Взех си Philips H7 X-treme Vision, +130%, 12V, 55W
За сега нямам големи впечатления,имам чувството че ,не светят по-силно от старите,по-късно става тъмно и не ми се е на налагало да карам на дълги извън града ,а пък за дълги в града е малко трудно да разбереш дали наистина светят добре.
Иначе на фара светлината си е жълта ,понеже съм с ксенон на късите и ми се искаше и на дългите светлината да е същата.
На дългите обикновен ксенон наистина е кофти докато загрее ,но за това се продава такъв който загрява по-бързо 2-3 секунди ,ако се слага такъв ще е.

най-добрата халогенна крушка?!
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Светлината не зависи само от крушката, а и от самия фар. Ако китайчето си е оставило ръчичките, не очаквай чудеса.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
В момента карам с някакви ментаци от Кауфланд имитиращи ксенон.
Доста по-добре светят от старите ми крушки,така че на този етап съм доволен.
Доста по-добре светят от старите ми крушки,така че на този етап съм доволен.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20281
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Представи си ако замениш ментаците с хубави крушки колко повече ще си доволен 

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 06 окт 2014 22:30
- Автомобил: Opel Corsa
- Двигател: C14NZ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
beuchat написа:В момента карам с някакви ментаци от Кауфланд имитиращи ксенон.
Доста по-добре светят от старите ми крушки,така че на този етап съм доволен.
Провери си дали сребристото поритие на върха още е там, ако са от онези сините боклуци.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Едното от части го няма,другото си е там.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 06 окт 2014 22:30
- Автомобил: Opel Corsa
- Двигател: C14NZ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
kossis написа:То за какво е всъщност ?
Пази от заслепяване, а и придава визия в кристалните фарове. В по-скъпите лампи имало и други функции, да подобрява работата на лампата. В конкретния случай просто е имитация, неуспешна при това, след един ден каране пада напълно.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Аз карам с такива около месец и половина и при свалянето на фара миналата седмица на едната крушка падна.
Никой не ми присвятка че го заслепявам.
П.С.Малките фарчета на Голф 2 (за дългите) също ли са с H4 крушки?
Никой не ми присвятка че го заслепявам.
П.С.Малките фарчета на Голф 2 (за дългите) също ли са с H4 крушки?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
С Н3 са.
Re: най-добрата халогенна крушка?!
beuchat написа:Аз карам с такива около месец и половина и при свалянето на фара миналата седмица на едната крушка падна.
Никой не ми присвятка че го заслепявам.
П.С.Малките фарчета на Голф 2 (за дългите) също ли са с H4 крушки?
Не ти присвяткат, защото самият фар би следвало да си има собствен сенник на късите.
А дали това покритие не пази и от мазнини, ако я пипнеме крушката отгоре по балона ? Там е най тегавата зона.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Последните дни имам разни преживявания със смяната на крушките на дългите ми,които са H3.
Ако искате бяла светлина,за съжаление ще трябва да се ръсите за ксенон.Пробвах 2 вида крушки от тези,които имитират ксенон и цветовата разлика е пренебрежително малка.
На H4 обаче има драстична разлика в сравнение с обикновена халогенна крушка.
Ако искате бяла светлина,за съжаление ще трябва да се ръсите за ксенон.Пробвах 2 вида крушки от тези,които имитират ксенон и цветовата разлика е пренебрежително малка.
На H4 обаче има драстична разлика в сравнение с обикновена халогенна крушка.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 06 окт 2014 22:30
- Автомобил: Opel Corsa
- Двигател: C14NZ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Не съм съгласен с това, че бяла светлина става само с ксенон, с няколко вида от сините крушки съм постигал точно бяла светлина, но задължително с релета, без тях си жълтеят. Само че са далеч от интензитета на ксенона. От всички сини крушки, единствено H.O.D. крушките докарват на живо цвета, визията и на около 65 % осветеността на ксенон над 5000 келвина ( но не стават за извънградски условия ), точно тази вечер и аз си поиграх с различни видове. ХОД крушките с релета, при директно сравнение с ксенон-менте (неправилно подбрана ксенонова крушка за лупа, сложена на рефлектор, напр.), го надсветяват безапелационно. Менте-ксенона блести ужасно и вади очи, а на пътя няма никой. Пробвах и Osram Cool Blue и Narva Range Power Blue - направо си жълтеят пред горните, особено втората. Не случайно попитах дали пада покритието на ментаците, понеже развиват доста голяма температура, а това покритие е просто боя, при мен падна след един ден ползване, а цвета им е студено бял, мъртвешки един такъв. Също така, след известно каране с такива нискокачествени крушки рефлекторите потъмняват на мястото над крушките и с това се намаля ефективността на фара като цяло - свети по-слабо. Ако нямаш релета, забрави да докараш интензитет и цвят. А ако те кефят неефективни опушени рефлектори, кауфландските ментаци са точно за това, гарантирано.
Напрежението, на което работят при мен тестваните крушки, е 13,8 V при работещ двигател, когато беше 12,5 V и аз мислех, че няма бяло светещи. От друга страна, не винаги бялосветещите са най-добри, 3200 до 3700 К според моите тестове са най-универсални, за добра видимост. С релета не се вдига само напрежението, доста повече е разликата в големината на тока ( напрежението, умножено по тока е равно на мощността, какъо знаем ), като разликата в общата мощност без релета и с такива е доста сериозна, оттам и цветопредаването и интензитета се различават, съответно и живота им. Аз предпочитам да виждам, пред това да имат крушките дълъг живот.
Напрежението, на което работят при мен тестваните крушки, е 13,8 V при работещ двигател, когато беше 12,5 V и аз мислех, че няма бяло светещи. От друга страна, не винаги бялосветещите са най-добри, 3200 до 3700 К според моите тестове са най-универсални, за добра видимост. С релета не се вдига само напрежението, доста повече е разликата в големината на тока ( напрежението, умножено по тока е равно на мощността, какъо знаем ), като разликата в общата мощност без релета и с такива е доста сериозна, оттам и цветопредаването и интензитета се различават, съответно и живота им. Аз предпочитам да виждам, пред това да имат крушките дълъг живот.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Не съм се конкретизирал,че става въпрос за крушка с цокъл H3.Същата марка крушки,само че H4 си свети студено бяло с лек синкав отенък.
Аз също не обичам евтиния ксенон,именно защото заслепява и смятам да продължавам да си карам с халогенните крушки и да не заслепявам другите.
Аз също не обичам евтиния ксенон,именно защото заслепява и смятам да продължавам да си карам с халогенните крушки и да не заслепявам другите.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пон 06 окт 2014 22:30
- Автомобил: Opel Corsa
- Двигател: C14NZ
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Още нещо интересно - при директно сравнение между Osram Cool Blue и H.O.D крушка, Осрамката на градско осветление сякаш е леко по-жълтеникава, но едва-едва, почти бяла си е, но на път без осветление е по-добрата алтернатива и светлината е по-добра. Ментетата от Кауфланд им обгарят покритията на върха на балона и дима от това обгаряне се отлага по рефлекторите, оттам се понижава ефективността им. Пиша това от личен опит с цел да предупредя тези, които не са пробвали. Мисля, че почти всяка крушка с времето си оставя следи върху рефлекторите, просто качествените правят това след доста повече време. И друго интересно - почти не мога да намеря разлика между Philips Extreme Vision 130 % и Osram Cool Blue Intence, като осветеност, контраст и големина на светлинното петно на пътя. Всъщност, единствената разлика е в това, че Коол Блуто е по-бяло светеща лампа. Не знам, пак ще правя сравнение, понеже и аз не мога да повярвам, но ще гледам да е на неосветен участък, сега бе в градски условия, нощем.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта