
За да не съм съвсем ОФФ ще задам и един въпрос, четох в темата за LPG на дизел, там доста по стегнато се обяснява в теоритичен изказ как тази газификация работи и какво и е влиянието върху двигателя. Тук филмчета има колкото искаш, които обаче показват само мехурчера, теория няма. В последното филмче се видя къде отива HH0-то, което мен малко ме озадачи да си призная. Тази инсталация почва да прилича на газовата, само че доста опростена. Да приемем, че работи на същият принцип, това значи че за нея важат същите негативни влияния, както при LPG-то, даже и по-големи, щото Н е по-калоричен.
Плюсове: ще ти изчисти двигателя, ще ти вдигне мощността, сигурно ще ти намали и разхода
Минуси: Няма никаква корекция на подаваното колчество спрямо нуждите и работата на двигателя. Доста огнеопасно ми изглежда. Опасност за двигателя (виж темата за LPG нa дизел)
Има ли някаква логика в това, което написах или се бъркам някъде генерално ... ?