Един глас за Kumho Ecsta SPT KU 31
От около 2 седмици съм с 4 Kumho Ecsta SPT KU 31. Миналата година бях с отново с Kumho Ecsta КН 11, също нови. Разликата за мен е доста осезаема. Новите са по-тихи въпреки че са доста по-широки, и доста по устойчиви в завои. Имам чувството че и возията стана по-приятна, най-много се усеща по паветата.
Летни гуми - кои според вас са най-добрите
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Много съм доволен от Continental Contact за сухо време и в дъжд. Гласувах за тях, бих дал глас и за Yokohama, като зимни но няма възможност за втори глас
. На сняг имам много добри впечатления от Yokohama, с които съм от 5 сезона.
Карал съм и с други марки гуми, но не съм категоричен в качествата им защото не са били нови или поне малко карани, като Fulda, Kely и др.
Сега съм взел две летни Pirelli P6, но ще допълня мнението си за тях, когато покарам при различни условия.
След като покарах тези дни в хубавият дъжд, който с малки почивки ни залива се потвърдиха очакванията ми от Pirelli P6 с които съм на предните колела. Просто съм очарован, няма да посочвам какви завои и при каква скорост съм взел.

Карал съм и с други марки гуми, но не съм категоричен в качествата им защото не са били нови или поне малко карани, като Fulda, Kely и др.
Сега съм взел две летни Pirelli P6, но ще допълня мнението си за тях, когато покарам при различни условия.
След като покарах тези дни в хубавият дъжд, който с малки почивки ни залива се потвърдиха очакванията ми от Pirelli P6 с които съм на предните колела. Просто съм очарован, няма да посочвам какви завои и при каква скорост съм взел.

Последна промяна от Dpop на Пон 21 май 2007 10:12, променено общо 1 път.
- chukov
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
- Контакти:
Това абсолютно не е вярно
Цветните ивици върху гумите са пряко свързани с подредбата на гумите в складовете
Когато в един склад наредиш стотици колони с гуми по 10-12 гуми една върху друга и в тия колкони има 15 размера 14-цолови гуми например и като дойде дилър да ти иска по 4 гуми от 5 рамера няма да сваляш всяка гума да гледаш на коя колкона какви гуми има ами тчно по тия цветни ивици се ориентираш
Всеки размер е с различен брой и цвят ивици
Тая тема я дъвчим за стотен път
Ровни из гугъла да видиш какво пишат големите производители за това
Цветните ивици върху гумите са пряко свързани с подредбата на гумите в складовете
Когато в един склад наредиш стотици колони с гуми по 10-12 гуми една върху друга и в тия колкони има 15 размера 14-цолови гуми например и като дойде дилър да ти иска по 4 гуми от 5 рамера няма да сваляш всяка гума да гледаш на коя колкона какви гуми има ами тчно по тия цветни ивици се ориентираш
Всеки размер е с различен брой и цвят ивици
Тая тема я дъвчим за стотен път
Ровни из гугъла да видиш какво пишат големите производители за това
- chukov
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
- Контакти:
Ето извадка
What about the coloured stripes in the tread?
Often when you buy tyres, there will be a coloured band or stripe running around the tyre inside the tread. These can be any colour and can be placed laterally almost anyhwere across the tread. Some are on the tread blocks whilst others are on the tyre carcass. For ages I thought this was a uniformity check - a painted mark used to check the "roundness" of the
tyre. But I had a tyre dealer contact me with a far more feasible answer.
The same tyre is often made with slightly tweaked specifications for different vehicles. To easily identify these same labelled tyres when they are warehoused or in storage, different markings and stripes are used.
What about the coloured stripes in the tread?
Often when you buy tyres, there will be a coloured band or stripe running around the tyre inside the tread. These can be any colour and can be placed laterally almost anyhwere across the tread. Some are on the tread blocks whilst others are on the tyre carcass. For ages I thought this was a uniformity check - a painted mark used to check the "roundness" of the
tyre. But I had a tyre dealer contact me with a far more feasible answer.
The same tyre is often made with slightly tweaked specifications for different vehicles. To easily identify these same labelled tyres when they are warehoused or in storage, different markings and stripes are used.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Само да добавя, че съм много доволен от новите ми Dunlop Sport Maxx. Много прецизна гума, с директен превод от волана. Стабилна и при по-високи скорости (170 - 200 км/ч) и държи много на мокро и още повече на сухо. Не хидропланира лесно при газане в по-дълбока вода при високи скорости. Не е много шумна. За сега не съм открил недостатъци. Предполагам че няма да издържи много километри, но това е нормално за този вид спортни гуми.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта