най-добрата халогенна крушка?!
- ktamen
- Мнения: 6364
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Става ден, защото светят и късите и дългите.......
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: най-добрата халогенна крушка?!
ktamen написа:Не съм много сигурен, ама имам усещането, че като дръпна лостчето светят късите и дългите едновременно![]()
Някой проверявал ли е какво свети при дръпнато лостче?
На Г3 ако в него момент си на къси , при придръпване на лостчето ( да не е докрай, че превключи на дълги ) , светят и двете светлини. Ако си на дълги-само се "усилват" дългите .
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
При двусекционен фар на дълги и на светкавица трябва да е едно и също.
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Iezekil написа:При двусекционен фар на дълги и на светкавица трябва да е едно и също.
Не е.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Zdravko Zankov написа:..
Не е.
Значи моя Г3 е бил уникален тогава. При него беше така. Отделно и от къси на дълги , секцията с късите се изключваше. Т.е. оставаха само дългите да светят.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Явно има разлика между голф и пасат тогава,на пасата ми си светят двете секции н дълги.
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
samo_pechka написа:Zdravko Zankov написа:..
Не е.
Значи моя Г3 е бил уникален тогава. При него беше така. Отделно и от къси на дълги , секцията с късите се изключваше. Т.е. оставаха само дългите да светят.
А не трябва да е така.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Точно затова писах, че е уникален :) не съм се замислял на колеги как е. Ако има значение колата бе 94-та год., с 75А алтернатор.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Zdravko Zankov написа:Iezekil написа:При двусекционен фар на дълги и на светкавица трябва да е едно и също.
Не е.
samo_pechka написа: секцията с късите се изключваше
Zdravko Zankov написа:А не трябва да е така.
Последно?
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
На "дълги" светят и двете секции.
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Направо се обърках с тия фарове и секции.
Ако фаровете са 4 броя те светят на дълги и 4те Независимо дали вътре са с Н4 или Н7.
Ако фаровете са 2 с по две отделни секции за всеки фар къс или дълъг независимо дали крушките Н4 или Н7 пак на дълги светят и 4те крушки.
Нали идеята е да се усилва светлината и колкото повече крушки повече светлина.
На старият ми В3 мисля че фара беше с една секция и с Н4 крушка. При този вариант вече свети или едната жичка на крушката или другата само за дълги. Така имаме общо само 2 светещи крушки. И най слаба осветеност и на дълги.
Ако фаровете са 4 броя те светят на дълги и 4те Независимо дали вътре са с Н4 или Н7.
Ако фаровете са 2 с по две отделни секции за всеки фар къс или дълъг независимо дали крушките Н4 или Н7 пак на дълги светят и 4те крушки.
Нали идеята е да се усилва светлината и колкото повече крушки повече светлина.
На старият ми В3 мисля че фара беше с една секция и с Н4 крушка. При този вариант вече свети или едната жичка на крушката или другата само за дълги. Така имаме общо само 2 светещи крушки. И най слаба осветеност и на дълги.
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Карах Пасат В4.
След монтиране на релета и слагане на свестни лампи прогледнах.
После залитна към ксенона, и продадох колата.
Сега съм с Н4,отново с хубави лампи,нямам забележки.
След монтиране на релета и слагане на свестни лампи прогледнах.
После залитна към ксенона, и продадох колата.
Сега съм с Н4,отново с хубави лампи,нямам забележки.
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Да............ Сега разбирам защо на Брато ми старата Ауди В4-ка и моят Пасат В3 все с едносекционни фарове и Н4 крушки, така и не сменихме почти нито веднъж лампите. Просто са светели с по ниско напрежение и когато валеше дъжд не виждах нищо.
Сега Н7 горят на за по 1 до 2 години макс. Или 20 хил. км. Но се и вижда нещо от пътя


Сега Н7 горят на за по 1 до 2 години макс. Или 20 хил. км. Но се и вижда нещо от пътя


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Zdravko Zankov написа:Iezekil написа:При двусекционен фар на дълги и на светкавица трябва да е едно и също.
Не е.
Обясни сега това последно защо не е.
Аз съм с релета на моя Пасат откакто съм го купил и съм сменил точно 1 път крушки Н1 за 11 години.Смяната беше преди година-две но определено с новите светят малко по-слабо от преди.
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Не мога да обясня защо така се получава,но е факт:
-Опънеш ли лоста да присветнеш определено светлината е по-силна,пуснеш ли само "дълги",светлината е по-слаба.
-Опънеш ли лоста да присветнеш определено светлината е по-силна,пуснеш ли само "дълги",светлината е по-слаба.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта