Маслен филтър

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Маслен филтър

Мнениеот stefan4o » Пон 10 юни 2013 14:01


MMX написа:Пак ще обясня - колата не загряваше и точно след поредния ремонт (ремъци и масло) започна да прехвърля 100 градуса.

Какво съвпадение, не мислиш ли? Не пипай маслото, ами отиди да видят какво са сътворили майсторите със зацепването :mhihi
Ако не си разбрал - проблемът ти НЕ е в маслото. :a045




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Маслен филтър

Мнениеот muns61 » Пон 10 юни 2013 17:45


Ремъци и масло - най-вероятно са разминали с 1 зъб колелото на спомагателния вал и си на закъснение с центровката на запалването. Има ли промяна в ускорението?


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1749
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Маслен филтър

Мнениеот MMX » Вто 11 юни 2013 9:28


muns61 написа:Ремъци и масло - най-вероятно са разминали с 1 зъб колелото на спомагателния вал и си на закъснение с центровката на запалването. Има ли промяна в ускорението?

За ускорението и вървежа не забелязвам разлика, но като казваш запалване се сещам, че напоследък пали малко странно забавено. Преди палеше съвсем леко докато врътне стартера, а сега се случва да минат по няколко оборота - не бях правил връзка с ремонта.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Маслен филтър

Мнениеот Stivi » Вто 11 юни 2013 23:37


Само аз ли не разбирам за каква кола изобщо става въпрос,понеже се цитират цени за части и смяна а аз гледах гледах и не разбрах каква е колата ? Иначе конкретно по темата не пипай маслото /спомена се газ което би трябвало да значи че не е с турбо/ с 15/40 може да си караш спокойно и както са казали колегите преди мен загряването не е от маслото освен ако си уцелил някакво супер менте което ме съмнява !


Потребителски аватар
sim_ex
Мнения: 107
Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
Двигател: AVF

Re: Маслен филтър

Мнениеот sim_ex » Съб 28 юни 2014 15:42


Аз да попитам , този който е масления филтър на 1.9 тди мотора , който също е и при други мотори хартиения филтър без ламарина възможно ли е да е се монтира грешно (наобратно), или от едната страна наистина отвора е по тесен и капачката не би влязла и от двете страни ? Ако може да се монтира грешно това би спряло циркулацията на масло.., някой дали го знае със сигурност?

ЕДИТ: явно и тук ще си отговоря сам. Не е възможно грешното поставяне на филтъра. При обръщане капачката не влиза докрай в филтъра и не може да се затвори. Тук е дадено нагледно.
http://www.youtube.com/watch?v=T4H12_HRYzM


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Маслен филтър

Мнениеот silent » Нед 29 юни 2014 9:39


MMX написа:Надявам се, че няма проблем маслен филтър да се ползва повторно след източване на маслото? В смисъл може да се завинти обратно. Маслото скоро го смених с 15W40, но мисля да се върна на 10W40 - забележимо взе да загрява колата, което подозирах че ще стане. Сега трябва да го изхвърля на 1000км, но поне филтър да не сменям.

Силно се съмнявам че колата ти забележимо загрява от това масло....освен ако не караш няко хипер бипер ултра мега хайтек фолц. Така че смени си го щом имаш пари за глупости.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта