passat_rs написа:1
но бащами казва да паля по 2-я начин особенно зимата колата палила по лесно
Естествено че пали по-лесно. В случая ти си


passat_rs написа:1
но бащами казва да паля по 2-я начин особенно зимата колата палила по лесно
Mo0ny написа:2ри винаги,бащата като ме учеше каза тъй,та от тогава само така паля.
ако сте я оставили на скорост кво правите съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?
Mo0ny написа:съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?
A_state_of_trance написа:Mo0ny написа:съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?
И на мен ми е интересно да разбера разликата. И защо точно зимата е най-добре да се пали на свободна и натиснат съединител? На първата страница има нещо споменато за залепващ съединител... Някой може ли да разясни точно за какво иде реч?![]()
Иначе аз най-често паля на свободна без да задържам съединителя.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: nikmar и 57 госта