Автозавод край с.Баховица

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот santo_trafficante » Пон 18 май 2009 14:52


bayspiro написа: Пък след 20 г може и да направим нещо по- свястно като се научим.

историята не помни такива работи в Бг. :lol:
Рено,Москвич..Ровър...СофияБ mhihi mhihi
нищо не направихме mhihi
и сега нищо няма да стане като хората mhihi




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот zaro » Пон 18 май 2009 15:03


santo_trafficante написа:и сега нищо няма да стане като хората mhihi


И сега някой друг ще ни е виновен mhihi mhihi
Ние все говориме:
Няма ли това да направят, няма ли онова да направят, а кои е тоя дето всичко трябва да направи е неясно.
За това не се Е*е на площада, защото всички почват акъл да дават.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот jordanpar » Пон 18 май 2009 16:16


Значи никой не обръща внимание на основния факт---това се случва в България,страната засенчила и великите Съединени Американски щати по отношение на осъществяването на бързи и скъпи мечти.България---модерната пералня на пари без накисване.България--тук можеш да заспиш вечерта като един обикновен зет на министър и да се събудиш милионер във евро.България--където 20-годишни лекенца карат автомобили струващи колкото брутната заплата на двамата им родители за целия трудов живот.
Гриша,Ловеч,Литекс,корупция,скандали,рекет............да продължавам ли????
Защо трябва частно лице да застане зад такова производство от национално значение?????Защо не държавно дружество??????
Както един колега по-горе пита:
One написа:докато чехи и словаци правят шкоди аудита и фаувета, а румънците дачии и рена..............
хора - слепи ли сте или тъпи??? - чиста пералня на пари е това, нищо друго


Да,китаиците имат пари,ами като имат защо не си направят дизайн на собствени модели а копират световноизвестни марки и то 1 към 1 ??????
ГрейтУолл била мощна компания,инвестирали били общо 1.7 милиарда долара в тая дейност.Добре де,защо се целят в страни като Куба,Беларус,Босна,Коста Рика,Казахстан???????????Защо никой не ги приема в Европа,един продукт ако е хубав и на достъпна цена никой не може да го спре.
Вижте Киа какво направиха последните години,вижте Дачия,имат утвърдени позиции вече.
Ама работят качествено,происведеното от тях си е със собствен стил и отговаря на Евроизискванията.
Айде стига,че много се разписах няма да отговарям на лични нападки че само се ревяло по тая тема.Махнете капаците от очите си най после,от България бяха изгонени далеч по-големи и световноизвестни инвеститори,че сега до Китай опряхме.Да се радвам на тея 1500 нови работни места,които след 1-2 години ще са на борсата на труда,а някой ще си е дялнал голямата пачка.
Живеем в България--тук чудеса и по Коледа не се случват.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот stefan4o » Пон 18 май 2009 17:09


Е,прав е колегата Машина, че никой производител не е на далавера да продава нещо на практика толкова просто и здраво, че да е почти "вечно". Не знам дали следната аналогия е точно на място, но бих искал да опитам: Германия, Фолксваген, Голф 6 - 2000 продажби на година, Франция (Румъния), Дачия, Сандеро - 4000 продажби на година. Цифрите са съвсем измислени и примерни. Представете си следната ситуация - Германия (България), Фолксваген, Голф Мк3 - 4000 продажби, Франция (Румъния), Дачия, Сандеро - 2500 продажби на година. Това е нещо като пиратството в интернет и конкретно Майкрософт. От n на брой пирати свикнали да ползват само Уиндоус, след време n/5 може да им се наложи и ще си закупят оригинален, лицензен софтуер. Ако същото число n предположим, че никога не се е докосвало до Уиндоус, то никога няма да му се наложи да си го закупи. Аналогията е следната - рискуват се по-ниски продажби от новите модели за сметка на огромно търсене на подновен стар модел, така или иначе много малко хора в България могат да си позволят добре оборудван немски автомобил среден клас за цена 40 000 лева примерно, докато много повече биха си позволили да карат евтин като Дачия автомобил (чиито модели технологично сигурно са близо до немските коли от 1998, че да не кажа и по-ранните като Мк3). Аз съм на мнение, че повечето средностатистически българи биха избрали да карат Мк3 с доволни екстри пред чисто хипер новата и яка Дачия Сандеро, в която разбира се няма нищо революционно, освен цената й. Преди така коментираната "криза" (кавичките не са случайни), когато банките даваха кредити на "куцо, кьораво, сакато", търсенето на коли от сорта на 10-15к лева си беше на ниво, но за тези пари се взимаха коли 2001-2002 година модел, една част от тези купувачи със сигурност биха заложили на същата марка чисто нова кола за същите тези пари, па макар и по-старо поколение автомобил. Смеем се на китайците, ама те си произвеждат по лиценз старите модели и си имат добри продажби, като за техните мащаби. Както някой от колегите по-горе спомена - японците след тях и корейците се научиха да правят коли, скоро и китайците ще го могат, от момента, в който си назначат на работа европейски дизайнери и главни инженери по проектите за новите модели. Реално Германия няма изгода да прави подобна политика както в Китай, подари простата причина, че тук пазарът за нови автомобили не нараства главоломно с всяка изминала година, както е май при китайците. Плюс това дори и само 5% от всички китайци да могат да си позволят нова, макар и евтин модел, кола пак ще прави много голяма цифрата в сравнение с нас в България. Дачия и Рено с политиката си се позакрепиха доста, понеже преди години Рено не бяха никак добре с продажбите на новите си автомобили, имаха даже и един модел Вел Сатис, който беше спрян от производство поради... нетърсене на пазара. Истината в момента е еФтиното и това се доказва от години насам, сега просто стремежът на производителите е по-явен и доста по-застъпен в колите им.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот icoico » Пон 18 май 2009 17:20


Абе колеги...историята с Прамод Мангал и Кремиковци не беше ли достатъчно показателна за намеренията на великите азиатски инвеститори и маститите им български партньори mhihi


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 18 май 2009 18:36


При примат метал /не случайно го пиша така/ нещата бяха малко по различни - имаше предприятие, от което все още имаше какво да се открадне.
В настоящият случай, се почва от нулата и ще се правят някакви инвестиции.
За евтините автомобили - погледнете кои модели и на кои фирми се продават най много - специално в България.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот jordanpar » Пон 18 май 2009 19:58


В този линк се вижда модерно mhihi mhihi автомобилостроене в ГрейтУолл :
http://auto.shumenbg.com/center.php?w=1&d=2&s=dabab14f3f59db9585844656449f8b14

Тук на лекоразбираем руски се вижда амортизацията след само 3500 километра пробег.Отлепено челно стъкло,фарове които не могат да се регулират.....Авторът е добавил и таблица със сумираните разходи:
http://media.club4x4.ru/2007/06/26/great_wall_su_g5.html

Ето феноменални данни на един от моделите.При близо 3 литров четирицилиндров двигател са извлечени някакви си 95 к.с. а ускорението до 100км/ч става за 28 секунди,е нема такива нерви:
http://www.autoplanet1.com/index.php?cat=7&pcat=4&id=13818

На който му се рови в нета има още стотици статии и линкове с инфо за прочутите китайски возила.Общо взето не виждам нищо оптимистично написано в нито един европейски сайт.
На нас ни остава да се радваме на новооткритите работни места за тези китайски реплики,като циганче на студена мазна баница.
Няма какво да се заблуждаваме,голяма част от форума предполагам е запознат и с прочутите китайски джи-ес-еми с по две сим-карти,с репликите на нокиа и сониериксон,с ментеливите CD ресивъри за кола,с китайските високоговорители от по 3000W които изгарят и от усилвател Респром............


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот Pichaga » Пон 18 май 2009 20:05


доБре де
некачествени били
евтини били
краден дизайн
мене това кво ме засяга
да дават пара, работа и данъци в бюджета
това е
чисти пари в БГ почти няма
и това не е изключение


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот jims » Пон 18 май 2009 20:23


Да, ама те нищо няма да направят.
Първо, защото с 80 млн. фабрика за коли трудно се строй... За къде по-напред ще стигнат тия пари? За сграда ли, за машини ли и т.н. Нищо чудно (дано не става) накрая да е нещо подобно на тази от първия линк на колегата по-горе.
Второ - идеята на цялата работа е просто пройзводството да е в ЕС. И понеже никоя друга държава в ЕС не е толкова закъсала като нашата и сме идеалния вариант. Някой ще си прибере комисионната от сделката, а после другите да му мислят и да се спасяват.
Най-важното - тия коли къде ще се продават? Кой ще ги купува? В някои държави от ЕС има забрани да се вкарват и продават тези имитации, просто повечето автомобилни пройзводители още не са се усетили. Досега китайските копия не бяха толкова атрактивни, защото разстоянието е голямо и все още не са навлезли сериозно в Европа. Когато заработи завода в "задния двор" ще има обрат. Ще започнат все повече и повече дела за копиране и все повече и повече модели ще бъдат забранени в ЕС. Още повече в период на финансова криза и борба за оцеляване.
Накрая виждам как ще се забранят навсякъде освен в България, защото тук се пройзвеждат... И пак ще се бием в гърдите, че правим коли... Нищо, че никъде няма да ги искат.

Факт. Искат да строят. Поне през първите няколко години всичко ще е наред, после обаче не се знае... Китайците приличат на корейците от 90-те. Разликата обаче е, че другите поне правеха и се мъчеха над нови разработки и коли. Тези само копират...


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот mladvampirTDI » Пон 18 май 2009 20:52


Абе ние сме "чуден" народ. Все нещо ни е криво. Сега що китайски коли, а не Голф 3, ами ако беше Голф 3 щяхме да ревем, че тези ни имат за 3-та ръка хора и вместо да правят тук Голф 6 ще ни лъжат с тази стара технология. Няма угодия, а и любимо ми е - на нероден Пенчо ще му мислите. Спок бре хора, тези които ще инвестират нали не мислите че така имат едни 80 милиона и се чудят какво да ги правят. Хайде стига да разбираме от всичко. Интересно ми е колегите, които се чудят кой ще ги купува тези коли, дали са се запитали, а защо ли се произвеждат тези коли. Явно има кой да ги купува.

за мен най-важното е - около 1500 Български семейства ще имат възможност да се прехранват покрай тази инвестиция. Независимо дали е за 6 месеца, година, две, пет. Това е. А че някой щял да вземе комисионна - ми да вземе бре, нали горното условие ще се изпълни, какво ми пука кой ще има комисионна. Да не мислите, че това с комисионните и прането на пари е БГ откритие. Хайде стига, важното е в тази наша икономика да вземе и да се прави/произвежда нещо.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот freestyler911 » Пон 18 май 2009 21:09


1. 1500 работни места

2.аз в софия съм виждал грейт уол, ама незнаех е е чайна, помислих го за нещо хамериканско, щото ми приличаше на олдсмобил алеро, както и да е харесах го, и двг звучеше свежо.

3.каквото и да е ако заработи ще се възгордеем малко, може пък фалве да насерат, от идващата заплаха.

4.ако са евтини коли, ще си купя... пък вие си карайте 15 годишните тройки, новото си е ново

5.не покривали стандарти, а евро4 пише в сайта, дали лъжат?

6.Айде стига, това с линковете по горе е просто нереално... Бил се отлепил прозореца, ами аки го е напънало нещо ще се олепи много ясно.Фаровете отказали, ми и имаше един човек с пасат Б6 дето просо рева като малко дете и то с кола на 10 000 километра, да не говорим за ДСГ кутиите и проблемите с тях и колко хора писаха теми във форума.... всяка марка си има издънки, просто при фалве са по малко или по евтино излиза ремонта им и не обръщаме внимание ....

7.Хора които не поддържат колите си,и не шофират правилно , винаги имат проблеми, били то малки или големи...

8.АЗ ИСКАМ ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ АВТОМОБИЛИ В БЪЛГАРИЯ, И С УДОВОЛСТВИЕ БИХ РАБОТИЛ ТА ДОРИ И НА ПОТОЧНА ЛИНИЯ !


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот zaro » Пон 18 май 2009 22:12


До колкото ви слушам редица от вас ще бъдат ощетени сериозно от предстоящото производство mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот icoico » Вто 19 май 2009 0:07


Ще бъдем ами,щото познай дали цялата държавна машинка начело с войска и полиция няма да се преоборудва с кокошарниците на Г.Г.в името на подкрепата на родното производство,а ако успеят да прокарат една забрана за внос на употребявани коли-и всички ние дето не можем да си позволим коли за по 40-50 000 и нагоре пари.А какви мислите заплати ще получават тези прословути 1500 работници които ще сглобяват най-евтините коли в ЕС?


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 19 май 2009 8:13


icoico написа:А какви мислите заплати ще получават тези прословути 1500 работници които ще сглобяват най-евтините коли в ЕС?


Колкото и да е, по-добре от нищо. BTW, ти знаеш колко ще взимат или само така си мрънкаш?
Иначе никои никого не е и няма да застави да купува това или онова. Аз например не бих си купил такава кола, но това не ми пречи за подкрепям инициативи, които ще докарат малко пари в БГ. А това, че държавата ще купи за себе си такива коли е в сферата на догадките, но дори да е така, по-добре нови китайски коли за полиция, бърза помощ, etc. отколкото стари лади и уазки.


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Автозавод край с.Баховица

Мнениеот Стиви Джи » Вто 19 май 2009 8:17


icoico написа:Ще бъдем ами,щото познай дали цялата държавна машинка начело с войска и полиция няма да се преоборудва с кокошарниците на Г.Г.в името на подкрепата на родното производство,а ако успеят да прокарат една забрана за внос на употребявани коли-и всички ние дето не можем да си позволим коли за по 40-50 000 и нагоре пари.А какви мислите заплати ще получават тези прословути 1500 работници които ще сглобяват най-евтините коли в ЕС?

Ами нали в други и не много отдавнаши теми се бесеха цифки, че администрацията пазарува мерцедеси и бмв-та. Сега пък не може и евтини трошки. Я се уточнете какво искате. А такъв внос на втора употреба не могат да ти забранят, щото бангии от извън ЕС така или иначе не се внасят.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта