Кайзен написа:Нямам представа откъде черпиш информация...
Нищо сериозно!
Мои наблюдения над статийки и потребителски мнения (примерно от Норвегия, която е най-интересна за следене).
Единственото сериозно е, че прави определени компромиси за да вдига производството. Може да си го позволи - гъвкав е и това му е голямото предимство. Благодарение на това дърпа ...
Конкуренцията, макар и тромава и консервативна, в лицето на традиционните производители, рано или късно ще започне да бълва. И тази 2021г ще се промени играта.
Мъск не е балък и със сигурност има козове. Вече вади някои, като намаляне на цените.
Друго мое наблюдение и размисли са, че играта със софтуера ще стане ключова. Заявките за участие с проекти на фирми като Епъл, Самсунг, Гугъл .., ми дава хляб да мисля, че пазара на коли ще се доближи много до този на телефоните. Хардуера ще си следва определени тенденции и няма да е толкова ключов (батериите).
Възможно е да се появи софтуер тип опън сорс, който да смачка всички (както е Андроид). После следва борба да се направи добра алтернатива, но всичко се свежда до двама, трима играчи. Различни от сегашните (Бош, Сименс ...). За пример е историята на Нокиа.
Просто си размишлявам на глас и вероятно няма да е така. Но сме свидетели на история, която после ще се гледа във филм
