forski написа:Колеги а как стои въпроса с корозията по-купето,някъде бях чел/гледал че автомобили с корозия по-купето няма да могат да минават тех.преглед?
От профила ми е видно че карам Опел и там нещата на всички са им ясни,миналата пролет оправях калник и прагове но сега я гледам че е тръгнала пак.Като цяло купето няма дупки или нещо подобно,цвета е еднакъв навсякъде но тук там има надигнато от ръжда и спукан кит.
Някой минавал ли е преглед с подобен ръждилник да сподели опит
Принципно,ако трябва реално да се гледа на нещата а то си трябва,та може да има опасни автомобили с малко изгнили и такива малко,но опасно изгнили.Тоест не би трябвало да има изгнили части в радиус от 30 см от всяка носеща точка на окачването! В бг винаги ще минаваш преглед,досега не съм чул и видял в България някоя кола да са я бракували защото не е минала преглед,стига да има кой да я кара,то тя си минава прегледа,дори и да падат части от нея по пътя.Ситуацията винаги ще е такава...