Ако имаш какво да кажеш за "цена/качество", давай! Аз нямам какво да кажа, защото не виждам смисъл, когато става въпрос за икономично каране. При всички коли, които съм карал, е по-икономично с 2000об/мин в отколкото при 2500. Това, което написа ти, е, че е най-икономично малко под макс. въртящ момент, което няма как да е вярно. Без значение дали той е на 4800, 3200 или 1750 ... Просто няма как да се обобщи по този начин. Това исках да кажа. Нищо друго.Somi написа:Не каза нищо за цена/качество.Масовите коли не са на 4000 макс. въртящ просто го дадох като пример .От 3000 оборота на които са масовите коли карани в този форум като минеш на 2500 на 5 и е най добрата икономия така да го кажа.
как да караме икономично градско и извънградско
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: как да караме икономично градско и извънградско
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: как да караме икономично градско и извънградско
За икономично каране се иска минимално въздушно съпротивление, което при високи скорости изяжда основната част от горивото. Съпротивлението на въздуха се увеличава с квадрата на скоростта, демек, ако вдигнеш скоростта двойно, увеличаваш съпротивлението четворно.
Това, прибавено към вътрешното съпротивление на мотор и трансмисия, разбива напълно теорията за икономична скорост около оборотите на най-висок въртящ момент.
Колкото до ППХ на МПИ, не е необходимо да се преправя нищо. На почти всички инжекциони дроселовата клапа при ППХ е затворена НАПЪЛНО и не пропуска газовъздушна смес. Ако всичко по клапата е изрядно, пропуските покрай нея са пренебрежимо малки и ефекта на спряно гориво го има. Ако минаваше въздух покрай клапата при ППХ и спускаме на бензин някой старопланински проход, където с километри караме без подаване на газ, какво ли би съобщила ламбда- сондата на компа?!
Това, прибавено към вътрешното съпротивление на мотор и трансмисия, разбива напълно теорията за икономична скорост около оборотите на най-висок въртящ момент.
Колкото до ППХ на МПИ, не е необходимо да се преправя нищо. На почти всички инжекциони дроселовата клапа при ППХ е затворена НАПЪЛНО и не пропуска газовъздушна смес. Ако всичко по клапата е изрядно, пропуските покрай нея са пренебрежимо малки и ефекта на спряно гориво го има. Ако минаваше въздух покрай клапата при ППХ и спускаме на бензин някой старопланински проход, където с километри караме без подаване на газ, какво ли би съобщила ламбда- сондата на компа?!

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта