



Кой кога ще метка летните гуми и летите джанти :)
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Днес 100-на км напред-назад из София, и още 120 София - Враца. Малко е кофти, защото колкото и да ми твърдят привържениците на летните гуми през зимата, че втвърдяването на гумите при ниски температури при модерните гуми не било issue, това просто не е вярно.
Или може би Michelin Energy, купени миналото лято не са достатъчно "модерни"?

Или може би Michelin Energy, купени миналото лято не са достатъчно "модерни"?
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ACCELERATOR написа:Днес 100-на км напред-назад из София, и още 120 София - Враца. Малко е кофти, защото колкото и да ми твърдят привържениците на летните гуми през зимата, че втвърдяването на гумите при ниски температури при модерните гуми не било issue, това просто не е вярно.![]()
Или може би Michelin Energy, купени миналото лято не са достатъчно "модерни"?
Явно не са...

- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
didoriginal написа:
ACCELERATOR написа:
ами ако си бяхте направили труда да попрочетете малко вместо да продължавате да разхвърлято оная тотална глупост за 7те градуса и примерно де да знам ..да бяхте отворили сайта на бриджестоун ..и бяхте избрали де да знам ..лятна гума ....примерно де да знам бриджестоун потенца ре 720 примерно или де да знам ре 050 ....щяхте да видите примерно де да знам ...този знак ? ....

който де да знам може би значи че в смеската на гумата има де да знам може би това:
Innovative reinforcing material in the tread compound, used wholly or partially as a substitute for carbon black.
Improves grip and road holding, especially in wet or low temperature conditions.
Reduces energy loss from the tread compound, thus reducing rolling resistance.
и още нещо да помислите ..нали не искате някой да повярва че всички производители на гуми са се наговорили гумите им да стават на камък под седем градуса .....

- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan-e, престани да пишеш глупости. Седни прочети малко учебници и друга литература от подобен тип.
Аман от разбирачи и гъзари, свират ви зимните гуми от топлото, каде го видяхте туй топло... И що моите не свират а ги карам с такива наклони на колелата, че свят им се извива, ама не свирят щото са нови демек, не галоши втора ръка с ДОТ 98. ( гумата е НАЙ-ДОБРА до 5тата година след производството и, ако все още има протектор
)
И не ми цитирай някави откъси от сайтове, защото нямаш идея за какво точно се говори там.
Айде спирам да ти се карам (още ще има по телефона), обаче мноооо се нервирам когато говорим за безопасност на шофирането...
Всички виждаме какво се случва по улиците и то се дължи в огромна степен именно на ГЪЗАРИЯ и пренебрегване техническата изправност на автомобилите.
Аман от разбирачи и гъзари, свират ви зимните гуми от топлото, каде го видяхте туй топло... И що моите не свират а ги карам с такива наклони на колелата, че свят им се извива, ама не свирят щото са нови демек, не галоши втора ръка с ДОТ 98. ( гумата е НАЙ-ДОБРА до 5тата година след производството и, ако все още има протектор

И не ми цитирай някави откъси от сайтове, защото нямаш идея за какво точно се говори там.
Айде спирам да ти се карам (още ще има по телефона), обаче мноооо се нервирам когато говорим за безопасност на шофирането...
Всички виждаме какво се случва по улиците и то се дължи в огромна степен именно на ГЪЗАРИЯ и пренебрегване техническата изправност на автомобилите.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Popeto_89 написа:Kozunak написа:От 1 месец съм с летни...нема ядове.Кво сте се изпопритеснили.Пръснало малко сняг голям праз.Ше мине и отмине за няколко дена.
Още поне 10 дни минималните температури ще са кучешки
http://www.weather.com/outlook/travel/b ... arch_10day
...
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
[quote="niki7878"][/quote]
а измежду учебниците да беше прочел и за кво точно се боря .......... че те бичувам чисто гол
това е от сайта на бриджстоун
никакви учебници не могат да заменат това дет съм тествал лично .....
и не споря, че на студено или на сняг зимната гума е по добра ...просто казвам както се вижда в тестовете на аутобилд, че колкото е ялово с лятна гума на 10 градуса е същия чеп със зимна на 30 както беше температура на асфалта оня ден примерно
P.S. някой път би ли ми показал учебника с обяснение за магическата граница дето всички летни гуми стават на камък ако обичаш
щото аз се убих да търся такова и освен митовете не намерих, ясно че ключа е в смеската която да даде предимство при определени условия ... 
а измежду учебниците да беше прочел и за кво точно се боря .......... че те бичувам чисто гол



и не споря, че на студено или на сняг зимната гума е по добра ...просто казвам както се вижда в тестовете на аутобилд, че колкото е ялово с лятна гума на 10 градуса е същия чеп със зимна на 30 както беше температура на асфалта оня ден примерно

P.S. някой път би ли ми показал учебника с обяснение за магическата граница дето всички летни гуми стават на камък ако обичаш


- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и тогава спрямо теорията Ви ..всесезонната гума от +15 до -15 ли е ?
а също така съм готов да си заложа топките, че голяма част от летните гуми ....визирам само топ моделите на добрите марки се представят по добре от голяма част т.н. зимни евтинджос (с изключение на сняг, а на лед няма значение с каква гума си освен ако не е гума за сняг) ..просто щото имат пет пъти по добра смеска дето запазва приличен тракшън и грип в по голям температурен диапазон .....
а също така съм готов да си заложа топките, че голяма част от летните гуми ....визирам само топ моделите на добрите марки се представят по добре от голяма част т.н. зимни евтинджос (с изключение на сняг, а на лед няма значение с каква гума си освен ако не е гума за сняг) ..просто щото имат пет пъти по добра смеска дето запазва приличен тракшън и грип в по голям температурен диапазон .....
Tyan написа:и тогава спрямо теорията Ви ..всесезонната гума от +15 до -15 ли е ?
а също така съм готов да си заложа топките, че голяма част от летните гуми ....визирам само топ моделите на добрите марки се представят по добре от голяма част т.н. зимни евтинджос (с изключение на сняг, а на лед няма значение с каква гума си освен ако не е гума за сняг) ..просто щото имат пет пъти по добра смеска дето запазва приличен тракшън и грип в по голям температурен диапазон .....
Недей бе, човек! Не си залагай топките. Ще вземеш да сбъркаш за една бройка ще останеш без две!

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта