най-добрата халогенна крушка?!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот TDI-RS » Сря 26 окт 2016 15:36


Честно казано се радвам на дискусията, защото така се ражда истината!
Но виж пак за какво говоря аз конкретно:
LED_H7_4.jpg

LED_H7_2.jpg


Компактен дизайн, изпълнение от трето поколение, няма от показаните медни перила, директен plug'n'play, 360 градуса осветяване,
живот 10 пъти повече от ксенон и 100 пъти от халогенна крушка.
Мисля си, че си заслужава теста!




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот samo_pechka » Сря 26 окт 2016 15:40


Колега, линк към обявата ако може..


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот kris11 » Сря 26 окт 2016 18:57


TDI-RS написа:Айде почваме да отричаме всичко!

На мен ми говори само за Н4 и не за гумени капачки.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот инжектопляктор » Сря 26 окт 2016 19:06


Нещо ми светят слабо фаровете. Оказва се, че не крушките били проблема, а факта че от 13.9V на акумулатора, на фаровете пристигат 11.7V. Утре ще се слагат релетата. Така че ако ви се вижда нещо слаби фаровете, може да не ви трябват нови крушки.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот kossis » Чет 27 окт 2016 9:03


betaserk написа:Пишеше, че са такива, но пустите му китайци. И без това не стават, много слабо светят, ще ги махам!


:mhihi :biggrin


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот TDI-RS » Чет 27 окт 2016 9:16


И настана гадаене кой за какво говори :mhihi :mhihi :mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот kossis » Чет 27 окт 2016 10:10


Бе мисля че точно ти се сещаш много добре ! :mhihi

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=384863&start=4065


Потребителски аватар
D1D00
Мнения: 377
Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
Автомобил: Volkswagen Golf GT
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Шумен

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот D1D00 » Чет 27 окт 2016 14:34


инжектопляктор написа:Нещо ми светят слабо фаровете. Оказва се, че не крушките били проблема, а факта че от 13.9V на акумулатора, на фаровете пристигат 11.7V. Утре ще се слагат релетата. Така че ако ви се вижда нещо слаби фаровете, може да не ви трябват нови крушки.


И при мене е така колега особено на дългите като задържа лостчето светят силно фаровете но като го отпусна и ги оставя на дълги светлината намалява осезаемо, другия месец ще я карам при Ел. Специалист и ще го питам за тия релета, и аз бях чул от познати които карат Голф 2-ки 3-ки, че фаровете им са слаби решението е някакви релета се слагали...инъче за крушка аз си вземам на Osram, издържат дълго...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот инжектопляктор » Чет 27 окт 2016 15:24


D1D00 написа:..другия месец ще я карам при Ел. Специалист и ще го питам за тия релета, и аз бях чул от познати които карат Голф 2-ки 3-ки, че фаровете им са слаби решението е някакви релета се слагали...инъче за крушка аз си вземам на Osram, издържат дълго...

Свързваш 12V от акумулатора през релето към фаровете, докато използваш старите 12V които са директно от копчето да активират релето. Взимаш и една маса от акумулатора за релето. Изглежда има голям пад на напрежение на плюса от копчето, защото масата на фаровете е директна.
Трябва ти 1 изолирбанд да бандажираш и изолираш, един поялник, 10 кабелни обувки - 50 стотинки и едно реле за 4лв.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот kossis » Чет 27 окт 2016 15:33


Колега препоръката ти е добра за ъпдейт на фаровете, но е необходимо още едно условие за да бъде реализирана- Изпълнителя да е правил подобни неща и да има инструментите необходими за работата. :smile

Аз миналата седмица слагах Хидрофор на Вилата. Вдигнах налягането перфектно от 0,5 бара на 3. Досетих се и разбрах защо ми трябва преди хидрофора обратен клапан след като поразгледах доста схеми. И отделно сам нарязах главната поцинкована тръба двустранно на 3/4 за да присъединя хидрофора, като си държах и контра с големият гаечен.
Ама ако ти кажа че до сега не съм пипал водопровод ще те излъжа. А и тръборез има :smile


Потребителски аватар
Piqndurnik
Мнения: 574
Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
Автомобил: Passat Variant
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: около Мюнхен

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот Piqndurnik » Чет 27 окт 2016 17:10


инжектопляктор написа:
D1D00 написа:..другия месец ще я карам при Ел. Специалист и ще го питам за тия релета, и аз бях чул от познати които карат Голф 2-ки 3-ки, че фаровете им са слаби решението е някакви релета се слагали...инъче за крушка аз си вземам на Osram, издържат дълго...

Свързваш 12V от акумулатора през релето към фаровете, докато използваш старите 12V които са директно от копчето да активират релето. Взимаш и една маса от акумулатора за релето. Изглежда има голям пад на напрежение на плюса от копчето, защото масата на фаровете е директна.
Трябва ти 1 изолирбанд да бандажираш и изолираш, един поялник, 10 кабелни обувки - 50 стотинки и едно реле за 4лв.

А предпазители? Ако не разбира, по-добре да намери читав "жичкаджия", че да не замирише на изгоряло.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот ktamen » Чет 27 окт 2016 17:41


D1D00 написа: издържат дълго...

Като сложиш релетата вече няма да издържат дълго :mhihi
И не слушай инжектопляктора, потърси читав жичкаджия icon_idea
Не съм много сигурен, ама имам усещането, че като дръпна лостчето светят късите и дългите едновременно :gruebel
Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот инжектопляктор » Чет 27 окт 2016 18:23


Piqndurnik написа:А предпазители? Ако не разбира, по-добре да намери читав "жичкаджия", че да не замирише на изгоряло.

Предпазител - след релето по 7.5А на фар или един предпазител 15А за двата фара. Можеш да си направиш държач за предпазител с 2 кабелни обувки, които ги изолираш или да си купиш. Предпазителите са по 20 стотинки/броя.
ktamen написа:И не слушай инжектопляктора, потърси читав жичкаджия icon_idea

Има позиция на лостчето, при която на H4 фаровете светят едновременно къси и дълги светлини. Явно е да присветнеш, когато ти е тъмно, да огледаш по-добре препятствията, да видиш по-добре пътя.
Защо да не слуша Инжектопляктора? Аз съм жичкаджия.
И да, когато работят на нормално напрежение, ще светят повече и ще издържат по-малко. Нормално. По-добре да сменям крушки, отколкото да ходя с гипс.
3 VW-гена съм карал и страдат от хроничен проблем със слаби фарове. Форд-овете дори и най-долните от 88-ма година имат по-силни фарове от премиума на 89-та Пасат Б3. Това за мен е недоглеждане от страна на инженерите. А може би просто не са го предвидили това да е на кола, която ще работи 20 години. Ако се почистят/сменят ключовете най-вероятно ще се оправи и без релета. Но можеш ли да знаеш от коя по-точно връзка прави проблема и колко време и пари ще коства да сменяш всичко наред?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот kris11 » Чет 27 окт 2016 18:54


ktamen написа:Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?

На Г3 с разделни къси/дълги и моста в бушониерата светят и къси и дълги при посочения случай.


Потребителски аватар
D1D00
Мнения: 377
Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
Автомобил: Volkswagen Golf GT
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Шумен

Re: най-добрата халогенна крушка?!

Мнениеот D1D00 » Чет 27 окт 2016 19:16


ktamen написа:
D1D00 написа: издържат дълго...

Като сложиш релетата вече няма да издържат дълго :mhihi
И не слушай инжектопляктора, потърси читав жичкаджия icon_idea
Не съм много сигурен, ама имам усещането, че като дръпна лостчето светят късите и дългите едновременно :gruebel
Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?

другия месец ще я карам при един еладжия дето много си разбира от работата да й замери токовете на фаровете и да ги оправи, ще пиша какво е станало. Не знам защо осветлението намалява след като отпусна лостчето мисля че е стара инсталацията и от там идва всичко, но специалиста ще каже :wink. При мен като дръпна лостчето става като ден отпреде дългите са перфектни, отпусна ли видимо светлината намалява и все едно нямам дълги :rolleyes. Става въпрос за двусекционенни фарове.

Последна промяна от D1D00 на Чет 27 окт 2016 19:49, променено общо 1 път.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта