Не само в София могат да са ла*на! Повярвай ми и тука има ахмаци на кило. И веднга разказвам - карах преди години един служебен пасат 88-ма година, леки следи от задирания от мнооооогото хора дето му се изредиха да му чупят кокалите като на лека жена. И идва време за преглед, отивам аз при наши хора, че сме се сетили последния ден от изтичането на ГТП и нямаше ръчна точно в тоя момент. Ми да си кажа мен ми е през дедовия за ръчната има ли я или я няма, спирачките му бяха много добри. (ЗНАМ нямането на ръчна как се отразява на спирачките, но това е друга тема!)
Отивам в бившото ОСО до ритейл центъра в Пловдив и се представям, че еди кой си ме праща да не доглеждат, че няма ръчна, а да си ми проверят спирачките и да продължат без въпроси. Тогава още нямаше камери по пунктовете. Па като се почна едно заяждане, какво като те е изпратил Жоро еди кой си? Тая кола няма никакъв външен вид! Аз седя в недоумение - на преглед за изправността на автомобила ли съм или на изложение на VW
Газовете не са ти в нормата - това на газ, смятайте какво заяждане пада да ми го кажат това при току шлайфана глава, сменени гумички и тинтири-минтири и никаква загуба на масло. И накрая ме върнаха да си оправя външния вид на МПС-то, ръчната и катализатора
Не можах да разбера кола на 20+ години какво толкова доглеждаха, ами ако дойде бай МангаУ без никви спирачки, отвсякъде ръжди, разтропана, раздрънкана жигула не знам какво ще му кажат !?
П.П.: Баща ми беше изтървал преди време датата, помнел си старото правило, че е до края на месеца, а не до датата написана отзад и да ти кажа не го гъбаркаха толкова, мина си нормално. Но явно е въпрос на отношение дали искат да имат клиенти или не. Аз ненапразно казах, че имам познати в пункт за ГТП и той ми казва: Да, връщам хора, но се стремя ако не е нещо сериозно да не го върна, щото в един момент тръгва слава на сервиза дето иска само нови коли да преглежда и само ако са изправни минават. Знаем си какво е положението на 70 % от колите - стари, очукани кошници и сме ги отсвирили не само от мърлящина, ами и от нямане, и от нужди все някъде другаде да се наливат пари. То и затова не се захващам на мойта да й оправя външния вид, гледам само технически възлите да са в изправно състояние да не се пребия някъде и тва е
