
За ксенона
- west bam
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 02 ное 2010 5:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин - София
Re: За ксенона
Значи в добро време ксенона няма равен, но падне ли мъгла или при валеж от сняг е кръгла нула както казаха колегите по горе има и +-ве и -си 

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: За ксенона
Е,тогава е ясно че тръгват в действие халогени и всичко което свети по ниско (и по жълто).
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: За ксенона
по принцип ксеноновата система е 35вата, и консумира с 40% по малко електричество
защо някой казват, че грее и не трябва да се оставя да работи при спряна кола
ако има нещо такова
до колко време е оптимално .. т.е. без проблемно да се спре колата и да остане със запален ксенон.
ще слагам 55вата ксенон, това означава ли ще няма да има намалена консумация
защо някой казват, че грее и не трябва да се оставя да работи при спряна кола

ако има нещо такова

ще слагам 55вата ксенон, това означава ли ще няма да има намалена консумация

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За ксенона
muhtarov написа:по принцип ксеноновата система е 35вата, и консумира с 40% по малко електричество
защо някой казват, че грее и не трябва да се оставя да работи при спряна кола
ако има нещо таковадо колко време е оптимално .. т.е. без проблемно да се спре колата и да остане със запален ксенон.
ще слагам 55вата ксенон, това означава ли ще няма да има намалена консумация
Пълни глупости,не трябвало да се оставят вклчени на работеща кола на място


- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: За ксенона
SANDO 1 написа:muhtarov написа:по принцип ксеноновата система е 35вата, и консумира с 40% по малко електричество
защо някой казват, че грее и не трябва да се оставя да работи при спряна кола
ако има нещо таковадо колко време е оптимално .. т.е. без проблемно да се спре колата и да остане със запален ксенон.
ще слагам 55вата ксенон, това означава ли ще няма да има намалена консумация
Пълни глупости,не трябвало да се оставят вклчени на работеща кола на мястоАз като имам на къси и на дълги до сега да съм се запалил
Има ли са впредвид баластите, когато колата не е в движение съответно не се охлаждат, въпреки, че като попадна в задръстване в софия през лятото в жегите, не са дали фира все още!!!!!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За ксенона
Точно.Моите баласти къде съм ги заврял едва ли се охлаждат в движение,да не говорим лятото.От 2008-ма съм ги сложил там и не са мърдани никога.Според мен е въпрос на късмет как се уцелят 

- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: За ксенона
SANDO 1 написа:Точно.Моите баласти къде съм ги заврял едва ли се охлаждат в движение,да не говорим лятото.От 2008-ма съм ги сложил там и не са мърдани никога.Според мен е въпрос на късмет как се уцелят
Дълго време се чудих къде да ги сложа баластите, и в крайна сметка ги сложих в едни отделения на маска, падат се под фара!!!!!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За ксенона
И аз там съм сложил на късите.На дългите от страни някъде...
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: За ксенона
Колеги търсих,рових в нета ама нещо не мога да намера крушки H3 3000к.-трябват ми за халогените защото 3000к е жълта светлина.....на фаровете съм със 6000к.но за халогените искам 3000....ама нещо не намирам в нета та дажи и в "платени" във форума...Все-5000,6000 и 8000...?!?!??
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: За ксенона
kristianatanasov написа:Колеги търсих,рових в нета ама нещо не мога да намера крушки H3 3000к.-трябват ми за халогените защото 3000к е жълта светлина.....на фаровете съм със 6000к.но за халогените искам 3000....ама нещо не намирам в нета та дажи и в "платени" във форума...Все-5000,6000 и 8000...?!?!??
Може би защото ксенон с топлина на цвета 3000 келвина просто няма на родния пазар

До колкото съм в течение най-ниско температурни се внасят 4300 келвина освен ако някой изтрещял китаец на илиянци не е направил изключение

- kocetoMR
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 15 юли 2006 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: За ксенона
Аз мога да намеря 3000К
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За ксенона
groznika написа:kristianatanasov написа:Колеги търсих,рових в нета ама нещо не мога да намера крушки H3 3000к.-трябват ми за халогените защото 3000к е жълта светлина.....на фаровете съм със 6000к.но за халогените искам 3000....ама нещо не намирам в нета та дажи и в "платени" във форума...Все-5000,6000 и 8000...?!?!??
Може би защото ксенон с топлина на цвета 3000 келвина просто няма на родния пазар
До колкото съм в течение най-ниско температурни се внасят 4300 келвина освен ако някой изтрещял китаец на илиянци не е направил изключение
Кажи ден и час и ще ти покажа ксенон 3000к на къси (лупи) и халогени

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: За ксенона
Аз имам един въпрос но понеже нямам време да чета цялата тема сори ако вече се е дискутирало.Та значи въпроса е променя ли се фокусното разстояние при рефлекторен фар при слагане на ксенон спрямо халогенната крушка(H1).И по точно има ли разлика в разстоянието от жичката на халогенната до цокъла и това разстояние същото ли е при ксеноновата?Другия въпрос е защо едните рефлекторни фарове имат метално калпаче пред лампата а други нямат,и дали това калпаче ще помогне да не се заслепяват насрещните водачи.В друга тема чух че се слагало някаква малка пластина над,под или някъде около крушката май за да се подобри горната черта на фара но дали калпачето ще помогне за това.Искам да ви кажа да не пишете коментари от рода на голословното "ксенон на рефлекторен фар не се слага" а да пишат хора които са в час с въпроса.Мерси за отзовалите се 

Re: За ксенона
При мен капаче има на късите и само там сложих ксенон.Прави си перфектна черта и не свети над нея(пробвано с/у стена).До сега нямам случай някой да ми е "присветнал".
Крушките "уж" са за обикновен фар.
Крушките "уж" са за обикновен фар.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта