Двигател: 3 2008
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Ivotomov1 » Съб 18 фев 2017 20:36


Моята любимка за разходки из Стара Планина.
HONDA CRF 250 X.
IMG_0739.jpg


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Съб 18 фев 2017 23:59


Как искам да си взема крос за зимата, не е истина. За съжаление съм дебел и под 450 кубика няма никакъв смисъл да купувам. За още по-голямо разочарование, над тази кубатура е доста скъпичко...

Ударих греда с фаровете. Уж хубаво ги залепиха, но заради китайските спойлери, трябваше да се напънат малко и се счупи едното ухо. Пак да го лепна и после пак да се счупи, не става. Писна ми и гепих едни сравнително изгодни здрави фарчета :screwy :Mr Green Fun :mrgreen :stumm
Прикачени файлове
Vihur 23.jpg


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Нед 19 фев 2017 15:35


Колега по евтино щеше да ти излезе да вземеш направо цял за части :biggrin


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Нед 19 фев 2017 20:06


А каква е историята с тази Р-ка.
И това не е ли моторът, за който в мотофорумаимаше тема за Супер байк скул?


Потребителски аватар
Ivotomov1
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
Автомобил: VW TOUAREG
Двигател: 3 2008
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Ivotomov1 » Нед 19 фев 2017 22:34


:th_up

Последна промяна от Ivotomov1 на Пон 20 фев 2017 18:53, променено общо 1 път.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Пон 20 фев 2017 7:05


opsi4 написа:А каква е историята с тази Р-ка.
И това не е ли моторът, за който в мотофорумаимаше тема за Супер байк скул?


Просто колегата е маняк явно и иска всичко да е Топ, за което евала :bowdown А аз се пошегувах просто за цял на части :mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта