valsn, имаш 10 бири от мен!
Дано темата да е от полза за повече хора!
Иначе за бирите ще ги делим черпенето 50/50 / да кажем2х5 от всеки/.

valsn, имаш 10 бири от мен!
ping23 написа:hooligan_sk написа:Не са нужни по-тесни гуми за зимата. Дори в градски условия, широката гума е по-подходяща. Притежава по-голяма контактна площ, съответно върху заледена настилка и асфалт спира по-добре. А точно това е най-важното за мен през зимата. Принципно по-тясната гума дава по-добър контрол при странично водене в "мек" сняг. Не е нещо което като обикновени юзъри ще усетим
Има ли как да го докажеш това защото противоречи на всичко което съм учил по физика в 7 клас (не че бях най добрия ученик)
Tomasz Młodawski, product manager at Michelin Poland:
Changing your winter tyre width to be narrower than those in summer is not recommended.The trend today is to use identical tyre size in summer (as approved by the car manufacturer) and winter tyres.Making the tyres narrower for the winter causes worse traction and, by decreasing the contact area, worse braking on wet, snow-covered (hard) and icy surfaces.
hooligan_sk написа:...The trend today is to use identical tyre size in summer (as approved by the car manufacturer) and winter tyres.
Haralampi написа:dobrin повтори моето мнение по-горе.
Иначе при мен колата си е заводски с еднакъв размер летни и зимни. Единствено зимните са на метални джанти, които са по-едекватното решение за зимни условия.
dedicha написа:Haralampi написа:dobrin повтори моето мнение по-горе.
Иначе при мен колата си е заводски с еднакъв размер летни и зимни. Единствено зимните са на метални джанти, които са по-едекватното решение за зимни условия.
И това съм го чувал, на сеата ги бях направил така. Ама сега на полото сложих лети за зимата, а железните оставих на летните гуми- логиката ми е следната - алуминия не ръждясваА иначе каква е логиката да се слагат железни зимата ?
hooligan_sk написа:dedicha написа:Haralampi написа:dobrin повтори моето мнение по-горе.
Иначе при мен колата си е заводски с еднакъв размер летни и зимни. Единствено зимните са на метални джанти, които са по-едекватното решение за зимни условия.
И това съм го чувал, на сеата ги бях направил така. Ама сега на полото сложих лети за зимата, а железните оставих на летните гуми- логиката ми е следната - алуминия не ръждясваА иначе каква е логиката да се слагат железни зимата ?
Солта и лугата могат да повредят лаковото покритие, зимно време се минава през повече дупки и такива глупости.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта