A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Оборотите при които се достига макс мощност, не са максималните за колата.
Гаранция, че от 6000 оборота нагоре, абф ще има ПО-ВИСОК торк!!!
Отделно че абф го държи до 7000 близо до максималния, а аудито след 5500 ще почне да се сгромолясва
Мощността е произведение от обороти и въртящ момент при дсдените обороти.
Максимслна мощност не се развива при оборотите, при които де развива максималния въртящ момент!!!
Гаранция, че от 6000 оборота нагоре, абф ще има ПО-ВИСОК торк!!!
Отделно че абф го държи до 7000 близо до максималния, а аудито след 5500 ще почне да се сгромолясва
Мощността е произведение от обороти и въртящ момент при дсдените обороти.
Максимслна мощност не се развива при оборотите, при които де развива максималния въртящ момент!!!
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
hooligan_sk написа:Казали са го много точно колегите - 2 коли с еднаква мощност/киловати и с равно тегло, вървят грубо казано наравно когато се карат на максимума им. Това важи при сравнение дизел/бензин, турбо/атмосферен мотор. В ежедневието са коренно различни коли, но от чертата са с равни възможности. Ха сега да си представим какво се случва след старта, когато едната кола има 300кг повече да тегли
Според мен това важи основно за максималната скорост,но за динамиката,нещата не стоят така...давам пример с масовите 1З и АБС при мк3,които са с еднаква мощност от 90к.с. и максимална скорост от 178км/ч,но норматива 0-100км/ч е 12.1сек. при бензинката и 12.8 при дизела(по каталог),а и реално е горе долу така...основна причина за този факт са оборотите в полза на бензиновия матор...това съм забелязал че важи основно при сравнение с 8 винтиловите бензинки...е има и редки изкл#чения...аналогично е и при бензиновите асматици,спрямо турбомоторите с приблизително еднакво тегло и коне,като основна причина е голямата разлика във торка!
И не мисля,че аудито певъзхожда голфа чак с 300кила,но и така големия въртящ момент и куатрото се справят добре с тази разлика,така че голфчето ще падне отново и отново...има варианти да се поолекоти голфа,та барем този АБФ се посъбуди,но пак не е сигурно,мъкар че собственика ако не се лъжа май беше описал някакви подобрения по мотора

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
:
Първо голфа го няма въобще на 1-ва и на 2-ра.
Каквото има да се случва,ще стане на 3-та на която и финишират
Второ съвсем различно е да тичаш с 30кг на гръб,друго е когато си само с празна раница.
Аудито е супер тежко 1580кг(празно)
Много условности и излишни спорове.
Колко по-висок торк има все пак,ако кажете ще е полезно
Нека да видим как се сгромолясва Аудито ама на таблицата
Естествено,че като пада кривата на Нм,става безмислено да се цикли в обороти.
Аудито пада заради килограмите,това е
оФФ:Еластичността на Аудито ще е по-голяма и от летящ голфа ще падне
Първо голфа го няма въобще на 1-ва и на 2-ра.
Каквото има да се случва,ще стане на 3-та на която и финишират
Второ съвсем различно е да тичаш с 30кг на гръб,друго е когато си само с празна раница.
Аудито е супер тежко 1580кг(празно)
Много условности и излишни спорове.
Колко по-висок торк има все пак,ако кажете ще е полезно

Нека да видим как се сгромолясва Аудито ама на таблицата
Естествено,че като пада кривата на Нм,става безмислено да се цикли в обороти.
Аудито пада заради килограмите,това е
оФФ:Еластичността на Аудито ще е по-голяма и от летящ голфа ще падне

- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
quattro или не аудито пада с доста.За какво спорите изобщо като има ОГРОМНА разлика в теглото на двата автомобила.При старт от място аудито няма никакъв шанс.А това за прословутият въртящ момент мога да кажа само, че при старт от място няма почти никакво значение при равни конски сили.Многократно съм пляскал ТДИ-та с двойно по-високи нютони от скромните на ЕЗ-мотора 125НМ
За собственика на АБФ - при тези 40км/ч е трябвало да си на 1ва скорост и ще си на около 4000об/мин и познай какво щеше да се случи на V6-цата
.

За собственика на АБФ - при тези 40км/ч е трябвало да си на 1ва скорост и ще си на около 4000об/мин и познай какво щеше да се случи на V6-цата

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Какво е щяло да се случи колега,куатрото такъв старт му е направило,че го е сънувал
И какво като е на първа с 4500 да не взема да излети случайно,аудито при тия обороти пак е с по-висока мощност
И какво като е на първа с 4500 да не взема да излети случайно,аудито при тия обороти пак е с по-висока мощност
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
На теория при еднакви условия - килограми и коне разликата иде от въртящия момент.
Кола с по-голям въртящ момент трябва да вземе преднина в началото и да си я задържи.
Още повече при старта куатрото е допълнителен плюс.
6 цилиндров бензинов двигател има много повече въртящ момент от 4 цилиндров, постига го по рано и не го губи.
Само че това ауди е 1450 кг по катлог а колфа 1150......
За Аудито незнам но стоков ABF на дино вади около 115 коня на колелетата и не повече от 140 въртящ момент .... ЛИЧНО ПРЕМЕРЕНО
Кола с по-голям въртящ момент трябва да вземе преднина в началото и да си я задържи.
Още повече при старта куатрото е допълнителен плюс.
6 цилиндров бензинов двигател има много повече въртящ момент от 4 цилиндров, постига го по рано и не го губи.
Само че това ауди е 1450 кг по катлог а колфа 1150......
За Аудито незнам но стоков ABF на дино вади около 115 коня на колелетата и не повече от 140 въртящ момент .... ЛИЧНО ПРЕМЕРЕНО
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Тоя каталог може да е правен на някоя руска Автоморга,дето колите за изкупуване трябва да са по-леки.
На мой приятел 7а аудито-2.3 20в,тежи 1530 празно (мерено е)
На точен кантар.
Плюс това 2.6 купе тежи както казах почти 1600кг.
Сега да се сравняват 1200кг с водача и 1650 с водача е пълна тъпотия
На мой приятел 7а аудито-2.3 20в,тежи 1530 празно (мерено е)
На точен кантар.
Плюс това 2.6 купе тежи както казах почти 1600кг.
Сега да се сравняват 1200кг с водача и 1650 с водача е пълна тъпотия
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Vidol Nikolov написа:Какво е щяло да се случи колега,куатрото такъв старт му е направило,че го е сънувал
И какво като е на първа с 4500 да не взема да излети случайно,аудито при тия обороти пак е с по-висока мощност
Незнам за вас, но аз на quattro-то в случая го гледам като недостатък.Вярно поп-добро сцепление но допълнителните килограми са сериозен недостатък за 400м...
А не разбрах защо аудито да е с по-висока мощност,да не би случайно да е 100коня отгоре!?Още нещо че сравнявате 16Волтов двигател с 12в...16В всички знаят къде му е силата и до колко оборота държи прилични коне и торк

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
hayabusa_gsxr написа:Vidol Nikolov написа:Какво е щяло да се случи колега,куатрото такъв старт му е направило,че го е сънувал
И какво като е на първа с 4500 да не взема да излети случайно,аудито при тия обороти пак е с по-висока мощност
Незнам за вас, но аз на quattro-то в случая го гледам като недостатък.Вярно поп-добро сцепление но допълнителните килограми са сериозен недостатък за 400м...
А не разбрах защо аудито да е с по-висока мощност,да не би случайно да е 100коня отгоре!?Още нещо че сравнявате 16Волтов двигател с 12в...16В всички знаят къде му е силата и до колко оборота държи прилични коне и торк
Абе ние 16В много добре го знаем,но нека АБФ да не е емблематичния...един дърт КР,който вече почти не се среща е много по-кефещ и създаде доста слава на 16В


Последна промяна от emiltd на Сря 29 фев 2012 12:14, променено общо 1 път.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Автора се е пуснал и е загубил
Пешката,ако желае нека сподели дали неговият Абф е бил напълно в заводското си изпълнение по времето когато се е пускал с такова Ауди и ако не е какво е било променено,да се опита автора малко да понагласи нещата за другата седмица да не бере срам великото име на АБФ-А и великото купе на Голф-а 3-ка
Най-новият вид тунинг'стискане на палци'..жалко,че е само оптичен
Пешката,ако желае нека сподели дали неговият Абф е бил напълно в заводското си изпълнение по времето когато се е пускал с такова Ауди и ако не е какво е било променено,да се опита автора малко да понагласи нещата за другата седмица да не бере срам великото име на АБФ-А и великото купе на Голф-а 3-ка

Най-новият вид тунинг'стискане на палци'..жалко,че е само оптичен

Последна промяна от Vidol Nikolov на Сря 29 фев 2012 12:17, променено общо 1 път.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Темата не е сравнение м/у 16В мотори а е за дръпка на два конкретни автомобила.Във случая смятам, че е излишно да се спори(поне според мен голф-а бие преспокойно, само трябва да му се набие всичката газ
)


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Vidol Nikolov написа:Автора се е пуснал и е загубил
Пешката,ако желае нека сподели дали неговият Абф е бил напълно в заводското си изпълнение по времето когато се е пускал с такова Ауди и ако не е какво е било променено,да се опита автора малко да понагласи нещата за другата седмица да не бере срам великото име на АБФ-А и великото купе на Голф-а 3-ка
Къде пише че се е пуснал и е загубил? Аз доколкото прочетох са тръгнали да се дърпат от движение без предварителна уговорка... тоест резултата по никакъв начин не е реален.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Вика му се летящ старт(въпреки,че тука малкооо...)
Да се пуснат от място другата седмица и пак ще си говорим за криви и прави моменти
Да се пуснат от място другата седмица и пак ще си говорим за криви и прави моменти
Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Аз залагам, че на финала ще са почти на кантар. Вие как го описвате все едно не са на 400м. а на 2 километра. Нито тоя АБФ е нещо толкова бързо, нито тежкото ауди.Аудито има старт от куатрото докато му свърши първа скорост и после му е зор.Никой нищо не каза за това, че 150 коня от 2.6 мотор са малко ( или на мен така ми се струва ?! ). Затова и двата спрелници са на кантар.Ама да се пуснат и да напише автора какви са му впечатленията 

Re: A4 2.6 quarttro vs Mk3 2.0 16V ABF - 400m. ?
Така....въпреки че описах ситуацията в първия пост явно пак има неразбрали.Не сме правили летящ старт,просто си карах,момчето с аудито ме изравни,израмжа колата и от там се почна всичко.Действието се случи в градски условия
Или щях да остана на същото място
или ако гумите зацепят аудито щеше да ми види ауспуха.
Видоле няма какво да се пениш като не си запознат.На скоро имаше пусната тема "На колко оборота е АБФ при 100км/ч".
И пак не си разбрал.Калпави са 2ра и 3та,1ва е доста силна даже!
hayabusa_gsxr написа:За собственика на АБФ - при тези 40км/ч е трябвало да си на 1ва скорост и ще си на около 4000об/мин и познай какво щеше да се случи на V6-цата
Или щях да остана на същото място

Видоле няма какво да се пениш като не си запознат.На скоро имаше пусната тема "На колко оборота е АБФ при 100км/ч".
Vidol Nikolov написа:Първо голфа го няма въобще на 1-ва и на 2-ра
И пак не си разбрал.Калпави са 2ра и 3та,1ва е доста силна даже!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта