най-добрата халогенна крушка?!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
При мен не е,явно релетата играят.При теб има пад някъде.
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Щото вероятно или контактите са нагорели доволно и когато натискаш/буташ лоста контакта става една идея по добър или светят само два от общо 4те фара когато не е на светкавица.
Ми почистете контактите и ги юстирайте. Аз на старата В3ка правих една пъпка на лоста за чистачките че се беше износила и чистачките се пускаха сами
. Навих едно малко винче и заспаха.
---------
Да ви има кахърите. Аз сега трябва да разглобя един шибан ключ за фарове на мерцедес С180- над 2007 година. Щото е нагорял. И работи добре само на Ауто. Като го сложа на Фарове и премига докато зацепи. Като го наместя и спира.
Забелязах че ако включа предни и задни халогени се стабилизира. А това е нова кола и то Мерцедес. Няма инфо как се разглобява никъде. Ключа е като на моят Пасат В 5,5 с барабан и с издърпване навън за халогените, но има и още позиции за ляв и десен габарит и за Ауто. Освен това е заедно с реглажа за положението на фаровете. Абе ...........
Майче се разглобява всичко да го ева около него и кората отдолу. Добре си беше Пежото 206+ на Жената. Ама Баща и и аз зор да е по голяма колата. То това е кахъра само, ама аз трябва да се газурча пак да го оправям естествено. Кола на малко километри.......Мерцедес
Незнам дали има и бушони там като при мене странично да отворя панела и да гледам. Щото има едни бушони в багажника в страничният джоб.
Ако някой знае нещо да помага че тия в Мерцедес форум ..... няма да ме отразят.....
Нещо подобно е тоя ключ, но с повече позиции

Ми почистете контактите и ги юстирайте. Аз на старата В3ка правих една пъпка на лоста за чистачките че се беше износила и чистачките се пускаха сами

---------
Да ви има кахърите. Аз сега трябва да разглобя един шибан ключ за фарове на мерцедес С180- над 2007 година. Щото е нагорял. И работи добре само на Ауто. Като го сложа на Фарове и премига докато зацепи. Като го наместя и спира.
Забелязах че ако включа предни и задни халогени се стабилизира. А това е нова кола и то Мерцедес. Няма инфо как се разглобява никъде. Ключа е като на моят Пасат В 5,5 с барабан и с издърпване навън за халогените, но има и още позиции за ляв и десен габарит и за Ауто. Освен това е заедно с реглажа за положението на фаровете. Абе ...........

Майче се разглобява всичко да го ева около него и кората отдолу. Добре си беше Пежото 206+ на Жената. Ама Баща и и аз зор да е по голяма колата. То това е кахъра само, ама аз трябва да се газурча пак да го оправям естествено. Кола на малко километри.......Мерцедес
Незнам дали има и бушони там като при мене странично да отворя панела и да гледам. Щото има едни бушони в багажника в страничният джоб.
Ако някой знае нещо да помага че тия в Мерцедес форум ..... няма да ме отразят.....

Нещо подобно е тоя ключ, но с повече позиции
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Zdravko Zankov написа:На "дълги" светят и двете секции.
Ако се отнася за Г3-не винаги. Порових малко. При някои с две секции и слаб алтернатор , липсва един мост ( пластинка ) в таблото ( т.е. както е било в моя случай) . Ако се сложи-да. Остава тогава светната и секцията на късите. Този мост-пластина го няма и при едносекционни фарове, независимо от алтернатора. Ще дефектира за отр.време крушката му (H4)
Тази е пластинката-мост
Тук монтирана в таблото
Сори за офф-а .Отклонихме се от темата
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Iezekil написа:При мен не е,явно релетата играят.При теб има пад някъде.
Аз за Пасата ти пиша. Релетата ги сложих точно година след като го купих.
И преди, и след релетата, на "светкавица " светеше по- ярко.
Оня ден мерих на Октавиата, на празен ход 14.2 волта на акумулатора, 13 волта на фара.
Засега релета няма да монтирам.А и някъде четох, че май няма да се разбират с ДРЛ модула.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Zdravko Zankov написа:Оня ден мерих на Октавиата, на празен ход 14.2 волта на акумулатора, 13 волта на фара.
А при мен на празен ход 13.7V на фаровете отиваха по-малко от 12V. Отделно реших да меря линията на масата и се оказа, че имам съпротивление между масата на фара и масата на акумулатора от порядъка на 6ома. Като сметна всички тия загуби, излиза че при 13.7V напрежение на акумулатора съм хранил фаровете с 11 и нещо.

Пуснах нови кабели за масата на фаровете. Пуснах на късите 12V през реле, командвано от копчето за включване на фаровете(късите). 12-те волта през предпазител 15А са свързани към акумулатора.
Искрено се надявам, че 5-те часа лежане под колата да пусна културно кабелите в гофри/маркучи, да бандажирам и запоявам са си оправдали усилията и ще видя съществена разлика вечер.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
инжектопляктор написа:а, че имам съпротивление между масата на фара и масата на акумулатора от порядъка на 6ома. Като сметна
Я напиши подробно как ги измери тези 6 ома и как сметна сметките, щото по моите тефтери излизат други резултати

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
ktamen написа:Я напиши подробно как ги измери тези 6 ома...
Ами меря между края на кабела при фара и минусовата клема на акумулатора.

Мерих на веригопроверител, така че съпротивлението е пожелателно, но такова е имало, не е било нуличка.
Виж сега, ако представим двете съпротивления като делител на напрежение и лампата от 55W е около 3 ома и имам дори 1-2 съпротивление загуба по линията се оказва, че:
Vпад по кабелите=Vвх*(Rкабел/Rкабел+Rлампа)
Vпад=13.8*(2/5)
Vпад=5.52V.

При крушката трябва да стигат 8.3V. Ужас.

Ето как дори 1ом! при 12V събаря всичко.

п.п Сега мерих - пад между напрежението на акумулатора(заряда) и фаровете - 0.25V. 13.72V имам на акумулатора на празен ход с включени фарове. 13.47V имам на фара. Това е много по-добре от 11.5V на фара. Та не се чудете, ако нищо не виждате - слагайте релета. Или подменяйте цялата инсталация на фаровете.

- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: най-добрата халогенна крушка?!
инжектопляктор написа:Ето как дори 1ом!
Сметни го за 6 ома, както си писал тук

инжектопляктор написа: че имам съпротивление между масата на фара и масата на акумулатора от порядъка на 6ома.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
ktamen написа:Сметни го за 6 ома, както си писал тук
И се получава абсурд! Разбрах го! Явно уредът ми не е бил коректен на веригомер. Мисля, че щом мога да го сметна за 2, мога и за 6! Но съотнощение 6:3 означава от 13.8 означава 9,2:4,6 Лампите едва ли ще запалят на 5 волта.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Заговорихте се за лед крушките и ми стана интересно та реших да ги потърся в китайски те сайтове. Понеже идва черния петък гледам са ги пуснали на промоции и са на достъпни цени вече.
Направи ми впечатление че на голяма част от обявите пише H4 h/l (hi/lo)
Какво ще рече това hi/lo
може би high low?
На някой места си пише само h4 и след него h4 h/l.
Направи ми впечатление че на голяма част от обявите пише H4 h/l (hi/lo)


На някой места си пише само h4 и след него h4 h/l.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Low beam - къси светлини
Hi beam - дълги.
Hi beam - дълги.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Тогава като в обявата пише h4 и H4 H/L ще рече ли че когато е написано само H4 то това означава че е само 1 светлина ?
- D1D00
- Мнения: 376
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: най-добрата халогенна крушка?!
H4 е крушка с двойно действие, за къси и дълги светлини. Няма H4 с една жичка вътре, или с едно действие както при H1
Ето тука много ясно се виждат двете жички в крушката, това е стандартна H4:

Ето тука много ясно се виждат двете жички в крушката, това е стандартна H4:

Re: най-добрата халогенна крушка?!
D1D00 написа:H4 е крушка с двойно действие, за къси и дълги светлини. Няма H4 с една жичка вътре, или с едно действие както при H1
Ето тука много ясно се виждат двете жички в крушката, това е стандартна H4:
Тука станаха едни омове и едни напрежения -страшна работа. Аз междувременно извадих ключа на компресорният Мерцедес и го отворих. Както и подозирах- отворих страничното капаче отстрани на таблото и избутах ключа напред закрепен с три метални пластини към таблото. Вътрте ако го видите - е тогава вече ще се завъртите с тия омове и волтове.........

Колега D1D00 освен че се намесиха Диодните лампови недуразомения в темата, в последните постове става въпрос за Ксенонови Лампи. При тях Н4 не е със здвоена зичка, защото няма такава вътре (има жичка но е за палене само). Има газ. Та там при едно секционните фарове на кола с два фара общо, къси/дълги се реализират с подвижен екран. В зависимост от това къде се намира спрямо крушката- тя свети или като за дълга или като за къса светлина.
Та Н4 при Ксеноните не е като Н4 халогенка.


-----------
Офф
А по моят въпрос - пак сам се справих в бързината естествено


Еххх-Ладитееее с техните мощни релета на къси и дълги- 1600 с 4те кръгли фара правеше ден отпред с най обикновени вакум лампи...........


-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: най-добрата халогенна крушка?!
Здрави,на 100000км.
Не вадеха никаква светлина.
Заменени с нови,от същия вид.
Купени от онлайн магазин.На половин цена спрямо магазините за авточасти.
Не вадеха никаква светлина.
Заменени с нови,от същия вид.
Купени от онлайн магазин.На половин цена спрямо магазините за авточасти.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта