Прясна информация от днес:
Автомобили с ксенонови светлини, поставени в завода производител, не подлежат на санкции или корекции.
Автомобили с ксенонови светлини, който не са поставени от завода производител на автомобила, немогат да се движат свободно по пътищата на република българия ако не са сертифицирани.(това ми показаха в наредбата)
Има изключения за поставен ксенон извън завода: ако е поставен в сервизен център за поставяне и преработка на светлините на првозното средство за работа с ксенонви светлини, като същоъо се сертифицра спрямо изискванията за работа с такива светлини или иначе казано, трябва да се иде да се монтират светлините в някой си център, който издава сертификати, да ти издаде ''един фалшив '' сертификат за пред органите и пак всичко си е по старому.А в реалния случай трябва колата с ксенон да има фото елемент, който освен, че следи осовата линия следи и извивката на пътя в смислъл хълмове и така на татък и сам си се регулира фара постоянно - което реално за мен е супер простотия, ама как да е.Съмнявам се да има, а и не съм виждал кола с такива устройства още, може да има, но аз не съм виждал, а повярваите ми бая нови коли съм гледал с ксенон и не видях кое следи тея извивки остави факта че си светят по един и същ начин фаровете и на баири и на спускания - и си нрапвете сметка само по нашите равни пътищя ко им се случва на тея въпросните измервателни апаратури във ксеноновия оригинален фар.
А относно ГТП, който минах днес и пичовете, който НЕ ПОЗНАВАМ ми казаха, че им е спуснато от софия нареждане, че коли с менте ксенон, тоест не заводски, не трябва да минават преглед докато не бъде отстранен тоя ТУМОР.Аз съм с такъв ксенон, но така е сложен, че няма как да разбереш, че е слаган в смисъл, че няма баласти няма кабели чиста работа, обаче противозаслепяващите чашки ми ги няма на фара и те така се осетиха, тоест слагам си ги пак и филма е готов - но си минах преглед без проблем, дори пичовете казаха, че не това е проблема - фаровете ами това, че в българия всеки карал докато не му падне нещо от колата и че на ден минавали по 10 коли, дето са за спиране от движение поради редица фактори, от който зависи безопастноста на шофьора и на останлите участници в движението.
И не на последно място искам да вметна, че има коли който нямат ксенон ама нямат и центровка на фара поради редица причини и си светят единия фар някъде под колата, а другия право в очите. Така че, докато не се справят с това немисля, че трябва да подхващат най-лесното - демек махай си ксенона, щото ако си изпраскам едни яки крушки и ги регулирам да светят в космоса пак ще си заслепяват, че и по вече, от правилно регулиран ксенонв фар или диоден, без значение.
Целия проблем идва от липсата на центровка на фаровете това е... и да доста ярко светят кесеноните наистина особено ако не са центровани.
Доста понаписах а?!
