Честно казано се радвам на дискусията, защото така се ражда истината!
Но виж пак за какво говоря аз конкретно:
Компактен дизайн, изпълнение от трето поколение, няма от показаните медни перила, директен plug'n'play, 360 градуса осветяване,
живот 10 пъти повече от ксенон и 100 пъти от халогенна крушка.
Мисля си, че си заслужава теста!
най-добрата халогенна крушка?!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Колега, линк към обявата ако може..
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
TDI-RS написа:Айде почваме да отричаме всичко!
На мен ми говори само за Н4 и не за гумени капачки.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Нещо ми светят слабо фаровете. Оказва се, че не крушките били проблема, а факта че от 13.9V на акумулатора, на фаровете пристигат 11.7V. Утре ще се слагат релетата. Така че ако ви се вижда нещо слаби фаровете, може да не ви трябват нови крушки.
Re: най-добрата халогенна крушка?!
betaserk написа:Пишеше, че са такива, но пустите му китайци. И без това не стават, много слабо светят, ще ги махам!


- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Re: най-добрата халогенна крушка?!
И настана гадаене кой за какво говори




Re: най-добрата халогенна крушка?!
Бе мисля че точно ти се сещаш много добре ! 
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=384863&start=4065

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=384863&start=4065
- D1D00
- Мнения: 377
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
инжектопляктор написа:Нещо ми светят слабо фаровете. Оказва се, че не крушките били проблема, а факта че от 13.9V на акумулатора, на фаровете пристигат 11.7V. Утре ще се слагат релетата. Така че ако ви се вижда нещо слаби фаровете, може да не ви трябват нови крушки.
И при мене е така колега особено на дългите като задържа лостчето светят силно фаровете но като го отпусна и ги оставя на дълги светлината намалява осезаемо, другия месец ще я карам при Ел. Специалист и ще го питам за тия релета, и аз бях чул от познати които карат Голф 2-ки 3-ки, че фаровете им са слаби решението е някакви релета се слагали...инъче за крушка аз си вземам на Osram, издържат дълго...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
D1D00 написа:..другия месец ще я карам при Ел. Специалист и ще го питам за тия релета, и аз бях чул от познати които карат Голф 2-ки 3-ки, че фаровете им са слаби решението е някакви релета се слагали...инъче за крушка аз си вземам на Osram, издържат дълго...
Свързваш 12V от акумулатора през релето към фаровете, докато използваш старите 12V които са директно от копчето да активират релето. Взимаш и една маса от акумулатора за релето. Изглежда има голям пад на напрежение на плюса от копчето, защото масата на фаровете е директна.
Трябва ти 1 изолирбанд да бандажираш и изолираш, един поялник, 10 кабелни обувки - 50 стотинки и едно реле за 4лв.
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Колега препоръката ти е добра за ъпдейт на фаровете, но е необходимо още едно условие за да бъде реализирана- Изпълнителя да е правил подобни неща и да има инструментите необходими за работата.
Аз миналата седмица слагах Хидрофор на Вилата. Вдигнах налягането перфектно от 0,5 бара на 3. Досетих се и разбрах защо ми трябва преди хидрофора обратен клапан след като поразгледах доста схеми. И отделно сам нарязах главната поцинкована тръба двустранно на 3/4 за да присъединя хидрофора, като си държах и контра с големият гаечен.
Ама ако ти кажа че до сега не съм пипал водопровод ще те излъжа. А и тръборез има

Аз миналата седмица слагах Хидрофор на Вилата. Вдигнах налягането перфектно от 0,5 бара на 3. Досетих се и разбрах защо ми трябва преди хидрофора обратен клапан след като поразгледах доста схеми. И отделно сам нарязах главната поцинкована тръба двустранно на 3/4 за да присъединя хидрофора, като си държах и контра с големият гаечен.
Ама ако ти кажа че до сега не съм пипал водопровод ще те излъжа. А и тръборез има

- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
инжектопляктор написа:D1D00 написа:..другия месец ще я карам при Ел. Специалист и ще го питам за тия релета, и аз бях чул от познати които карат Голф 2-ки 3-ки, че фаровете им са слаби решението е някакви релета се слагали...инъче за крушка аз си вземам на Osram, издържат дълго...
Свързваш 12V от акумулатора през релето към фаровете, докато използваш старите 12V които са директно от копчето да активират релето. Взимаш и една маса от акумулатора за релето. Изглежда има голям пад на напрежение на плюса от копчето, защото масата на фаровете е директна.
Трябва ти 1 изолирбанд да бандажираш и изолираш, един поялник, 10 кабелни обувки - 50 стотинки и едно реле за 4лв.
А предпазители? Ако не разбира, по-добре да намери читав "жичкаджия", че да не замирише на изгоряло.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
D1D00 написа: издържат дълго...
Като сложиш релетата вече няма да издържат дълго

И не слушай инжектопляктора, потърси читав жичкаджия

Не съм много сигурен, ама имам усещането, че като дръпна лостчето светят късите и дългите едновременно

Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Piqndurnik написа:А предпазители? Ако не разбира, по-добре да намери читав "жичкаджия", че да не замирише на изгоряло.
Предпазител - след релето по 7.5А на фар или един предпазител 15А за двата фара. Можеш да си направиш държач за предпазител с 2 кабелни обувки, които ги изолираш или да си купиш. Предпазителите са по 20 стотинки/броя.
ktamen написа:И не слушай инжектопляктора, потърси читав жичкаджия![]()
Има позиция на лостчето, при която на H4 фаровете светят едновременно къси и дълги светлини. Явно е да присветнеш, когато ти е тъмно, да огледаш по-добре препятствията, да видиш по-добре пътя.
Защо да не слуша Инжектопляктора? Аз съм жичкаджия.
И да, когато работят на нормално напрежение, ще светят повече и ще издържат по-малко. Нормално. По-добре да сменям крушки, отколкото да ходя с гипс.
3 VW-гена съм карал и страдат от хроничен проблем със слаби фарове. Форд-овете дори и най-долните от 88-ма година имат по-силни фарове от премиума на 89-та Пасат Б3. Това за мен е недоглеждане от страна на инженерите. А може би просто не са го предвидили това да е на кола, която ще работи 20 години. Ако се почистят/сменят ключовете най-вероятно ще се оправи и без релета. Но можеш ли да знаеш от коя по-точно връзка прави проблема и колко време и пари ще коства да сменяш всичко наред?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
ktamen написа:Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?
На Г3 с разделни къси/дълги и моста в бушониерата светят и къси и дълги при посочения случай.
- D1D00
- Мнения: 377
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
ktamen написа:D1D00 написа: издържат дълго...
Като сложиш релетата вече няма да издържат дълго![]()
И не слушай инжектопляктора, потърси читав жичкаджия![]()
Не съм много сигурен, ама имам усещането, че като дръпна лостчето светят късите и дългите едновременно![]()
Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?
другия месец ще я карам при един еладжия дето много си разбира от работата да й замери токовете на фаровете и да ги оправи, ще пиша какво е станало. Не знам защо осветлението намалява след като отпусна лостчето мисля че е стара инсталацията и от там идва всичко, но специалиста ще каже


Последна промяна от D1D00 на Чет 27 окт 2016 19:49, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта