VW vs Toyota - предимства

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот eng » Чет 17 яну 2013 15:15


Petrolhead написа:Купувайте тойоти бе колеги.
Карайте ги със здраве, но недейте да ги хвалите точно тук.

Ами те точно така направиха моите шефчета след като минаха през Пежо,Рено, Кади,Джета дизел 140 коня чистак бърсак от магазина, до момента смао Королите и едно две версота устискват на зверската експлоатация на шоферчетата.И проблеми дори при -23 градуса палене не е имало.Не казвам че с абезгрешни, такива коли няма -но факт в нашата фирма те се задържаха най дълго с престои в сервизите само за смяна на консумативи.И сега поръчаха още една корола дизел.Аз пък са на мнение че дизела им е по-тих от този на фв и ако вътре са така изолирани както фв ще бъде все едно караш бензин но уви-всяко нещо си има цена.
Сега пробвах калника - деиствително е като от пластелин, което само може да ми направи много лошо впечатление.
А относно дилърчетата- да з аматериалите и за меките тенекии наистина няма смисъл да се сравняват, но я да ги сравнят коя по колко време ще дреме у сервизО в извънпланов престой.На тоя ше му омекнат петите.




Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 яну 2013 17:29


не забравяйте че фолкваген е фирмата която прави Авентадор и Вейрон.

докато тойота прави плейстейшъни на колела и най-великия им перформанс модел е тунингована супра от преди 20 години. айде моля ви се.
тойота винаги са били и ще си останат бездушни, невървящи и пластамасови служебни автомобили.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот StS » Чет 17 яну 2013 17:53


Малко по-рано се заговори за директното впръскване което ако проследите внимателно само VW успява да внедри успешно от 2003, по онова време кои производител от такъв калибър го има? / Да не включваме BMW и Мерца защото просто нямат отношение тук/.
И тук идват проблемите според мен ВАГ имат много екстри като TSI и все пак японците си остават със старите атмосферки до скоро..


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот velinsl » Чет 17 яну 2013 19:33


Останал съм с впечатление, че последните години японците правят по-здрави(технически) автомобили спрямо ФВ от реклами и статии.
Дали това е илюзия или не, не знам.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот bobocamaro » Чет 17 яну 2013 20:00


Petrolhead написа:фолкваген е фирмата която прави Авентадор и Вейрон.
..докато тойота прави плейстейшъни на колела и най-великия им перформанс модел е тунингована супра от преди 20.

Не виждам често авентадор и бугати по Горубляне.
Дотам ми стигат селските краченца, за Германия нямам мнение.
Но пък виж, тлъсти Lexus-си, тундри и крузъри под път и над път в BG.
Понатам и примерно
1997
Audi became the first manufacturer in Europe to take a hybrid vehicle into volume production: the Audi duo based on the A4 Avant. The vehicle was powered by a 90 horsepower 1.9-litre TDI in conjunction with a 29 horsepower electric motor. Both power sources drove the front wheels. A lead-gel battery at the rear stored the electrical energy. The Duo was not a commercial success and therefore discontinued, prompting European carmakers to focus their R&D investment on diesels.

Kaк стана плейстейшъна да просперира с хибридите си, а любимият ваг още не е мръднал от заветното 1.9tdi.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 яну 2013 20:13


Викаш тундрите са повече от ку седмиците.
А приусите си правят собствени задръствания.
Колега покарай някой прехвален хибрид и сам ще разбереш защо фв правят 1.9 тди от 20 години


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот StS » Чет 17 яну 2013 20:33


Аз пак казвам нека има конструктивна критика, градация в мненията. Все пак тук е ясно всеки какво би избрал.. Но нека има и технически данни кое как и т.н Да спорим е безмислено - VW е една класа отгоре от гледна точка - комфорт екстри и т.н


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот Quottzot » Чет 17 яну 2013 20:35


За мен Тойота и Мерцедес произвеждат най-дългосрочно качествените автомобили в момента на пазара. Авенсис е един изключително корав модел, който едва ли при правилна експлоатация може да бъде надминат. 2.2D-Cat 177к.с. + 6-степенната механична кутия е много добра комбинация, която лично за мен няма алтернатива, предлагана от VAG. Аз също мисля че меките ламарини са нарочно такива. При много лек удар ще могат да се огънат и да си върнат първоначалната форма, а например при дадената Джета и най-лекият удар по ръба на веждата ще остави следа и ще нащърби ръба. За шума не мога да кажа нищо, понеже не ми прави впечатление, дори и да трака като разнебитена помпа-дюза на 700 000км. Имам впечатления от Авенсис с по-горе споменатата моторизация и от Корола версо с D-4D 2.0 или 2.2 - не са сещам точно, но беше 126к.с. И двата дизела са супер тъпакоустойчиви, само замръзнала нафта ги изкарва от строя. Струва ми се че специално Авенсиса е проектиран така че всеки материал да издържи максимално дълго, а не да изглежда максимално добре. Интериорите и дизайна, обаче, на Тойотите, без Авенсисите след 2004, е под всякаква критика. Особено на Корола Версо, където какъвто и цвят да си поръчаш, на таблото все ще имаш грозния небесносин панел. Все пак намирам Тойотите само като средство за придвижване от т.А до т.Б и ако си търсех автомобил само с тези критерии, Тойота щеше да е изборът, но уви, не гледам само това при избора на автомобил.
Lexus - като луксозна Тойота обаче е съвсем друга работа, като бих избрал GS пред А6 или 5-та серия.
Друго, в което Тойота е по-добра от ВАГ е и иновациите, които колкото и да са незначителни на пръв поглед, имат голямо значение. Например нагласяването на дюзите на климатика според хората при GS, или разтегливите седалки, които се удължават за хора с по-дълги крака.
Главният недостатък на Тойота, който е и споменат по-горе, е липсата на богата гама от моторизации, аз поне само дизела със 177к.с. и 3.5-литровия бензин със 306к.с. харесвам. Липсват мощни дизели за по-големите модели и икономични и пъргави бензини за широкия пазар, където ВАГ, предлагат може би, най-голямата и обхватна гама - има за всеки по нещо - малък и икономичен дизел - 1.6тди, дизел за средния клас - 2.0тди, дизел за премиум класа - 3.0тди, дизел за луксозните шлепове - 4.2тди и 5.0тди, та дори и 6.0тди, малък, пъргав и икономичен бензин - 1.2тси, 1.4тси, 1.6фси, среден бензин за средния клас - 1.8тси, 2.0тси, вървящ, разумно мощен бензин - 2.5тфси, 3.0тфси, и доста неразумни бензини нагоре.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот StS » Чет 17 яну 2013 20:46


Аз пък съм карал само Корола Версо 1.8 /2004/ бензинка, доста добър звук от двигателя - много равномерен и тих. Доста еластичен двгател и много по-приятен от 1.8 - 125кс на ФВ да кажем. Но пробега е около 200км и нямам повече детайли даже не помня колко к.с беше, знам че беше около - 129... над 300к и работеше като нов. Това ми направи добро впечатление...


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот eng » Чет 17 яну 2013 23:46


Petrolhead написа:Викаш тундрите са повече от ку седмиците.
А приусите си правят собствени задръствания.
Колега покарай някой прехвален хибрид и сам ще разбереш защо фв правят 1.9 тди от 20 години

Ми да прощаваш колега ама нищо не казА, в Европа вероятно ку седмиците са повече от Тундрите но това в никакъв случай не ги прави по-надеждни от тях.Освен това в световен мащаб не е съвсем такак както твърдиш.Ходил съм примерно в щатите и трябва да ти кажа че примерно Тойота Солара мисля се води купе/кабриото на Кемри е нещо невероятно и не бих я предпочел пред никой фв.МОже би смао за Пасат ЦЦ.
Приусите са буквално на всяка крачка в САЩ, чак задръствания едва ли правят но нещо против тях ли имаш или хибридната им технология?Да имат проблем с батериите като минат 300-350к. ама те на толкова д акажем идват в Бг (ако дойдат въобще), освен това Приуса като надеждност е железен автомобил дори немското вагенско списание го потвърди.Няма как да сравняваш хибрид с дизелов автомобил и това че вф го правят от 20 години.........хубаво.
Quottzot-все едно аз съм го писал това мисля напълно като теб смао с дизела з амерц не съм съгласен, вече не е това което беше.А иначе Лексус е друга планета и действително и аз бих го избрал пред секви ВАГ,БМВ и Мерц пък нека да нямам въпросния имидж на пътя (това според повечето Бг изказвания разбира се).
Petrolhead-Просташко е и е глупаво да се казва че автомобил като Лексъс ЛФА е кола от типа на плейстейшън геймърска играчка, че то по тая логика и Нисан ГТР също идва от ниид фор спиид така ли? mhihi :063:
Начи ер осъм е от Марио Брос? :063:
Супрата викаш ич не струва ми фау ве от това време с каква кола от този клас могат да се похвалят която и в момента да им пръска шортите на 1/4 миля на доста по-сериозни марки, да носи яко на тунинг и да е на задно,а?"тойота винаги са били и ще си останат бездушни, невървящи и пластамасови служебни автомобили."-по глупаво изказване не бях чел.Не гледай само европейските версии те не са мерило за цялата продукция на марката като дизайн, вътрешна ергономия и иновации.Че са по-пластмасови от фв е наистина така, но в по-новите модели това е значително минимизирано.И ако в Тойота са преценили, че ще продават повече автомобили с турбинирани бензинки-вервай ми да са го направили,и то много по-рано отколкото ВАГ вкара наистина този великолепен 1,8Т.Заблуда е д амислиш че не са го направили поради липса на ноу хау или пък иновативно мислене.Няма по-добри от японците в турбините.Ако не се лъжа на Ауди Б6 модела 1,8Т турбината е IHI.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот Petrolhead » Пет 18 яну 2013 1:22


колега от висотата на 20 и няколкото си години, правиш тежки изказвания.
карал съм доста японски коли и европейски и американски. карал съм ги и в европа и в америка, моето мнение имайки вече 4 фолксвагена е че това е марката.
защо така съм решил, не мисля че няма да ме разбереш, дори и да тръгна да ти обяснявам.


не забравяйте, че това е форум на определена марка, ако на някой не му харесва просто мястото му не е тук.





имам един нов авенсис под ръка, тези дни ще се опитам да намеря време да направя едно клипче на което се вижда защо тези коли не ми харесват.

сега погледнах сайта на тойота, най-мощната бензинова корола е с 1.6 и 132 конски сили, и това е най-големия производител в света.ленд круизъра е с чутовните 286 коня от 4.5 В8 дизел на цена от 160 000 лева. смях
приуса започва от 52000 лева, и му дават разход 4, това по техни данни. реалните са доста различни.
в същия момент един голф 6 ГТД, лично ми даде разход 5.2 нафта, като изобщо не съм го жалил. говорим за каране градско и магистрално с над 200, скорост която тойотата изобщо не може да достигне. цената му е съизмерима.

Последна промяна от Petrolhead на Пет 18 яну 2013 1:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот k_garchev » Пет 18 яну 2013 1:33


Наистина тойотите са направени от кофички за кисело мляко,но пък са уникално здрави!Компанията в която работя използваше за служебни автомобили само фолксваген пола(9Н) и няколко аудита и шкоди!Скъсаха се да ги правят!Сега целия автопарк е на Тойота,като това включва 60бр. Тойота Хайлукс,15 авенсиса!Всички VW бяха разпродадени,останаха само Ауди Q5 и Ауди А6!В пъти са по-издържливи Тойотите!Да,вярно не са на нивото на VW,но...


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот eng » Пет 18 яну 2013 1:44


Колега при всичките ми уважения към теб откъде ти дойде на акъла че съм на 20 и няколко години?
Нито искам да знам нито искам да разбирам защо точно ти си се спрял на тази марка нито пък въобще ме интересува.По стечение на обстоятелствата и аз съм покарал това онова "за скромните си 20 и няколко години" mhihi , де да бях на толкова иска ми се mhihi .
Но това което говориш не отговаря съвсем на реалността - да има какво да научат от фв определено, но то е по-скоро козметично."не забравяйте, че това е форум на определена марка, ако на някой не му харесва просто мястото му не е тук."- Поредното тъпо изказване, от типа на посткомунизма.Дори има тема "критики към марката"-тия които са писала там да си вдигат чукалата ли?И аз съм там между другото.Давам си сметка че е фв форум, но все пак автора на темата иска да види някакви обективни мнения-няма как да се хвали само фв, ако искаш обективни мнения.Да вътре във всяко едно фв се чувстваш малко по-"премиум" от да кажем всяка една европейска Тойота, но не са само европейските.Щом си карал и в Щатско знаеш за какво говоря.Би ли сравнил Камри с Пасат вътре?И по дизайн и по обезшуменост и по качество на сглобката, за надеждност да не говорим?Вярно не предлагат такъв избор от двигатели като фв, което за мен е сериозен минус за клиентите, но на тях приоритетите са им други.Освен това колегата над мен потвърждава моите думи.В нашата компания се изредиха доста марки докато си дойдем на мястото и не съжаляваме дори за секунда.Не казвам че са безгрешни, но по-скоро на тях им куцат материалите в купето, обезшуменоста и други от подобно естество, но за качество не бих ги пренебрегнал лично аз.Е да не са това което бяха преди 15 години, но то коя марка е?

Последна промяна от eng на Пет 18 яну 2013 1:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот Petrolhead » Пет 18 яну 2013 1:47


k_garchev написа:Наистина тойотите са направени от кофички за кисело мляко,но пък са уникално здрави!Компанията в която работя използваше за служебни автомобили само фолксваген пола(9Н) и няколко аудита и шкоди!Скъсаха се да ги правят!Сега целия автопарк е на Тойота,като това включва 60бр. Тойота Хайлукс,15 авенсиса!Всички VW бяха разпродадени,останаха само Ауди Q5 и Ауди А6!В пъти са по-издържливи Тойотите!Да,вярно не са на нивото на VW,но...


чакай малко, не е коректно да сравняваш по издръжливост поло с хайлукс или авенсис.
в момента лично се оглеждам за пикап и мога отговорно да заявя, че амарок е в пъти по-добър от хайлукс. и като изработка и като двигатели и като задвижване. не знам дали е по-здрав за дълъг период от време, но определено се усеща по качествен.

вижте им гадния часовник бе хора, това не може да бъде оборудване на автомобил от този век.
преди 30 години слагаха същите часовници, със същата гадна подсветка и същите копчета.
в голф 2 часовника е по-културно направен

Последна промяна от Petrolhead на Пет 18 яну 2013 1:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: VW vs Toyota - предимства

Мнениеот eng » Пет 18 яну 2013 1:51


Petrolhead написа:
k_garchev написа:Наистина тойотите са направени от кофички за кисело мляко,но пък са уникално здрави!Компанията в която работя използваше за служебни автомобили само фолксваген пола(9Н) и няколко аудита и шкоди!Скъсаха се да ги правят!Сега целия автопарк е на Тойота,като това включва 60бр. Тойота Хайлукс,15 авенсиса!Всички VW бяха разпродадени,останаха само Ауди Q5 и Ауди А6!В пъти са по-издържливи Тойотите!Да,вярно не са на нивото на VW,но...


чакай малко, не е коректно да сравняваш по издръжливост поло с хайлукс или авенсис.
в момента лично се оглеждам за пикап и мога отговорно да заявя, че амарок е в пъти по-добър от хайлукс. и като изработка и като двигатели и като задвижване. не знам дали е по-здрав за дълъг период от време, но определено се усеща по качествен

Ама той говори за надеждност, не за проходимост, другите марки са си отвисели по сервизите, чат ли си?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта