


Как палите последните 2 студени дни
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Как палите последните 2 студени дни
паля без проблеми.в неделя колата не беше палена, но в понеделник сутринта запали без проблеми и днес също.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как палите последните 2 студени дни
emohrisstov написа:Вчера сутринта неможах да запаля. Паднал акумулатор. Колата не беше палена от събота.
Днес сутринта пак неможах да запаля. Явно дедо ти акумулатор не се е заредил достатъчно вчера. Ще му гледам и водите днес
едит: в тази връзка колко време каране (или работа на двигателя), горе-долу, е необходимо да се зареди един напълно изтощен акумулатор?
Много километри, за работа на място дни.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Как палите последните 2 студени дни
За работа на място са измислили хората зарядното за акумолатор. Иначе на Гоуфу миналата година го запалихме на тикане, тръгнах до София и обратно и след прибирането мултицета показа 12.3.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как палите последните 2 студени дни
Горе забравих да пиша
Вчера запалих от раз направо на газ, щото при мене бензиновата уредба отдавна е дала фира, днеска запалих много трудно, акумулатора сдаде багажа много бързо и запалих благодарение на това че от нас е близо 1,5 км надолнище
Вчера запалих от раз направо на газ, щото при мене бензиновата уредба отдавна е дала фира, днеска запалих много трудно, акумулатора сдаде багажа много бързо и запалих благодарение на това че от нас е близо 1,5 км надолнище

- Night_elf
- Рошаво мазало
- Мнения: 3431
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 14:59
- Автомобил: Vw Golf V
- Двигател: 1.9 TDI BKC
- Местоположение: София
Re: Как палите последните 2 студени дни
И в тези студени зимни дни ,моята каляска не ме остави
Направо ще я цуна Голфиана ! Резачка е !

Направо ще я цуна Голфиана ! Резачка е !
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Как палите последните 2 студени дни
Night_elf написа:И в тези студени зимни дни ,моята каляска не ме остави![]()
Направо ще я цуна Голфиана ! Резачка е !
Ееее, така е, сравнение с наште каляски новото си е ново!
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Как палите последните 2 студени дни
Night_elf написа:И в тези студени зимни дни ,моята каляска не ме остави![]()
Направо ще я цуна Голфиана ! Резачка е !
Е то оставаше кола на 5 години и то ФВ да те остави

- Night_elf
- Рошаво мазало
- Мнения: 3431
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 14:59
- Автомобил: Vw Golf V
- Двигател: 1.9 TDI BKC
- Местоположение: София
Re: Как палите последните 2 студени дни
emohrisstov написа:Е то оставаше кола на 5 години и то ФВ да те остави
Тя да има късмета да ме остави ..
Сега в големия студ ,не я бях изкарвала 3дни от паркинга и като я яхнах ,заръмжа от първия път. За туй си я обичам !
Да ама сестрата с bmw -то не можа да запали

- bobo7
- форумно КГБ
- Мнения: 9453
- Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател: AGN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как палите последните 2 студени дни
сутрин си пали 
в 1ч не

в 1ч не
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как палите последните 2 студени дни
emohrisstov написа:Night_elf написа:И в тези студени зимни дни ,моята каляска не ме остави![]()
Направо ще я цуна Голфиана ! Резачка е !
Е то оставаше кола на 5 години и то ФВ да те остави
Ако е с оригиналния акумулатор е похвално много че е изкарал 5 години, ако е нов нищо не бива да те учудва че е запалила. Като гледам проблемите с НЕпаленето сутрин са от кофти ток
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: Как палите последните 2 студени дни
пали без проблеми,да чукна на дърво.
.съвет от мен,за някои може и напразен-но преди зимата проверка на капачка,свещи,смяна на горивен филтър и един пълен разряд на акумулатора до нула и после читав заряд.и не на последно място знам че в таз криза е проблем да държим резервоарите пълни,но това изключва образуването на конденз(вода)по стените на резервоара и съответно смесването и с бензина.
.а с бмве-тата да си берат гаилетата 



-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Как палите последните 2 студени дни
К.Одаджийски написа:emohrisstov написа:Night_elf написа:И в тези студени зимни дни ,моята каляска не ме остави![]()
Направо ще я цуна Голфиана ! Резачка е !
Е то оставаше кола на 5 години и то ФВ да те остави
Ако е с оригиналния акумулатор е похвално много че е изкарал 5 години, ако е нов нищо не бива да те учудва че е запалила. Като гледам проблемите с НЕпаленето сутрин са от кофти ток
Мойт кошница е 2001 и е още с оригиналния акумулатор а си пали от раз.
Re: Как палите последните 2 студени дни
и аз паля без проблеми, а акумулаторчето е 45Амh, оригинално на 5 години вече.. как става тва - нз 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Как палите последните 2 студени дни
batmilko написа:пали си засега френската печка без ядове
Блаженни са вярващите

Колежката ми от Русе днес ми писа , че няколко локомова с Алпин дизел при температура минус 21 гр - няма палене


Вчера ми се дръпна ... С Шел нафта няма палене при минус 16,5 гр. Залях горивния филтър с 6 л гореща вода сутринта и взе да прави опити да припали..

Голчо си пали от четвърт завъртане след подгрев на акумулатора с фарове / акумулатор точно на 1г 1месец/ - ама му замръзна дясната порта - не се заключва , не се отключва

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта