rmk, колега, мене ме е страх да вдигна 4000 оборота, да не би да и стане нещо на колата, ти ми разправяш за някакви рейсъри и червени зони...

:

След мненията на Васко и на stil просто смятам, че вече разнищихме темата.
Морски, спирачките ми бачкаха перфектно преди да почнат да правят номера, което ме навежда на мисълта, че системата си е била обезвъздушена, но после се е появил въздух - в резултат от хигроскопичността. В случая едно обезвъздушаване просто нямаше да свърши работа, защото хем помпата ми се беше прецакала, хем спирачната течност беше станал на боза... клеясало от всясъде. И добре, че го има Васко, за да оправи работата. И аз (както и 90% от хората, които са ходили при него,) му имам пълно доверие, защото три пъти вече се убедавам, че наистина ги разбира нещата.