:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за турбини

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот quattro^^ » Пет 12 дек 2014 2:41


rumenski написа:За мен разход от 5 на 100 при цена 2.60 е много, ама много висок. 6.5 пък е направо недопустимо. Особено за такива кошници с по 90-110 коня дет нямат никаква вървежност. За тия 17лв/100 градски км мога да си навра газ на 6 цилиндров 2.8 30клапана 193 коня на пасат с 4motion и пак ще давам 17лв/100км ама ще карам динамична кола а не мъртвец. Говоря от опит. Ивах 2 такива пасата. Сега имам 2002 А6-ца с 3.0л v6 30v без quattro. Нямям още газ, но на бензин ми дава 12л градско. С газ ще стигне 15-16 което пак идва 17-18лв , но е 220 коня, а не 90.

На когото му трябва икономична кола, решението НЕ Е дизел. Решението е 1998-2000 honda civic 1.5 16v на газ. инж. 8л/100км газ градско - 9-10лв/100км. Верно е мъртвец ама не много по-голям от 90 коня дизел, а разхода е чувствително по-нисък.

абе аре стига глупости 2,0 гори 14 газ ти ще ми говориш глупости а6 2.7 4х4 под 17 газ не може го свалиш без бензина, къде е тая кола 200 коня дет за 17 лева ще минеш 100км градско да идвам да ти покажа че няма как.




Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот rumenski » Пет 12 дек 2014 4:13


Ама каквото искаш таков ми показвай. Аз не смуча от пръстите си. Казах вече, Имал съм 2 пасата 2.8( а не 2.7 - разликата е ОГРОМНА). Не са ми харчили повече от 13 бензин, защото имаха 4Motion. Сега А6-цата ми харчи 12-12.5/100 градско, но е без Quattro. На 114 000км е и е купена от мен лично от Канада. Вашите V6-ци не знам колко харчат, но моите харчеха и продължават да харчат точно толкова колкото си казах. Апък това, че газовия инжекцион на тая кола с 2.0Л е бил сложен и регулиран от пиян "техник" и тя е харчела 14, няма как да се дава като масов довод за всички 4 цилиндрови коли.

Коелега italianeca, знам за какво говориш. Имах до преди 4 месеца 09 Jetta (канадска на 130 000км) с новия 2.0TDI Common rail 140 коня. Колата теглеше невероятно - точно както го описваш ми залепяше гърба на седалката. Само че масово българските дизели, които хората могат да си позволят са точно както ти сам си го описал. Е, не благодаря. На мен такъв дизел не ми трябва.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот vanesto » Пет 12 дек 2014 10:09


Темата стана интересна :c010 Разни 90 и 110-ки, дето били мъртъвци, с двигатели от морги :icon_lol , горяли повече от шестаци бензин, пък грам не вървели. Пък разхода не шестаците бил 12 градско :icon_lol Градско, ама то май не е градско, а Толбухинско. Аз такова градско не признавам. За градско признавам само Сф, Варна център, и Пловдив център. Всеки един друг в Бг, включително и Бургас е смесен р-д, клонящ към извънградско. Че и колегата даже се сърди, че не му вярват :icon_lol


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот rumenski » Пет 12 дек 2014 10:24


Разхода ми е калгарски. А и честно казано какво да се сърдя. Който иска нека вярва. От 2005та не живея в Дч/България. Връщам се за 2-3 месеца в годината


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот icoico » Пет 12 дек 2014 11:35


rumenski написа:...Сега имам 2002 А6-ца с 3.0л v6 30v без quattro. Нямям още газ, но на бензин ми дава 12л градско...


rumenski написа:Ама каквото искаш таков ми показвай. Аз не смуча от пръстите си...Сега А6-цата ми харчи 12-12.5/100 градско, но е без Quattro. На 114 000км е и е купена от мен лично от Канада. Вашите V6-ци не знам колко харчат, но моите харчеха и продължават да харчат точно толкова колкото си казах...


Еми поздравления. Как успявате да ги докарате тия коли на разход под обявения от производителя, който е донякъде теоретичен, тоест занижен, си остава загадка. Но не мога да не отбележа, че само за три поста разходът ти се вдигна с половин литър :c020

http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=4715

Verbrauch (Innerorts) 13.9 (14) l/100 km.


itallianeca
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 09 апр 2014 12:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот itallianeca » Пет 12 дек 2014 12:50


Еми поздравления. Как успявате да ги докарате тия коли на разход под обявения от производителя, който е донякъде теоретичен.


Tри коли съм имал до сега: BMW E36 Compact-94г.,BMW 318is E36-97г,Audi/8L-99г. и трите съм ги засичал многократно на едни и същи отсечки,горялиса ми точно колкото е по каталог.А3-ката в града съм я карал като бензинова кола,само в обороти и повече от 6,8 не ми е давала.Но за въпросните разходи,става на въпрос в чужбина,като си дойдох в бг,явно от скапаните пътища и горива доста бързо почна да ми пада стрелката :smile .Специялно а3-ката много я глезих от към обслужване,масло castrol-тd 5w/40,ангренажен комплект орджиналдъ-continental закупен от офицялен дилър на ауди в Хонадия на цена 500 евро със водна помпа и 5 литра антифриз G-13,термостат орджиналдъ закупен и сменен в офицялен дилър на ауди в Холандия за цена от 150 евро.Акумулатор чисто нов-Varta 140 евро.Филтри орджиналдъ-MAN,горивен,въздушен,интериор,маслен закупени пак от ауди Холандия на цена 200 евро.Гуми-Continental sport contact фабричния размер-195,цена 500 евро за 4-те.С това обслужване ако не докара разхода по каталог,щях да скачам с нея в Дунава :mhihi Двигателя часовник,пали от ряз на -8 градуса.Удивиме за дизел на 300 000 реални км, дори и на студено палене колко спокойно и тихо работи.Сега горчиво съжелявам че се разделих с нея,наистина кола за возене,да пусна питомното,за да тръгна да гона дивото.Иначе дизел едвали пак някога,по простата причина че дори и за 6-7 иляду лева много трудно ще намериш добър дизел.


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот rumenski » Пет 12 дек 2014 18:36


Не ми се е вдигнал разхода за 3 поста, а аз реших да отбележа, че съм имал и такъв разход, но основно ми е 12 на 100. Съжалявам, че не мога да ви покажа на живо. Важно е да отбележа, че моята кола не е ръчка, а е CVT. Те са значително по-икономични затова, че двигателя държи еднакви обороти постоянно. А те са м/у 1700-2000. Много рядко над 2000. Много има за cvt-тата изписано. Който иска да си прочете. Дори и по каталог cvt са по-икономични от ръчните.

Пък за данните. Той и пасата ми 1.8Т от снимката(ръчка) го дават 11.4 градския а 6.4 магистрала. Ама градския ми зимата (сняг и -18) е точно 10 а лятото между 8.5 и 9.5. При спокойно каране 9. Апък магистралния все го чакам да стане 6.4, ама под 7.5 не ми е падал никога.
Така че тия данни са много относително нещо.


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот rumenski » Пет 12 дек 2014 23:40


Е па гат я караш на газ, продумай ни колко ти арчи та. Из село и отвън.

Ето от къде ще я купиш тая "тръбичка" Цък

Номер на частта (part number): 06B-145-771-P


Потребителски аватар
v1lkov
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 16 дек 2014 13:13
Автомобил: vw passat B4
Двигател: ABS
Местоположение: Карнобат

Re: Въпрос за турбини

Мнениеот v1lkov » Пет 19 дек 2014 21:36


При смяна на такъв агрегат задължително се сменя маслото, дори и то да е ново. При издъхнало турбо е възможно попадане на метални частици в маслото и не бихте искали тези частици да попаднат във валчето на турбината.


При смяна на такав агрега задалжително се сменя маслото дори и то да е ново. При издахнало турбо е вазможно попадане на метално частици в маслото и не бихте искали тези частици да попаднат в валчето на турбината



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта