Нова кола = на боклук .Това е моето мнение. Новите коли се правят еднодневки - всичко е рециклиран материал. Как може на 2г .кола да се лющи боята на таблото и на лайстните на вратите ? масово се слага мека ламарина .Лошо лаково покритие. На кола на 3 г. задните амортисьори са долу. Тропа волана / доста силно чукане от каре. проблеми с електрониката -н случай. Покрай Орела в Каргоекспрес се наслушан как на нови Вектри / 30-40 00км/ се сменя комп и EGR клапан по няколко пъти.
Новите коли се обслужват в уж специализирани сервизи дето секат с голямата брадва в цените.
Елементарен пример - задни маслени амортисьори/ 2г гаранция/ за Комбо в Каргоекспрес цена 125 лв, в Булвария 122лв. В сервиз /пряк доставчик на части/ - Газови амортисьори - цена 92 лв с 2г гаранция

В вторник мога да дам и точно сравнение на цените за смяна на масло и филтри в КаргоЕ-с и сервиза. Но и там има яка разлика .
