Иде зима, провери си алтернатора!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
GLI
Мнения: 294
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот GLI » Пет 25 ное 2011 19:08


И аз имам същия проблем като колегата по-горе - Когато дам на контакт, лампата на акумулатора не свети, когато двигателя запали - не зарежда (проверено) и чак след като я изфорсирам на 3000+ оборота тръгва да зарежда... Алтернатора е Bosch 90А от Passat B3, и мислех, че проблема е в релето. Смених го, но ефекта беше нулев. Не знам сега какво да го правя тоя алтернатор, да го сменям ли, на майстор ли да го давам... Някой да е имал този проблем?




Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Gigabyte » Съб 26 ное 2011 17:57


И мен ми го прави това на Jetta-та. Като я запаля не зарежда и свети червената лампичка ,изфорсирвам до към 3000оборота и уш ремъка зацепва. Сменил съм ремъка ,опънат е добре ,алтернатора е след пълна профилактика...


Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот gogata1982 » Пон 12 дек 2011 21:31


чета и си мисля ето я темата която ми трябва ...:)
ония ден слизам да запаля джетата ( 1,6 карбуратор с газова ) не беше палена 3 дена и ..изненада завъртам на 2-рия оборот умря акумулатора а скоро го взех от приятел ! дадоха ми ток запалих и веднага премерих ...без консуматори 13,7 , като пусна фаровете 13,5 ...викам си ако пусна музиката и парното и съм до там ..кажете от какво може да е и къде да премеря за отечка.. сервиз ! по всяка вероятност ще сменя четки и реле и ще се оправи но да запитам все пак :)
мерси предварително !


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот kossel » Вто 13 дек 2011 9:38


Диодната плочка не е лошо да се провери


harlova
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот harlova » Пет 16 дек 2011 18:07


това пък за диодна плочка го чувам за пръв път.. къде се намира тя?


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот ludiq1918 » Пет 16 дек 2011 20:29


В алтернатора(генератора) или по точно казано в задния му края. Към нея се свързват кабелите.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот genov1 » Сря 04 яну 2012 11:03


При мен е 13.9 на акумулатора и точно 14 V на алтернатора. Лятото като бях свалял стартера зачистих клемите уж, ама карай не е болка за умиране. Сега зимата ако не я паля 2-3 дена акумулатора загива, много е зле, и електролита му е яко мътен, ама е нормално все пак е около 5 годишен че може и повече

П.П като четох тук забелязах че тези които са с регулатори на 14.5 държат по-високо напрежение но много се влияят от консуматори, т.е пада им напрежението при натоварване докато тези с регулатори на 14.0 са по-стабилни


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот i.e.i » Сря 04 яну 2012 11:40


П.П като четох тук забелязах че тези които са с регулатори на 14.5 държат по-високо напрежение но много се влияят от консуматори, т.е пада им напрежението при натоварване докато тези с регулатори на 14.0 са по-стабилни

Не е вярно.Ако всичко е изправно не "мърда" от заводските консуматори на колата.


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re:

Мнениеот Mish87 » Чет 12 яну 2012 19:53


L&R написа:
Uneek написа:Провокиран от полезната тема на Л&Р и аз си премерих напрежението:

14.26 на празен ход, и след това при пуснати фарове падна до 14.11 :)


Е това е образцов алтернатор драги зрители :)))



Колеги направо на акумолатора ли да се боцкам, или на алтернатора или и на двете. Не съм много в час с колите :oops:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Re:

Мнениеот tdi fen » Чет 12 яну 2012 20:03


Mish87 написа:Колеги направо на акумолатора ли да се боцкам, или на алтернатора или и на двете. Не съм много в час с колите :oops:
на акумулатора


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот Mish87 » Чет 12 яну 2012 20:18


tdi fen написа:
Mish87 написа:Колеги направо на акумолатора ли да се боцкам, или на алтернатора или и на двете. Не съм много в час с колите :oops:
на акумулатора



Благодарско колега :beer Утре ще боцкам, тъкмо ще сипя и съдомиялна течност :lol:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот i.e.i » Пет 13 яну 2012 7:48


Мери на 2те.Трябва да няма разлика или да е минимална.


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Mish87 » Пет 13 яну 2012 8:08


i.e.i написа:Мери на 2те.Трябва да няма разлика или да е минимална.



:да: :019:


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Mish87 » Пет 13 яну 2012 15:39


При запален двигател - 14.37V. на акумолатора без натоварване. Къси, дълги, парно (май на 3 го пуснах) и фарове за мъгла (два броя) - 14.09V. Извинявам се на колегата ако си познае снимката, (изрових я от форума) :oops: но тя е най - подходяща, за да покажа къде мерих алтернатора и дали изобщо съм мерил правилно, защото без консумация ми даде към 7.5V. а като пуснах всичко скочи до към 11.15V. Повишаването го отдавам на това че има повече консумация следователно иска повече ток.

Изображение


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот i.e.i » Пет 13 яну 2012 15:47


Нищо не си премерил(вероятно окис/ръжда)поради лош контакт.Там напрежението е = или по-високо от акумулатора.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 53 госта